BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 19:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Wmawialem sobie ze E46 zrobie do normalnej jazdy i nie zaloze szerszej felgi jak 9" na tyl :) Ale ze sie trafily felgi ktore maja troche wiecej szerokosci i bardzooo mi sie podobaly , to nie moglem sobie odmówic :) Przod juz w polerce , tyl musze wypolerowac. przod 9" ( rant 3" ) tyl 10" ( rant 4" )

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 19:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Jakie ET i ile cali ? i gdzie ty znowu dorwales takie cudenka ? ebay ? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 19:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Marks2004, W oswiecimiu :D Bardzooo blisko :P . Et z tylu 19 przod 8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 19:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
ile ? :rotfl: to bedzie kozak ale jak ty to wlozysz ? :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 19:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Mam maszynke do blotników :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 20:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 585
Lokalizacja: Poznań
O cholera to jest dopiero parapet! :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 20:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
z checia popatrze jak wyjda blotniki :) bo et jest mocno niskie :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 21:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:szok:


będzie miazga :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 21:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
n0name napisał(a):
Wmawialem sobie ze E46 zrobie do normalnej jazdy

tere-fere :P
Marks2004 napisał(a):
gdzie ty znowu dorwales takie cudenka ? ebay ?

Przegladaj czesciej allegro kolego ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 23:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
Wiadomo, że Anglik jest tańszy bo to Anglik. Ja nie skusiłbym sie nigdy na takie rozwiązanie z dwóch powodów, widziałem jak wyglada auto przy takiej przekladce, jest wybebeszone do cna, mało jest ludzi, ktorzy umieją zrobić to tak jak należy czyli, jak najblizej stanu fabrycznego. Zawsze coś jest nie tak, zawsze są mniejsze lub wieksze komplikacje...skad to wszystko wiem ? bo mój dobry kolega jest takim fanem jak i Ty z tego co widze anglików...jego ostatnie wyczyny to Passat 2005 rok 1.9TDI i Honda Type R 2006r. Hondą nadal jezdzi, Passata wzial na sprzedaż i pomimo, ze nie bity bujał sie ze sprzedaża, jednak ludzi odstraszało to, że jest to auto po przekladce. Dla mnie to nie jest takie auto jak EU bo tam jak kupuje to masz całość ori a tu pół samochodu wymienione, łacznie z fotelami. Jesli tak Ci zalezy aby kupić auto taniej to lepiej sprowadzić coś ze Stanów tylko w tym wypadku, niestety cieżej o coś nie bitego i trzeba mieć osobe na miejscu w USA, ktora pilotuje sprawe z tamtej strony...no i dolar teraz nie ten co kiedyś.

Podsumowując, dla siebie bym anglika nie kupił, drażniby mnie ten samochód, jesli na zarobek, to można sprobować, jesli ma sie dobrych ludzi od przekladki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 03:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Juz mi sie niechce wypowiadac na temat anglków :P Jest to moj 3 anglik i kolejny samochód to tez bedzie anglik. Przekladke robila osoba , ktora w miesiacu przeklada 3-4 e46 . Roznicy miedzy europa a przerobionym aglikiem nie widze. Jeszcze nigdy nie mialem problemu z przerobionym anglikiem :P . TO bylo moja ostatnia wypowiedz na temat przekladki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 08:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Do poliftowego przodu wzór tej felgi moim zdaniem nie będzie pasować :P

Z riala widziałbym tutaj tylko szerokie DaytonaRace ;)

Projekt przyspiesza, gratulacje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 09:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
na moje to auto bedzie germanem :) bo to 18stki z taka szerkoscia i et musi byc naciag i to konkret zeby to jakos pomiescic w naddkolach ktore notabene beda wyciagniete na ostro, no i oczywiscie zeby zgrac to wszystko z niskim profilem opony bedzie musila byc duza gleba :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 11:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Nie wiem jak z poszerzeniem tylnych błotników, ale może być problem. Maszynką samą blachę podegniesz, ale E46 przynajmniej w mojej tak jest, jest w tym rancie jakieś coś co jest grubości centymetrowej. Trzeba by by to wydłubać lub wyciąć. Chyba, że w coupe tego nie ma to bajka :)
Noname poleruj i zakłądaj na auto :super:

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 11:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
w coupe tez jest to cos centymetrowe hehe takie podgiecie od srodka nadkola zawsze mozna zyskac z centymetr dzikus to podklepywal do bbs ch 9,5 et40 wiec tutaj jak nic poszezac trzeba ;) ale dla nonema to nie problem poczekajmy do wiosny a kopara nam opadnie :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 12:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Jeżeli et wyjdzie na przodzie 8 będzie mega szeroko, jestem ciekaw jak seryjny błotnik to zniesie...

Moje małe doświadczenie podpowiada, że tak niskie et byłoby problemem w M3 a co dopiero w serii....

Przecież to nie jest e36, które po drobnych staraniach jest w stanie przyjąć et10 i niżej....

W to, że będzie szał nikt nie wątpi, jednak po tym jak przymierzałem kilka kompletów felg do swojej stwierdzam, że model po FL wygląda słabo na klasycznych modelach, nawet tych z dużym rantem.....

piszę tutaj o RH ZW1 - ZW4, MAM MT1, OZ Mito, Futura itp.........

FL na ImolaRace nie widziałem, jestem ciekaw efektu :)

wiosna 2010? myślę, że za tydzień, dwa powinny być na aucie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 16:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Z tylnymi blotnikami sobie poradze bez problemu :)

Kod:
Jeżeli et wyjdzie na przodzie 8 będzie mega szeroko, jestem ciekaw jak seryjny błotnik to zniesie...

Moje małe doświadczenie podpowiada, że tak niskie et byłoby problemem w M3 a co dopiero w serii....

Przecież to nie jest e36, które po drobnych staraniach jest w stanie przyjąć et10 i niżej


W poniedzialek jak bede mial chwile czasu to zalozone oponki na nie i przymierze :) Jesli przod bedzie wystawal bardziej jak tyl to nie bedzie problemu :P poniewaz do felg mam 2 komplet rantów na przód ( 2.5" ) wtedy wyjdzie 8.5" ET 14 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 17:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 43
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 318is
Kod silnika: M42
http://otomoto.pl/bmw-330-full-m-pakiet ... 57793.html

dziwnym trafem z rozkodowanego vinu coś umknęło. :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 17:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
kruti napisał(a):
dziwnym trafem z rozkodowanego vinu coś umknęło. :wstyd:


Tzn?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 17:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 43
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 318is
Kod silnika: M42
TomekB napisał(a):
kruti napisał(a):
dziwnym trafem z rozkodowanego vinu coś umknęło. :wstyd:


Tzn?


L812A ENGLAND VERSION Wersja krajowa Wielka Brytania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 108 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL