BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 czerwca 2025, 00:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Walka ze składem mieszanki
PostNapisane: 5 października 2009, 11:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 83
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
Witam wszystkich. Wyskakuje mi ciągle błąd - przekroczony zakres regulacji na jednej sondzie lambda. Na biegu jałowym jedna sonda cały czas ma poziom >4,5V i druga pracuje ładnie. W czasie jazdy na obu wszystko jest OK. Co może być przyczyna? Nieszczelność raczej wykluczam ze względu na bogatą mieszankę i tylko na jednym torze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 11:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Jeśli sonda nie biega po napięciu no to nadszedł czas na wymianę. U mnie sondy stoją na jałowym, ale przy jeździe latają elegancko. Szykuje się do wymiany. Masz lepiej bo tylko jedna Ci nie lotto :)

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 11:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 83
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
Hmm, to czemu w czasie jazdy by działały? Wcześniej działała z dużym opóźnieniem. Może są wtyczki zamienione?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 18:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 83
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
Nikt sie nie spotkal z tym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 15:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 83
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
Problem się nieco wyjaśnił. Po jeżdżeniu tylko na benzynie komputer poradził sobie ze składem mieszanki i obie lambdy pracuja prawidłowo ale niestety czasy wtrysków są bardzo różne:
Cylindry 1-3 - 2,5ms przy postoju
Cylindry 4-6 - 3ms przy postoju

Niewiem skąd tak ogromna rozbieznosc ale przy tych czasach lambdy dzialaja prawidlowo. Co moze powodować taką rozbieżność? Zatkane wtryski? Kompresja? Lewe powietrze na 3 cylindrach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL