BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 323 + blos w dolot jaki spadek mocy?
PostNapisane: 7 października 2009, 17:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 252
Lokalizacja: jarocin
Moje BMW: e36 323
Witam, a wiec jak w temacie chce podpiac do nowego silniczka instalacje gazowa po is praktycznie za grosze... tylko nie wiem jaki bedzie spadek mocy a moze wogóle nie bedzie? :kwasny:


Ostatnio edytowano 7 października 2009, 17:40 przez robert-rocki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 18:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
ogólnie przy blosie nie powinno być dużego spadku mocy. gdyż nie ma zwężki ograniczającej dolot. Ale nie wyeliminujesz przy blosie strzałów w kolektor. A w m52 jest plastikowy, więc uważaj.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 20:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 252
Lokalizacja: jarocin
Moje BMW: e36 323
Czyli lepiej nie ryzykowac? A wiem ze czasem sobie pewnie strzeli... Nie wiem czy widziałes blosa ale tak na oko powietrze przelatuje przez srednice ok 50mm moze nawet mniej w zwezce było do ok 32mm juz nie pamietam dokładnie a standardowo jest 70mm wiec wydaje mi sie ze ten spadek i tak pewnie bedzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2009, 21:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
wszystko zalezy od srednicy, moze byc ale nie musi, blos to specyficzny "gaznik" gazowy, na 40tys km w poprzednim samochodzi nie strzelił ani razu i musze przyznać ze samochód po założeniu był nie do poznania - na benzynie nie jeździłem bo na gazie lepiej chodził - wszystko kwestia regulacji, jak i ona bedzie zła to i bedzie strzelać.
a przy sam mam m52 i nie bawiłem sie juz w blos bo uznałem sekwencja bedzie lepszym rozwiazaniem. U mnie róznica gaz a benzyna jest 9km w zasadzie nie do odczucia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 23:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 425
Lokalizacja: KRAKÓW/chicago
Moje BMW: 2003 BMW 530i
Kod silnika: M54B30
powiem tak:) , jeśli chodzi o gaz to można mnie nazwać małym ekspertem . Sam użytkowałem E34 M50B25 na Blosie i było naprawdę OK do swojej też teraz zakładam Blosa z racji na jego nieskomplikowanie jednak jakbym miał mieć M52 to wtedy już nie bawiłbym się w takie mechaniczne systemy dawkowania , szkoda silnika :) , do tego powiem wam że kolega ma zwykłego staga 300 , włożył do auta co ciężko sie GAZ adaptuje czyli do omegi B 2.5 V6 i chodzi mu idealnie dal 2100 zł montował gdzie w rejonach lublina mogę się go spytać o numer w razie czego :) sam tam podświadomie myślę o tym gazie do swojej bo obecnie stoi mało jeżdżona z względu na spore koszty paliwa a że mam jeszcze starego mondzik 2.0 na gazie (1gen) to nim jeżdże , w mondziku gaz sprawuje sie można powiedziec książkowo idealnie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 15:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
kolego powiem jeszcze inaczej.
jesli masz blosa nie eliminuje to przed strzalem ALE...
można temu zapobiec.. np klapka antywybuchowa.
jeśli nie chcesz mieść strzałów zadbaj o elementy zapłonowe auta tj świece itp
warto też mieć z butli nieco więcej niż rezerwa bo to takżę powoduje częstsze strzały a i jeszcze jedno przy gaszeniu przełączaj na PB i pprzegazuj, usunie to z kolektora resztki gazu i nie strzeli przy odpalaniu.
ja mam i nie narzekam
strzal był 2 razy i wyskoczy jedynie wąż z silniczka krokowego ten gruby.
nie ma tam opaski dlatego wyskakuje. myślę że tak jest lepiej bo nie rozwali bynajmniej kolektora..
nic strasznego też mam tani gaz założony bo naprawdę nie stac mnie na inny ale śmigam bo po protu uważam bardziej jakbym go nie miał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL