BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 19:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Praca silnika - Buczenie po zdjeciu korka
PostNapisane: 3 października 2009, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Łapy
Moje BMW: E46 316i
Kod silnika: M43
Witam mam zastanawiajacy problem po zdjeciu korka oleju slychac dziwne buczenie i lekko zmienia sie praca silnika dodam ze czasem faluja mi obroty i zdejmowalem przewod od pompy vacum w miejscu gdzie wchodzi w zaworek nad deklem rozrzadu i nie wiem czy ma byc w nim podcisnienie czy ma sie wogole cos dziac moze ktos sie zna i moglby powiedziec


Ostatnio edytowano 4 października 2009, 06:42 przez rovanibmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 21:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Tak ma byc twojemu autu nic nie dolega.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: lublin
jesli po odkreceniu korka do wlewu oleju silnika zacznie ci autko zdychac to nie jest wcale dobrze powinien pracowac rowno


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Łapy
Moje BMW: E46 316i
Kod silnika: M43
nie ze zdycha ale czuc roznice nie gasnie tylko te obroty mnie dobijaja i nie wiem czy mam kupowac ta odme bo u mnie to jest taki badziew za kolektorem dolotowym okrogle plastikowe i kosztuje 150zl moze ktos tu przeczyta posta kto wie jak to sprawdzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 20:52 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
bmwcompact19 napisał(a):
jesli po odkreceniu korka do wlewu oleju silnika zacznie ci autko zdychac to nie jest wcale dobrze powinien pracowac rowno


totalna bzdura!

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: 325ci
Kod silnika: m54
Panowie Było już tyle razy to poruszane!!!!!!
Po odkreceniu korka silnik spada z obrotów i tak ma byc!!!
Jeżeli silnik pracuje po odkreceniu tak samo to znaczy że odma jest zapchana albo co innego z dolotem powietrza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M54B22
bmwcompact19 napisał(a):
jesli po odkreceniu korka do wlewu oleju silnika zacznie ci autko zdychac to nie jest wcale dobrze powinien pracowac rowno


tak jak wyżej totalna bzdura, chlopaki jak niemacie pojecia to po co pisać takie zeczy , rózne silniki róznie reagują na odkrecenie korka oleju , ma na to wpływ ich konstrukcja. jak przez korek nie wydobywaja sie spaliny to go zakręć i wiecej nie odkręcaj tylko ciesz sie jazdą ... pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Młody81, BMWujek, No chłopaki w końcu ktoś normalny ;)

No ale cóż jak widać inni wiedza lepiej! :]

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Łapy
Moje BMW: E46 316i
Kod silnika: M43
Ok rozumiem czyli obroty lekko spadaja i jest ok a czemu sie przyjzec jesli obroty spadaja na jałowym nie zawsze zazwyczaj po rozgrzaniu do 90 stopni kilka razy ten objaw sie pojawia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 06:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
rozwalają mnie
jak z silnikiem coś się dzieje to jadę na komputer, co on tam chciał znaleść pod korkiem w dodatku na pracującym silniku.
Za niedługo będą posty "Po wsypaniu kulek z łożyska do silnika słychać dziwne obgłosy, Tak ma być ?"
:wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 07:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Łapy
Moje BMW: E46 316i
Kod silnika: M43
czlowieku jak masz byc taki madry nie musisz nic tu pisac a pod korkiem chcialem znalesc niespodzianke


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 07:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
niespodzianke, czyli po odkręceniu korka miał by żygnąć olejem na ciebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 12:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
rovanibmw napisał(a):
nie zawsze zazwyczaj po rozgrzaniu do 90 stopni kilka razy ten objaw sie pojawia


tu moga byc problemy z przepustnica , krokowcem badz kablami WN.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 12:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
wszystko jest tak jak byc powinno wkurzaja mnie ludzie ktorzy szukaja dziury w całym dla takich ludzi stoja wlasnie padaki na allegro i wtedy beda zadowolone bo nie beda musialy szukac dziury w całym...... silnik jest tak skonstruowany ze poprawna prace ma wykonywac z zamknietym korkiem od wlewu oleju i koniec kropka wiec nie powinno nikogo zdziwic iz zmienia swoja prace po otwarciu korka ... tak czy owak odpowiedz brzmi wszystko jest ok i taka reakcja sprawia ze masz szczelny dolot powietrza

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: 325ci
Kod silnika: m54
Moze wyjasnie.
Odma czyli odprowadzanie oparów oleju i ciśnienia powietrza powstałego
podczas ruchu tloków.Zaczyna sie od pokrywy zaworów połączona z kolektorem ssącym by ponownie spalić te gazy (emisja spalin itd) wiec jezeli odkrecasz korek oleju pozwalasz na przerwanie obiegu i nierówną prace silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 22:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Młody81 napisał(a):
wiec jezeli odkrecasz korek oleju pozwalasz na przerwanie obiegu i nierówną prace silnika.


tu sie z kolega nie zgodze równie dorbze mozna odme opuscic na dół i zatkać otwór na gumie obok przepustnicy i silnik tez bedzie pracował poprawnie :ok:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 17:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: 325ci
Kod silnika: m54
tu sie z kolega nie zgodze równie dorbze mozna odme opuscic na dół i zatkać otwór na gumie obok przepustnicy i silnik tez bedzie pracował poprawnie



masz racje ale założyciel tego tematu chyba chce by jego auto chodziło poprawnie bez kombinacji.Ja wyjaśniłem zasade działania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 10:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 83
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
Wszystcy piszą cochcąale nie wiem że wiecie że BMW jako jedno z niewielu marek stosuje seperator oleju który funkcjinuje na właściwym ciśnieniu przy zamkniętym silniku pod stałym cisnieniem. Jak odkręcasz korek to rozstrzelnia się silnik i seperator oleju wyje i zmienia się cisnienie oleju.

_________________
Moje E46 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... bfc6f137f0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL