BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 22:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z silnikiem ,na wolnych przerywa :(
PostNapisane: 10 października 2009, 18:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
Witam,
Panowie mam problem z moją bejcą :( (sedan e36 M40 1,6 1993r)
Najpierw działo się tak przy zimnym silniku ,teraz cały czas.

Na zimnym silniku czasem gaśnie,a ogólnie to przerywa coś jakby pracował na trzy cylindry.
Wymieniłem świece ,wyczyściłem kopułkę kupiłem nawet przewody wysokiego napięcia (niestety nie mogę ich wymienić bo na najdłuższym przewodzie jest jakiś czujnik którego nie można zdemontować !!!) ,paliwo tankuje zwykle na orlenie i nigdy nie miałem problemów.

Co ciekawe ,wydaje mi się że wolniej przyśpiesza a co za tym idzie to chyba ma mniej mocy.

pomocy :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 18:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
dizers napisał(a):
niestety nie mogę ich wymienić bo na najdłuższym przewodzie jest jakiś czujnik którego nie można zdemontować !!!)


Wymień przewody, nie przejmuj się czujnikiem. Daj znać jak będzie na nowych kablach bez czujnika.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 21:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
a po co ten czujnik ? generalnie myslałem że to wina właśnie tego przewodu ,zastąpiłem go nawet nowym i nic się nie zmieniło ... a przepływomierz ma na to jakis wpływ ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 06:14 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 98
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 316i '91
Kod silnika: M40B16
tak przeplywomierz jak najbardziej i sonde tez bym sprawdzil na Twoim miejscu, najpierw zobacz przeplywke bo latwiej sie do niej dostac zobacz czy jest roznica z odpieta jak i zalozona jesli tak to znaczy ze musialbys sprawdzic sonde ,powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 10:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
BenQ87 napisał(a):
tak przeplywomierz jak najbardziej i sonde tez bym sprawdzil na Twoim miejscu, najpierw zobacz przeplywke bo latwiej sie do niej dostac zobacz czy jest roznica z odpieta jak i zalozona jesli tak to znaczy ze musialbys sprawdzic sonde ,powodzenia


wg mnie o wiele prościej podpiąc auto pod kompa niż szukać po omacku, można narazić się na niepotrzebne koszty

93' złącze ADS więc polecam DIS'a (dodatkowo dostaniesz informacje o ewentualnych przyczynach problemu)

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 11:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
kilka miesięcy temu byłem betką na komputerze i gostek mówił mi właśnie że niepokoi go ta nierówna praca na zimnym silniku i że najprawdopodobniej to wina albo przewodów zapłonowych albo sondy bo jak twierdził jest już na wykończeniu ... czy to może być wina SONDY ??
Jak to można sprawdzić ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 11:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
dizers napisał(a):
Jak to można sprawdzić ??


Na komputerze, podglądając jej parametry pracy "na żywo".

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 98
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 316i '91
Kod silnika: M40B16
z doswiadczenia wiem ze komputer nie do konca mowi prawde :) w moim przypadku tak bylo ze na kompie spoko odczyty byly a jak sie odpielo sonde nie bylo widac zadnej roznicy ,po zmianie sondy ,nowa sie zaadoptowala i problem minal, pozniej musialem jeszcze zmienic przeplywke bo cos sie zepsula jak byla sonda martwa :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 21:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
co do reszty to zrobiłem tak:

wyczyściłem świece ,wyczyściłem kopułkę i palec ,wymieniłem kable WN na nowe i dalej to samo

odłączyłem przepływomierz i nic dalej to samo

filtra paliwa nie sprawdzałem ,filtr powietrza nowy

walczę dalej :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 23:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 434
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 323i Turing
Kod silnika: M52B23
Piszesz że odłączałeś przepływomierz i nie było różnicy? Jeśli jest sprawny i odłączysz go (na odpalonym silniku) to powinien zareagować obroty spadną aż niemal zgaśnie autko i po chwili się ustabilizują. Jeśli przepływomierz jest padnięty to po odpięciu silnik wogóle nie zareaguje na jego odpięcie.

_________________
BMW forever!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL