BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 19:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 323ti uszczelka pod glowica
PostNapisane: 5 października 2009, 15:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
witam .Problem w moim compakciku pojawil sie niedawno otoz zaczal znikac plyn chlodniczy i to zacnie bo po przejechaniu 150 km dolalem 3litry plynu podkreslam ze nigdzie nie kapie sprawdzalem wszedzie na opaskach itp. auto sie niegrzeje chodzi rowniutko zadnego spadku mocy niema.do oleju niedostaje sie plyn jest czysciutki olej jak nalezy korek tez suchy bez zadnych bialych osadow.auto nie kopci na bialo itp.jestem prawie na 100% pewien ze to uszczelka bo dzis zauwazylem ze z rury wydechowej kapie woda po dodaniu gazu zwieksza sie ilosc tej wody (plynu).czy moze byc inna przyczyna ? szczerze watpie... a teraz cos o kosztach takiej naprawy w M52 moze ktos sie orientuje ile to moze kosztowac? (uszczelka +naprawa) z gory dzieki pozdr


Ostatnio edytowano 5 października 2009, 15:40 przez adihash, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 16:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
jakbys mial walnieta uszczelke to i bys mial ubytki oleju


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 17:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Dobra uszczelka + sruby + podkladki to koszt jakichs 350zl. Do tego robocizna. Moim zdaniem co najmniej 1200zl za wszystko. Roboty jest duzo. Przy okazji wymienilbym uszczelniacze zaworowe (koszt jakies 150-200zl za 24 sztuki). Sprawdz tez pierscienie i kompresje na cylindrach no i stan glowicy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 17:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
w m52 uszczelka jest zintegrowana z glowica


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 18:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
no fakt olej bedzie kotlowala no napewno gdzie to wyczytales :cwaniak:
za erlinga uszczelniacze placilem 4zl za sztuke. ceny normalnie serwisowe.
PO WASZYCH KOSZTORYSACH LEPIEJ KUPIC SILNIK.

sprawdz cisnienie na tlokach.
a jak z cisnieniem w układzie chłodniczym
prawdopodobnie zasysa z kanalu wodnego na tlok i ubywa płynu .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 18:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
No jasne...tylko ciekawe ile on na tym "nowym" silniku pojezdzi. A tutaj sobie zrobi i bedzie mial pewnosc i spokoj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 18:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
a samochod sie gotuje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 18:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
niegotuje sie strzalka w mpionie jak nalezy nie bierze oleju chodzi elegancko trzyma rowne obroty zero spadku mocy,na zimnym silniku centralnie kapalo lekutko z rury wydechowej na cieplym nic ale jak sie nagrzeje to plyn sie wypala w ukladzie wydechowym to tak na chlopskie myslenie a plyn ubywa cholernie wiec idzie w uklad wydechowy .no chcialbym zeby to bylo cos innego ale chyba se moge pomarzyc .uszczelka napewno:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 19:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
na zimny silniku z kazdego idzie troche pary wodej
jak leci glowica to na cieplym silniku po dodaniu gazu az bryzga woda
do tego jak leci uszczelka to samochod przy wiekszych przeciazeniach(np.duza gorka) czy tez w korku by lapal temperature
z tego co pamietam uszczelka tez w silniku m52 jest zintegrowana z glowica wiec wydaje mi sie byc nie to
ale moze niech jakis ekspert z forum sie wypowie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 16:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
kurde dzis zrobilem 65 km i dolalem jakis 1litr plynu ,zostawilem autko na kostce chodzilo prawie 4o min ani kropelki pod samochodem, :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 18:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
adihash napisał(a):
kurde dzis zrobilem 65 km i dolalem jakis 1litr plynu ,zostawilem autko na kostce chodzilo prawie 4o min ani kropelki pod samochodem, :/


kolego nie chcę czarnowróżyć, mi również ubywało płynu w znacznie mniejszych ilościach http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=591386#591386, po za tym auto chodziło jak marzenie poza chałasującym vanosem, po zdjęciu głowicy uszczelka była cała a sprawdzenie głowicy na szczelność dało wynik negatywny strzelona na 1i 5 cylindrze

zacząłem czytać na ten temat i jestem z leksza przerażony

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL