BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 sierpnia 2025, 14:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] wyciek wody
PostNapisane: 2 października 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: wwa
Panowie,
parkując ostatnio moją 7 ze smutkiem spostrzegłem że zostawiam za sobą mokry szlaczek i dużą plamę. Szybko wczołgałem się pod auto w celu sprawdzenia tajemniczej cieczy, na szczęście to woda. Odpaliłem samochód jeszcze raz i spod maski zaczął lecieć dym :/ nastawiłem juz budzik na 6 i od rana nurkuje pod maskę aby chociaż zlokalizowac problem i teraz moja prośba:
co sprawdzić w pierwszej kolejności,
gdzie szukać problemu,
i co to może wg was być...?

z góry dziekuję za sugestie


Ostatnio edytowano 3 października 2009, 17:25 przez lempico, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 20:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
nie ma reguły: pęknięty wąż, ale najczęściej pada chłodnica...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: wwa
tez myślę że to będzie chłodnica. Dam radę samodzielnie sprawdzić czy to na pewno chłodnica?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 20:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
zalej układ i odpal, jak się nagrzeje będzie widać skąd cieknie skoro już pod autem widać...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: wwa
tak będę musiał zrobić...
a jeśli przyjdzie chłodziarkę wymienić to możesz polecić kogoś do kogo się z tym zwrócić.
Od miesiąca mieszkam w Warszawie i do tej pory na szczęście nie musiałem mechanika szukać ale tym razem jeśli to nie wężyk nie mam wyboru...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 21:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
nie jest to skomplikowane, jeśli masz trochę pojęcia i narzędzia to mażna wymienić samemu. Najtrudniej odkręcić visco. Podstawa to dobrze póżniej odpowietrzyć, każdy mechanik ci wymieni... Najpierw zobacz skąd leci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: wwa
próbowałbym sam ale z narzędzi tutaj to chyba tylko śrubokręt mam ;)
w takim razie pogrzebie jutro rano może to nie cała chłodnica, może jakaś guma...
Dziękuję i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: wwa
przeleżałem pod samochodem całe przed południe i kiedy juz zaczęło kapać zobaczyłem ze wyciek nie wystąpił w okolicach chłodnicy ale cieknie spod podwozia gdzieś na wysokości kokpitu, a raczej leje się ciurkiem ;/
to chyba znaczy że chłodnica jest ok, a jedynie przewód sie rozszczelnił, dobrze kombinuje?
nie mam możliwości wstawienia samochodu na kanał wiec dopiero w poniedziałek będę mógł
wsadzić tam nosa.
Jaka jest waszym zdaniem przyczyna takiego stanu rzeczy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 14:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
lempico napisał(a):
przeleżałem pod samochodem całe przed południe i kiedy juz zaczęło kapać zobaczyłem ze wyciek nie wystąpił w okolicach chłodnicy ale cieknie spod podwozia gdzieś na wysokości kokpitu, a raczej leje się ciurkiem ;/


Możliwe że leje się z nagrzewnicy

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 15:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Sprawdź wykładzinę w nogach czy nie jest mokra.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: wwa
nie stary to nie to. wykładzina jest suchutka... ja nie sikam po kolanach za kierownicą ale dzięki za sugestię, wiem że chciałeś dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 15:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
lempico napisał(a):
ja nie sikam po kolanach za kierownicą


Z tym sikaniem to popłynąłeś :hyhy: Jeśli nagrzewnica puszcza to wykładzina będzie mokra, o to chodziło, bez żadnych "aluzji" :hyhy:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: High Wycombe UK
ściągnij plastik z silnika ( o ile jeszcze jest)

i z nagrzewnicy wychodzą 3 krućce i na nich wężyki, sprawdź czy któryś nie spadł albo nie ulamal sie kruciec w wężyku.

ja tak miałem niedawno, też 730i

_________________
E38- wsiadÂłem i pokochaÂłem :D:D

innego nie bedzie..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 08:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
tak jak piszą wyżej, sprawdź przewody gumowe za silnikiem, idą one do nagrzewnicy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL