BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Poduszka problem
PostNapisane: 24 września 2009, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: krk
Moje BMW: E46
Kod silnika: 320D
hej, w skrócie bo jestem nowy - chcę kupić takie BMW ogladałem w komisie ale świeci się na desce kontrolka poduszki, facet muwi że to w siedzeniu, jak sie przycisnie to mozna uszkodzić ... ile kosztuje naprawa/ wymiana tego? i czy to faktycznie to..


I ogólnie bo niewiem gdzie dać temat:

Mam na oku BMW 320 Diesel 136KM w dość dobrym stanie za 23 tys w komisie, przebieg niby 170tys. auto z włoch, jeździło juz po Polsce. Powiem tak szukałem focusa/leona itp innych tdi ale zakochałem sie w tym przypadkiem a cena taka sama jak inne tdi.. a wygląd oh ;)

Jak z awaryjnością? Ile to spali w mieście?


Ostatnio edytowano 25 września 2009, 06:41 przez infor777, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 20:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
jak mozna sprawdzic? komputerem diagnostycznym o ktora poduszke chodzi. Naprawa tego jest dosc droga, ale "zdrutowanie" to pare groszy.

Co do 320d przed liftem to miala ona kilka swoich bolaczek, z egzemplarzem z ktorym ja mialem stycznosc (2001r, ok. 90kkm przebiegu, a bylo to 2-3 lata temu) byly pewne problemy jesli chodzi o mechanike.
Ogolnie E46 to wdzieczne auto, napewno nie jest takie smutne jak Leon, a juz napewno jak Focus. Tylko ewentualne naprawy moga byc troche drozsze niz u konkurencji - lecz nie musza.

Tutaj ciezko cos napisac, wszystko zalezy od konkretnego egzemplarza i jego stanu.

Ile pali w miesc? zalezy jak kto jezdzi, na 18' calowych felgach 7 z groszem po miescie calkowicie realne!

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 20:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 468
co do poduszki, to autko może być po dzwonie i niezresetowany sensor i nie zgaszona poduszka lub p prostu mogła strzelić mata pod siedzeniem, koszt maty nie wiem jaki ale zobacz sobie na allegro, myślę, że na dzień dobry z 300zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: krk
Moje BMW: E46
Kod silnika: 320D
po oględzinach itp auto niewglada na bite, ale to na 99%.

A co do bolączek to jakie np? Bo niewiem czy się już bać czy nie;P bo chcę jutro/pojutrze dołączyćdo waszego kluu BMW :P:)

A i jeszcze jedno ważne - jest tu koło dwumasowe? I jak z wtryskami ? jest czuła na rope? i droge wtryski?

Acha no i niema KOMPUTERA - czy to mi jest potrzebe do czegoś?co on mi daje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 08:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 159
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 2007r
Kod silnika: 320D 163PS
bmw stosuje koła dwumasowe od lat 80tych tak jak merc, lecz są o wiele lepszej konstrukcji nuz w VW czy Ford, nie zrywają sie szybciej niż tarcza a zawyczaj jak jeździsz bez zbednego szrpania wytrzymuje długo
wtryski jak w kazdym dieslu sa czule na paliwo i polecam sprawdzic bo jesli koncówka peknie to cylindry szlak trafi i motor do wymiany. ich zywotność jest rózna ale zdażyło sie niektórym że przy 300 tys ulegały awarii i motor kaput.
cena wtrysków ok 500-550, sterujący ok 850-900 oczywiście nowe bosch


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 12:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 529
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
z tą kontrolka poduszek to norma. Ja jak swoja sprowadzałem z Niemiec to na trasie zaczęła migać czasami,później był spokój aż pewnego dnia zaświeciła na dobre. Elektryk wstawił opornik i gra gitara,a teraz franca znowu świeci i po podłączeniu pod kompa wyszło że napinacz domaga się naprawy=wymiany. Ja moją zrobiłem 30 tyś i sobie chwale,jeśli nie była bita i ogólny stan jest dobry to warto się zastanowić. TYLKO LEJ DOBRE PALIWO ;) bo ja już się przekonałem,a raczej mój portfel jak kosztowna może być głupota :wstyd:

_________________
Mężczyzna ma wał,a nie jakieś przeguby. Z poważaniem Bruce Wszechmogący ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 15:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: krk
Moje BMW: E46
Kod silnika: 320D
no paliwko wiadomo;) a w mieście ile pali z 8 ?

Na co jeszcze przy kupnie popatrzeć? Da sie turbinę sprawdzić?Ogólnie jak nią sie jechałem przejechać to spora turbo dziura....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 15:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
spora turbodziura? eeee... turbo dosc wczesnie i fajnie wstaje.

Mysle ze jak wezmiesz auto na serwis i odzalujesz 300pln to sie nic nie stanie? A bedziesz wszystko wiedzial ;]

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: krk
Moje BMW: E46
Kod silnika: 320D
tak mi sie zdawało :P A po zdjęciach możecie mi coś powiedzieć czy np warto za 24tys?

foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5

nieoryginalny lewarek mnie zastanawia, i dość spora przepaść* między biegami ale może tak ma :P
Niestety przed liftem model.... a co mi komp da?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 17:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
warto

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 17:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
ale sie nazaslaniales tablic, a na jednych widac KWI :)

do ASO nie na komputer tylko KOMPLETNA diagnostyke mechaniczno-blacharsko-lakiernicza.
Na moj gust jest inny odcien blotnika/maski, ale to moze byc tylko zludzeniem na foto.

Ogolnie auto z mocno podstawowym wyposazeniem - jak dla mnie.

A cena to juz kwestia gustu. Jak dla mnie to dosc duzo $$$, ale jak igla sztuka, to moze i warto.

Jesli chodzi o biegi, to nie wiem za bardzo co masz na mysli. Dluga droge lewarka czy luzny lewarek.

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 17:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: krk
Moje BMW: E46
Kod silnika: 320D
tablice były zasłoniete juz :P ja tylko boki obciolem niepotrzebnie :p to i tak bez znacenia ;)

A co do wyposażenia to niestety bida :( ale cóż... chyba najważniejsze że motorek ok będzie.... a jak z blachą w bmw? Powinienem się martwić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 18:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
jesli auto jest z Italii i nie bylo walone to blacha nie trzeba sie przejmowac.

Taka mala rada odemnie: napewno chcesz/potrzebujesz 320d?

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 18:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: krk
Moje BMW: E46
Kod silnika: 320D
pisałem że przypadkiem trafilem na to auto - moc mnie przeraża :P ale okiełznam, jeżdże ostrożnie i rozwaznie. Chce auto tylko żeby sie NIE PSUŁO co 2 misiące i żeby mało paliło na odcinkach 20-50 km powiedzmy Miasto/wieś


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 18:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
tu nie chodzi o moc (na e46 te 130ps to wcale nie tak duzo, ale jezdzi juz w miare), tylko czy potrzebujesz diesla. ale jak robisz duzo km to nie ma chyba innej opcji.

Z egzemplarza z ktorym ja mialem stycznosc (320d, 2k1) nie bylem zadowolony - pomimo malego przebiegu.
Z 318ci 143, 330d, 328i przeciwnie.

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 19:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: krk
Moje BMW: E46
Kod silnika: 320D
czemu byłeś niezadowolony ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 19:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Własnie czemu byles nie zadowolony ? Ja mam 320d 136KM i jestem bardzo zadowolony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Kolego proponuje wizyte na kompie przed zakupem ;) to podstawa
ja mam 320D od 2 miesięcy i już padł mi wtrysk sterujący i przepływka koszt naprawy około 2000zł Auto nie zabija mocą i myslałem, że bedzie lepiej :znudzony:
Ale generalnie ja jestem z auta zadowolony bardzo i mimo tych napraw na razie jestem na tak i polecam bo jazda tym autem to przyjemność


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 22:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Cytuj:
Chce auto tylko żeby sie NIE PSUŁO co 2 misiące i żeby mało paliło na odcinkach 20-50 km powiedzmy Miasto/wieś

codziennie dwie zdrowaśki, raz ojcze nasz i w niedziele 100 zeta na mszy a tak się stanie...jest szansa

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 11:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
ja mialem duzo bolaczek, ktore jak dla mnie w aucie 4/5 letnim o malym przebiegu nie powinny sie zdarzyc.
Tak na szybko, bo nie pamietam juz dokladnie (co w tej szt. bylo) ale m.in.:
- iglica wtrysku
- lejacy wtryskiwacz
- uszkodzony jakis czujnik temperatury (pamietam ze on gdzies tam w ukladzie "plywal") i mial kosztowac ok. 1000pln w ASO
- przeplywomierz
- slizgajace sie sprzeglo po dlugiej jezdzie z vmax (dziwne to bylo ogolnie)
- problemy z nawiewem
- problem z xenonem - chyba 2 albo 3 cewki byly wymienione
- rozciek sie bak

cos jeszcze tam bylo robione z silnikiem bo mial problem z odpalaniem, ale nie pamietam juz tego, jakies tam duperele jeszcze dochodzily. Moze niefart, ale za duzo rzeczy, w za krotkim czasie (ok. rok).

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL