BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 19:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dziwne drgania silnika w bmw e36 compact 323ti
PostNapisane: 28 września 2009, 20:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
Witam. Niezależnie od tego czy silnik ciepły czy zimny jak jest na biegu jałowym to co jakiś czas czuć takie szarpnięcie silnika, myślałem ze to wina cewek ale po zmianie nic nie pomogło, jak wyciągałem świece to zobaczyłem ze na 2 i 3 cylindrze świeca jest mokra. Jakiegoś spadku mocy nie odczułem czy ktoś wie od czego te szarpania mogą być ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 21:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Prawdopodobnie sam sobie odpowiedziales na pytanie. Takie szarpniecia to najczesciej objaw braku iskry i albo swiece padły albo cos "wczesniej" z wys napięciem sie dzieje. Moze byc przebicie na "paluchach" czyli izolatorach gumowych miedzy cewkami a swiecami.

Zamien miejscami mokre swiece z suchymi i jak bedzie to samo na poszczegolnych cylindrach to cewki, izolatory albo jeszcze wczesniej np czujnik DME. A jak mokre swiece po zamianie sa nadal mokre to swieczki do wymiany.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 19:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
Zmieniałem cewki na 100% dobre i nic było dalej tak samo, świece wymieniałem nie dawno na ngk v-line dwu elektrodowe. Przy odkręcaniu świec zauważyłem ze w ogóle nie były dokręcone i trochę się tam zakopciło. Jak mogę sprawdzić ten czujnik DME muszę pod kompa czy mogę sam i gdzie on się znajduje

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, 19:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Czujnik impulsowy wału korbowego dla DME jest przy kole wieńcowym na wale korbowym z przodu silnika a drugi jest w głowicy przy wałku rozrządu ale on informuje o polozeniu tłoków. Sprawdz ten pierwszy i na stykach powinno byc 1,3Ohm a najlepiej na kompa jedź i tam powinno wyjść co nawala.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
Może mi ktoś powiedzieć co to za dźwięk z wydechu ?? i czy tak powinno być. Nie mam Katalizatora jest wspawana strumienica i wycięty 1 tłumik http://www.youtube.com/watch?v=2GZSP_Qr2os

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 22:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
O jaki dzwięk chodzi? Przy kolektorze? Ja nic nigdzie nie slysze. albo za duzo drinów juz wychylyłem... :hyhy:

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2009, 12:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
z wydechu, to nie pij tyle :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 20:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
czy to prawda ze przy usuniętym katalizatorze coś się dzieje z sondą?? psuje się albo coś ? bo dzisiaj byłem na przeglądzie i na analizatorze spalin CO2 ciągle skakało od 0,4 do 1,2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL