BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 22:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] czy silnik 2.8 wystarczy?
PostNapisane: 28 września 2009, 16:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: ciechanow
witam.jak w temacie.czy ten silnik dobrze daje sobie rade w tej budzie?zaznacze jedzic nia bede glownie krotkie odciniki i to raczej tylko w weekendy.i z 2 razy w roku morze lub gory.czy moze szukac mocniejsze 4.0 w gazie?a jak to jest z tym gazem bmw go lubi czy nie cierpi?silnik staje sie duzo bardziej awaryjny?
ps.miesiecznie moze 500km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 16:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: krk
bierz 2.8 wystarczy ci w zupelnosci bo 4.0 w gazie zamulisz totalnie :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 17:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
silniki BMW są stworzone do gazu tylko trzeba dobrego gazownika. 2.8 to jedynie do piątki, w siódemce tylko v8 i najlepiej 4.4. Gaz zamula? Trzeba pojeździć później bzdury pisać.... A dla 500 km miesięcznie nie trzeba gazu w 4.4.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 17:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: ciechanow
wiec jak z tym gazem?wiem ze nie trzeba ale jakby sie trafila z gazem to co za problem?czyli 2,8 nie polecacie do tej budy?3.0 to juz v8?ale slyszalem ze nie sa za specjlane te silniki?a 3,5?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 17:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
2.8 i 3.0 sobie daruj odrazu...myslalem, ze 3 literki w tej budzie starcza...ale sie pomylilem. Do spokojnej jazdy, bez wyscigow wystarczy. Czasami mozna przycisnac, ale jak pisze szalu nie ma...Mam gaz u siebie. Jest oka, spalani jakies 17-18 litrow w miescie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 17:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
v8 to w e38 3.0, 3,5 i 4.0, 4.4. Silnik 3.0 najstarszy i najsłabszy. Gaz jest ok i jedynie problemy mogą być z ekspoatacją instalacji, na sam silnik to nie wpływa. Jednak lepiej kupić bez gazu i samemu zagazować, chyba że pojazd jest naprewdę dobrze utrzymany. 2.8 też jest ok ale będzie ci po pewnym czasie brakło mocy, więc lepiej odrazy kupić coś mocniejszego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 17:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
chemik666 napisał(a):
wiec jak z tym gazem


tam gdzie będzie STAG to bierz, KME unikaj jak ognia (brak korekt po temperaturze i ciśnieniu gazu) reduktor tez musi być odpowiedni do tej mocy

poczytaj zadaj pytanie tutaj http://lpg-forum.pl/

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 17:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: ciechanow
mam kolo 20 tys tarczy na jakis ciekawy egzemplarz>?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 17:25 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
chemik666 napisał(a):
wiec jak z tym gazem?wiem ze nie trzeba ale jakby sie trafila z gazem to co za problem?czyli 2,8 nie polecacie do tej budy?3.0 to juz v8?ale slyszalem ze nie sa za specjlane te silniki?a 3,5?

Było na forum, gdzieś im się o oczy obił właśnie taki temat (czyli gaz do 740) Użytkownicy, którzy przerabiali temat, polecają porządną instalację i tyle. Porządna instalacja do V8 = ok. 7000 zł. Tak pisali, z tego co pamiętam...

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 19:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
maaaad napisał(a):
chemik666 napisał(a):
wiec jak z tym gazem?wiem ze nie trzeba ale jakby sie trafila z gazem to co za problem?czyli 2,8 nie polecacie do tej budy?3.0 to juz v8?ale slyszalem ze nie sa za specjlane te silniki?a 3,5?

Było na forum, gdzieś im się o oczy obił właśnie taki temat (czyli gaz do 740) Użytkownicy, którzy przerabiali temat, polecają porządną instalację i tyle. Porządna instalacja do V8 = ok. 7000 zł. Tak pisali, z tego co pamiętam...


chyba z leksza przesadziłeś z tą ceną ja bym zapytał nikosia z http://lpg-forum.pl/ on specjalizuje się w buńkach

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 19:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Cytuj:
mam kolo 20 tys tarczy na jakis ciekawy egzemplarz>?


Jak dla mnie to za ta kwotę to tylko i wyłącznie brałbym 2.8... Mozę i jak na wersje 7 to ten silnik z niego demona nie zrobi, ale do normalnego pokonywania odcinków będzie jak najbardziej wystarczający :ok:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 19:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
krotka odpowiedz do pytania w temacie:
Nie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 20:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
cena u Nikosia za gaz do V8 to około 5,5 tyś, ja mam już kolejną v8 z gazem kme za 3,5 tyś i nie narzekam..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 09:36 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... d67#611424 Tu jest ten temat, o którym pisałem wyżej, zerknij sobie, jak chcesz ;-)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL