BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 06:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] elektryka - pobiera mi prad
PostNapisane: 8 października 2009, 08:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 525tds
witam pobiera mi prad samochod na postoju nawet gdy wszystko jest po wylanczane i samochod stoi pozniej nawet nie dziala centralka .. :(

_________________
Jak pomogłem kliknij !


Ostatnio edytowano 8 października 2009, 08:57 przez lotr339, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 10:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Robisz tak: wyjmujesz bezpiecznik i w jego miejsce wpinasz amperomierz, jeżeli pobór prądu jest stosunkowo maly sprawdzasz następny i tak aż znajdziesz pobór przy wyłączonych odbiornikach powinien wynosić ok 0,02 do 0,05 A.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 10:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 525tds
no ok bede musial po probowac napisze co i jak dzieki i pozdro.

_________________
Jak pomogłem kliknij !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 11:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Hej!

Metoda Michała2906 jest dobra ale jest prostszy sposób :]
Wpinasz sie szeregowo amperomierzem w akumulator i wyciągasz po kolei bezpieczniki
Gdy pobór prądu znacznie spadnie na którymś już masz odpowiedz ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 11:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 525tds
to juz probowalem wyciagnelem wszystkie bezpieczniki i nadal pobor byl taki sam :(

_________________
Jak pomogłem kliknij !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 11:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
lotr339 napisał(a):
to juz probowalem wyciagnelem wszystkie bezpieczniki i nadal pobor byl taki sam :(


Taki sam czyli jaki??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 11:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Łukasz masz rację moja metoda jest strasznie czasochłonna, tak jak Ty piszesz wpiąć się szeregowo w akumulator a potem wyjmować bezpieczniki jest szybsze. Zgadzam sie z Tobą. Kolego lotr339 zmierz najpierw jaki jest pobór prądu przez auto i podaj.

Pozdrawiam MM

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 11:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 525tds
3,0(coś) wiem ,ze jakies duze jak mierzyulem tak iż chwila moment i akum naprostownik :(

_________________
Jak pomogłem kliknij !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
lotr339 napisał(a):
3,0(coś) wiem ,ze jakies duze jak mierzyulem tak iż chwila moment i akum naprostownik :(


Napisz kolego jak to dokładnie mierzyłeś bo coś mi tu nie pasi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 19:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Jeżeli 3A to możesz mieć padnięta diodę lub regulator w alternatorze.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL