BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 19:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318is dusi się przy depnięciu
PostNapisane: 30 września 2009, 22:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
Słuchajcie, coś złego z moim bmw się dzieje... mianowicie, gdy troszkę pocisnę, zaczyna tracić obroty, i się dusi....Nie wiem czy to kwestia filtra, czy pompy..dlatego też proszę o pomoc...silnik m42.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 37
Lokalizacja: ok. Radomia
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: m43
miałem podobnie ale wymiana przepływomierza pomogła. sprawdz o ile masz możliwość na kompie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e90 320d
kopiuje mój wpis z innego tematu
Cytuj:
Podczepię się pod temat
tez mam problem z szarpaniem na niskich obrotach ale tylko na ciepłym silniku (jak mówi mój kolega auto "pyrka":). Pierwsze co zrobiłem to podjechałem na komputer, który niestety nic nie wykazał :/ Wymieniłem świece trochę sie porawilo ale problem nie znikną, podmieniłem cewki na inne (używki) i nic, sprwadzilem kable WN metodą spryskiwacza i miernikiem(wszystko niby w normie), przepływomierz no właśnie przepływomierz może być przyczyną ???? z odlonczonym przepływomierzem auto wariuje a z podłączonym niby normalnie czyli "pyrka" (komp błędu nie wykazał)


a dodam e36 qp 1.8is M42 (nigdy nie było lpg)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 318is dusi się przy depnięciu
PostNapisane: 1 października 2009, 17:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e90 320d
orbes napisał(a):
Słuchajcie, coś złego z moim bmw się dzieje... mianowicie, gdy troszkę pocisnę, zaczyna tracić obroty, i się dusi....Nie wiem czy to kwestia filtra, czy pompy..dlatego też proszę o pomoc...silnik m42.



dzieje sie tak caly czas czy tylko na ciepłym silniku ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
co do możliwości sprawdzenia na kompie,to nie mam. Powiedz dokładniej czym to się w Twoim QP objawiało. Bo u mnie jest, tylko jak się dłużej pośmiga, i pocisnie, to zaczyna się dusić, obroty na low, i prawie gaśnie...ogólnie jak się wolno smiga, to jest w porządku...lecz z tą wolna jazdą to na krótką metę sprawdzałem. BMW Lubi szybko:D


Hollow napisał(a):
orbes napisał(a):
Słuchajcie, coś złego z moim bmw się dzieje... mianowicie, gdy troszkę pocisnę, zaczyna tracić obroty, i się dusi....Nie wiem czy to kwestia filtra, czy pompy..dlatego też proszę o pomoc...silnik m42.



dzieje sie tak caly czas czy tylko na ciepłym silniku ??



Czytaj wyżej:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e90 320d
Hmmm ja mam troszkę wspak: przy niskiej prędkości i niskich obrotach auto szarpie, dusi sie i muli, jednak gdy obroty sie podniosą auto odzyskuje sily i tnie jak powinno :/ przy prędkościach od 80 do ok 200 km/h auto zachowuje sie dobrze . Dodam jeszcze ze wszystko zależy od tego jak naciskam na gaz: jak powoli to ok, jak depne to zaczyna dziad się dusić :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
Hollow napisał(a):
Hmmm ja mam troszkę wspak: przy niskiej prędkości i niskich obrotach auto szarpie, dusi sie i muli, jednak gdy obroty sie podniosą auto odzyskuje sily i tnie jak powinno :/ przy prędkościach od 80 do ok 200 km/h auto zachowuje sie dobrze . Dodam jeszcze ze wszystko zależy od tego jak naciskam na gaz: jak powoli to ok, jak depne to zaczyna dziad się dusić :znudzony:


wyczyść wtryski, może coś da. opcjonalnie, sprawdź Palec rozdzielacza zapłonu,świece, kable wysokiego napięcia,lambde.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 17:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e90 320d
orbes napisał(a):
Hollow napisał(a):
Hmmm ja mam troszkę wspak: przy niskiej prędkości i niskich obrotach auto szarpie, dusi sie i muli, jednak gdy obroty sie podniosą auto odzyskuje sily i tnie jak powinno :/ przy prędkościach od 80 do ok 200 km/h auto zachowuje sie dobrze . Dodam jeszcze ze wszystko zależy od tego jak naciskam na gaz: jak powoli to ok, jak depne to zaczyna dziad się dusić :znudzony:


wyczyść wtryski, może coś da.


Hmmm gdyby to były wtryski to raczej by się waliło na ciepłym jak i na zimnym... a mi tylko na cieplym nie gra.... :zdziwko:

może ktoś kupi szrota :D
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9749613


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
Hollow napisał(a):
orbes napisał(a):
Hollow napisał(a):
Hmmm ja mam troszkę wspak: przy niskiej prędkości i niskich obrotach auto szarpie, dusi sie i muli, jednak gdy obroty sie podniosą auto odzyskuje sily i tnie jak powinno :/ przy prędkościach od 80 do ok 200 km/h auto zachowuje sie dobrze . Dodam jeszcze ze wszystko zależy od tego jak naciskam na gaz: jak powoli to ok, jak depne to zaczyna dziad się dusić :znudzony:


wyczyść wtryski, może coś da.


Hmmm gdyby to były wtryski to raczej by się waliło na ciepłym jak i na zimnym... a mi tylko na cieplym nie gra.... :zdziwko:

może ktoś kupi szrota :D
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9749613



sprawdź jeszcze weze podcisnieniowe,powietrzne.sprawdz polaczenie z czujnikiem kolektora ssacego/czesto ma objawy,ciezko zlokalizowac ten problem

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 października 2009, 18:18 przez orbes, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e90 320d
"sprawdz polaczenie z czujnikiem kolektora ssacego" -co to za dziadostwo :D nie chodzi ci o przepływomierz ??


to jest to ????????????
http://www.allegro.pl/item747302395_bmw ... 02018.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
czujnik temperatury zasysanego powterza jest w kolektorze od dołu blisko połaczenia przepustnicy z kolektorem dolotowym. nie wiem czy dobrze mówię. Nie mam jak sprawdzić, bo moje 318is grzeje karoserie na działce, czeka na nowe częsci

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e90 320d
Obrazek

tak pi razy drzwi gdzie to moze być ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
Na stronie z której to pobrałeś, powinno wszystko być opisane.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Bielsk-BiaÂła
Witam ja miałem podobna sytuacje od czego zaczął to wymieniłem kable świece regulator cienienia paliwa i jak narazi odpukac asz do przed wczoraj jak zaczęło mi się dziac cuda gaśnie mi silnik jak sprzęgło nacisnę obroty ras sa ok ras falują :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e90 320d
na stronce tego nie ma ale chyba wiem o który czujnik ci chodzi

Obrazek

tamta wtyczka po lewej ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
człapa napisał(a):
Witam ja miałem podobna sytuacje od czego zaczął to wymieniłem kable świece regulator cienienia paliwa i jak narazi odpukac asz do przed wczoraj jak zaczęło mi się dziac cuda gaśnie mi silnik jak sprzęgło nacisnę obroty ras sa ok ras falują :mur:


to też może być wina przepływomierza. Wymiana powinna pomóc:)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 października 2009, 18:33 przez orbes, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
Hollow napisał(a):
na stronce tego nie ma ale chyba wiem o który czujnik ci chodzi

Obrazek

tamta wtyczka po lewej ??


tak, to chyba to. Sprawdź styki, może zaśniedziałe są. Bo jednak te 16 lat robi swoje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e90 320d
orbes napisał(a):
Hollow napisał(a):
na stronce tego nie ma ale chyba wiem o który czujnik ci chodzi

Obrazek

tamta wtyczka po lewej ??


tak, to chyba to. Sprawdź styki, może zaśniedziałe są. Bo jednak te 16 lat robi swoje.



Wątpię, ale sie przejde i zobacze :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 225
Lokalizacja: Warszafa
Moje BMW: 328 & 318is
Kod silnika: M52B28& m42b18
w porządku, daj znać co i jak:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2009, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e90 320d
orbes napisał(a):
w porządku, daj znać co i jak:)


cholera... styki wyglądają jak nówki :/ jutro odkrece to dziadostwo i zobacze co i jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL