BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zawieszenie do e36 coupe
PostNapisane: 4 października 2009, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: kartuzy
Witam. W mojej niedawno nabytej buni zaczyna mieć miejsce coraz częstsze klepanie w zawiasach... Zastanawiam sie nad wymianą wszystkich amorków i sprężyn przy tym od razu zrzucić go bliżej gleby. Tutaj można zobaczyć moją propozycje i podać swoje pomysły. czekam na dobre i złe komentarze dotyczące gwintownych zawiasów, pozdrawiam:)

_________________
chudy


Ostatnio edytowano 5 października 2009, 07:27 przez chuudy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
Najlepszym rozwiazaniem bedzie TAT :hyhy: gwint nie jest mega drogi , ustawisz sobie jak ci pasi czyli gleba, i nie bedziesz zalowac ze kupiles zwykle amory i springi w minusie bez mozliwosci regulacji np w przypadku zimy gdy trzeba by troche podniesc bunie :kwasny: , wiec to jest chyba najlepsze rozwiazanie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 23:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
gwint super sprawa. ja mam u siebie gwint fk i na felgach 18'' mi się bardzo dobrze jeździ. Na 17'' na zwykłym zawieszeniu jeździło się troche gorzej niż teraz.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 06:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 149
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy
Moje BMW: E36 316i
Kod silnika: M43
chuudy napisał(a):
przy tym od razu zrzucić go bliżej gleby.

A czy czasem coupe nie było już fabrycznie obniżone?Może się ktoś wypowie obeznany w sprawie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 08:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Cytuj:
A czy czasem coupe nie było już fabrycznie obniżone?Może się ktoś wypowie obeznany w sprawie


Jakby było fabrycznie obniżone to nie nie inwestowałbym w TA-T... Fabrycznie może było ale ciut twardsze, w porównaniu do innych marek... No ale w końcu jego charakterystyka opierała sie na inspiracji sportowego auta, tym bardziej w nadwoziu coupe...




chuudy napisał(a):
czekam na dobre i złe komentarze dotyczące gwintownych zawiasów, pozdrawiam:)


Również polecam zestaw TA-T, :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 09:59 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
COUPE napisał(a):
Również polecam zestaw TA-T,

X2
Fajny zawias polecam :super:

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 11:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
Ja tez polecam gwint TaTechnix :) .Jest dobrą alternatywa dla drozszych markowych gwintow.Nie jest za twardy(dla mnie moglby byc nawet twardszy)jezdzi sie komfortowo,no i masz ta satysfakcje,ze zawsze mozesz sam ustawic wysokosc auta :) Sa na forum ludzie,którzy uzywaja auta w sporcie wlasnie na gwincie TaTech i nie narzekaja,ze cos sie z tym dzieje,wiec za ta smieszna cene,nieco ponad 1 tys zł. za cały zawias naprawde mozesz nad tym pomyslec :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 14:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
również polecam TaTechnix. tylko przy oryginalnych felgach potrzebne będą dystanse bo inaczej --->
Obrazek

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 15:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: kartuzy
dystanse na przód i tył bede musiał wtedy założyć tak? falgi mam narazie 15" 5-cio ramienne, tego typu z dekielkami orginalnymi BMW i chetnie zamienię na 17'' lub sprzedam z letnimi oponami i nowymi zimowymi. do tych feli tez są dystansy potrzebne?

http://allegro.pl/item734471024_7jx15_h ... mplet.html

pozdro:)

_________________
chudy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 15:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: kartuzy
co do zawiasów to zastanawiam sie nad tym:
http://allegro.pl/item752322125_zawiesz ... w_e36.html
myśle że zamawiać i zakładać na zime co?:)

_________________
chudy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 16:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
a wypadało by jeszcze zakupić nowe mocowania amortyzatorów.bo jak robić to robić dobrze :-)

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: kartuzy
http://www.allegro.pl/item753571416_moc ... przod.html
o tym mówisz Maciek1 ?

_________________
chudy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 23:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 111
Lokalizacja: Spalding/UK
Moje BMW: E36 325 Coupe
Kod silnika: M50TU25
o tym mówi, tylko upewnij się czy masz takie same, bo u mnie one inaczej wyglądają, ale może coupe ma inne...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL