BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 06:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Mam taki problem z przyspieszeniem TDS 1.8
PostNapisane: 9 października 2009, 17:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 104
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e36 318TDS
Kod silnika: M41
Witam:)
Mam taki problem ze jak zapalne silnik i normalnie jade i jak naciskam gaz to nie czuje tej mocy :zdziwko: jak na swoje 90ps... (plynie nie przyspiesza)
Ale zauwazylem taka roznice ze jak jade np. na 2 biegu z rownymi obrotami np. 1200 przez ok. 15-20m i nacisne pedal gazu do konca w podloge to normalnie w sek. obrotomierz dochodzi do konca ;) i to jest to .... :hyhy:
Ja wlasnie sobie mysle ze to wina pompki bo jak sobie uzbiera paliwa tyle co potrzebuje to pieknie przyspiesza...
Co wy o tym myslicie??
slyszalem tez ze jest jakies sidko w baku moze ono jest zabrudzone ale to przez to sidko pompuje paliwo do pompy silnika?? mozna je jakos wyczyscic??

a ma moze ktos schemat jak sie wymienia pompe paliwa w baku u tds 1.8??
a doradzcie jak by co to jaka lepiej pompe kupic??
na allegro sa (nowe) ale to bodobno jakies wklady do pompki paliwa...
czy lepiej kupic org. kompletna pompe uzywana??
ale tez nie wiadomo czy bedzie sprawna... :rotfl:
prosze o porady...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 18:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 60
Lokalizacja: lublin
kolego to moze byc wina pkmpki (uszkodzonej lub zapchanej), smoka tez mozesz przeczyscic jesli juz bedziesz wymienial pompke. Sprawdzilbym jeszcze filtr paliwa i powietrza. Zachaczyłbym jeszcze o uklad dostarczajacy powietrze do silnika czyli przeczyszczenie drogi od turbiny do kolektora. Mozliwe ze przy erg jest zapchane...Co do kupna nowej pompki to najlepiej udaj sie do sklepu z czesciami motoryzacyjnymi i tam powiesz co Ci potrzeba podkreslajac ze chcesz najlepsza jaka maja na stanie :)

Zeby dostac sie do pompki musisz wyjac tylna kanape:
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 04:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 104
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e36 318TDS
Kod silnika: M41
Filtr powietrza mam nowy jakis czas temu wymienialem turbine to odrazu zmienilem filter powietrza....
w ukladzie EGR to jest wszystko ok , ja co jakis czas sobnie przeczyzczam go , wezyki od turba do kolektora mam wszystkie nowe , filtr paliwa wymienialem ok rok temu... ale jak bede zmienial pompke paliwa to odrazu przy okazji wymienie tez go...
Czasem jest tak ze odrazu po odpaleniu jak by cos zaskakiwalo i samochod pieknie przyspiesza ale jak go zgasze i zapale od nowe juz inaczej chodzi....
I tak wlasnie mysle ze to moze byc pompka paliwa raz zaskoczy a raz sie zamuli ;)
a ma ktos moze schemat ile pompka paliwa powina nalas On w danym czasie dla 1.8 tds??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 04:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 104
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e36 318TDS
Kod silnika: M41
Filtr powietrza mam nowy jakis czas temu wymienialem turbine to odrazu zmienilem filter powietrza....
w ukladzie EGR to jest wszystko ok , ja co jakis czas sobnie przeczyzczam go , wezyki od turba do kolektora mam wszystkie nowe , filtr paliwa wymienialem ok rok temu... ale jak bede zmienial pompke paliwa to odrazu przy okazji wymienie tez go...
Czasem jest tak ze odrazu po odpaleniu jak by cos zaskakiwalo i samochod pieknie przyspiesza ale jak go zgasze i zapale od nowe juz inaczej chodzi....
I tak wlasnie mysle ze to moze byc pompka paliwa raz zaskoczy a raz sie zamuli ;)
a ma ktos moze schemat ile pompka paliwa powina nalas On w danym czasie dla 1.8 tds??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 04:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 104
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e36 318TDS
Kod silnika: M41
Filtr powietrza mam nowy jakis czas temu wymienialem turbine to odrazu zmienilem filter powietrza....
w ukladzie EGR to jest wszystko ok , ja co jakis czas sobnie przeczyzczam go , wezyki od turba do kolektora mam wszystkie nowe , filtr paliwa wymienialem ok rok temu... ale jak bede zmienial pompke paliwa to odrazu przy okazji wymienie tez go...
Czasem jest tak ze odrazu po odpaleniu jak by cos zaskakiwalo i samochod pieknie przyspiesza ale jak go zgasze i zapale od nowe juz inaczej chodzi....
I tak wlasnie mysle ze to moze byc pompka paliwa raz zaskoczy a raz sie zamuli ;)
a ma ktos moze schemat ile pompka paliwa powina nalas On w danym czasie dla 1.8 tds??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 10:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ÂŁaĂącut
Według TIS'a pompka w dieslu powinna nalać ok 1l w ciągu 30s za filtrem paliwa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 11:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 104
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e36 318TDS
Kod silnika: M41
tronic napisał(a):
Według TIS'a pompka w dieslu powinna nalać ok 1l w ciągu 30s za filtrem paliwa.



za filtrem to znaczy ze z tego wezyka co idzie z baku do filtra jego sciagnac i przekrecic kluczyk na zaplon i jak zacznie z wezyka sciagnietego leciec paliwo to przez 30sek. powinno nalac 1 L?? to jest do tds z silnikiem 1.8??
Tak mam zrobic??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 60
Lokalizacja: lublin
Najlepiej nie baw sie z wezykami tylko kupuj nowa i zobacz jaki bedzie rezultat. Jesli nic nie da to ja sadze ze jednak moze byc cos z turbina...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL