BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 11:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 12:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
debu85 napisał(a):
podłączałem diode led na 12 volt czekałem 10s wyjmowalem na chwile i znowu wkladalem na kilka sekund i dalej nic (dioda świeciła także wkladałem dobrze); miernik wkladalem ustawiony na pomiar napięcia i też nic ,nie wiem czy mam może miernik ustawic na omomierz i spróbować ,bo besposrednio kablem łączyc pin z masą to się boję żeby zwarcia nie zrobić bo mi tam 12 volt pokazuje na mierniku


Dioda led nie nadaje sie do tego. Pisząć o diodzie miałem na myśłi diodę prostowniczą np krzemową (taka czarna i nie świeci) :) Weż prubówkę na 12V żabkę podłącz do masy np do silnika, a igłę włóż na włączonym zapłonie do pinu numer 7. odczekaj około 10s wyjmij i ponownie włóż na około 5 s. Skasuje się.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 14:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Nieskasuje sie ! Jeśli ma zbyt słebe akumulatorki to nie da rady !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 18:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Danek24 napisał(a):
a np. po to aby nie zadawać pytań tego typu, narzekać nie idzie i tak dalej (zrobic jakieś zwarcie)


Ja jak na tynkowaniu się nie znam to zlecam to komuś! A jak się juz chce samemu kasować to wystarczy zapytać np na forum, każdy podpowie i się nic nie uszkodzi. Próbówka wystarcza w zupełności a cudowne ustrojstwo w środku nie ma magicznych cudeńków. Jak nie rozbierałeś to rozbierz i zobacz co tam jest. Wniosek taki ze po co płacić kilkadziesiąt złotych jak mozna zrobić to samo za 2,5zł (próbówka z żarówką)


a ile kosztuje sterownik? jeżeli jesteś zwolennikiem probówki ok, no problem tylko jeszce odpowiedni pin trezba odszukać, a o pomyłke nie trudno :hyhy:

w końcu klika podstawowych przyrządzików można nabyć jezeli chcę się z swoją buńką skomunikować :mur:

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 09:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Od 10 lat kasuję sam i nic się nie stało.
A jak miałem słabe baterie to też się kasowało, ale przy ponownym uruchomieniu silnika zapalało się znowu czerwone.

Zobacz tu:
http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm

Z tym że ja u siebie łączyłem na 12s. potem przerwa 5s. i znowu łączyłem i gotowe.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Ostatnio edytowano 27 września 2009, 09:46 przez TGacus, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 10:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
a ile kosztuje sterownik? jeżeli jesteś zwolennikiem probówki ok, no problem tylko jeszce odpowiedni pin trezba odszukać, a o pomyłke nie trudno :hyhy:

w końcu klika podstawowych przyrządzików można nabyć jezeli chcę się z swoją buńką skomunikować :mur:[/quote]

Kasuje próbówką nie tylko w E34. Praktycznie w każdym aucie z okrągłym złączem. Dysponuję takimi programami jak INPA , CDiF więc jak mi kolego nie chce się skasować próbówką to podłączam laptopa i jazda. Z tym drugim o tyle gożej że się nie chce rozwijać kabla. Prubówką jest sporo szybciej. Co tam każdy rtobi jak uważa. A jeśli się uważa choć troszkę i patrzy na to co sie robi to pinów sie nie pomyli. Prubówką nawet jak pomylisz to najwyżej będzie sie świeciła lub żażyła i nic sie nie stanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 13:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Danek24 napisał(a):
Dysponuję takimi programami jak INPA , CDiF więc jak mi kolego nie chce się skasować próbówką to podłączam laptopa i jazda. Z tym drugim o tyle gożej że się nie chce rozwijać kabla. Prubówką jest sporo szybciej. Co tam każdy rtobi jak uważa. A jeśli się uważa choć troszkę i patrzy na to co sie robi to pinów sie nie pomyli. Prubówką nawet jak pomylisz to najwyżej będzie sie świeciła lub żażyła i nic sie nie stanie.


a to bardzo ciekawe co piszesz kasowanie inspekcji (ADS) za pomocą INPA'Y, chyba czegoś nie doczytałem (jakiej opcji w jakim module używasz),
po drugie musisz mić niezłą kopię inpy bo na ogólnodostępnych brak skryptów do starszych aut, ADS

doczytałem, sidzi to w module IKE instrument cluster następnie active i tam powinny siedzieć wszystkie kasowania inspekcji; teraz pytanie czy moja INPA złapie ten moduł

P.S. Moim zdaniem pod ADS to tylko DIS

teraz poszperam jeszcze w DIS

Lukasz_S napisał(a):
Oczywiście że da sie skasować inspekcje INPA (ADS)...Wiem bo robiłem to nie dawno
dokładnie Ci nie powiem gdzie to było ale jest na 100%


której wersji INPA'Y używasz?

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Ostatnio edytowano 27 września 2009, 15:51 przez krilan, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 15:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Oczywiście że da sie skasować inspekcje INPA (ADS)...Wiem bo robiłem to nie dawno
dokładnie Ci nie powiem gdzie to było ale jest na 100%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 614
Lokalizacja: Nowe Miasto
Moje BMW: E34 540iA
witam

robilem juz z probowką i nic chyba musze wymienic akumulatorki i wtedy sprubuje.a co do diody prostowniczej to rownie dobrze mogę samym przewodem ale poszperalem troche w necie i znalazlem plik w ktorym bylo opisane kasowanie inspekcji w bmw i tam tez pisalo ze jesli nie chce skasowac to prawdopodobnie akumulatorki trza wymienic. :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL