BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 07:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 17:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
:szok: :szok: :szok:

S54???

Właśnie na racingforum znalazłem info i od razu patrze tutaj czy to pewne. No no chłopie, ostro podajesz :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 18:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
to moze od razu jak Ruszkoś: S62B50 :hyhy:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 19:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
że co ? że jak ? że kolejny swap ? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 22:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
heheh, chętnie S54 ale powiem szczerze, że napisałem i tyle narazie zrobiłem, troszke tylko poszperałem, a już wiem, że łatwą sprawą to nie jest... podobno silnik ten nie chce grać bez pełnej elektroniki, czujniczków itp z M3, więc może być problem, zobaczymy, może uturbi sie M52, to by mi najbardziej odpowiadało bo silnik mam w świetnej kondycji... marzyłoby mi sie, żeby tak moje chodziło :D

<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gfmVOXMma70&hl=pl&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gfmVOXMma70&hl=pl&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 23:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
wątpie żebyś złapał trakcje w compakcie na turbo :hyhy:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 23:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
To 328 na tym filmie to jest tak naprawde M50B25 BARDZO mocno doinwestowane, z tlokami, korbami, i walem od M52B28 wiec nie masz raczej co marzyc ze prawdziwe 328 czyli M52 takie cos zniesie (alu blok, nikasil - nie da sie zakuc tak latwo) . M52 to wybitnie NIE sa silniki pod turbo .

A co do S54 to ostatnio jakby "widzialem" taki swap jak sie buduje (S54 do E30), i koles kupil cale Z3M (po 2001r. tam byly S54) zeby wlozyc S54 do E30 . Zapytalem dlaczego tak malo osob swapuje S54 , a on odpowiedzial ze glownym problemem jest to ze ten silnik musi pracowac z podpieta kontrola trakcji .

Wg najrozsadniejsze by bylo S50B30 .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 05:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 72
Lokalizacja: Aleksandrów ł.
Moje BMW: ies
A moze by tak pójść w troche inna strone i spróbować swapować np. M54? :oczami:

_________________
Zobacz moją bunie

Masz problem z komputerem,laptopem-pisz!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 08:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
piotres napisał(a):
To 328 na tym filmie to jest tak naprawde M50B25 BARDZO mocno doinwestowane, z tlokami, korbami, i walem od M52B28 wiec nie masz raczej co marzyc ze prawdziwe 328 czyli M52 takie cos zniesie (alu blok, nikasil - nie da sie zakuc tak latwo) . M52 to wybitnie NIE sa silniki pod turbo .


Pierwsze slysze.... Ten silnik na filmiku to m52b28 na soft turbo zreszta z rosji.... Ten sam koles ma jeszcze uturbiona 318is. Wszystko masz do poczytania i ogladniecia na DTMpower.net

piotres napisał(a):
Wg najrozsadniejsze by bylo S50B30.


A czemu nie pojsc po bandzie na calosc??? Wierze ze Artur jest uparty i napewno jakby chcial to by wpakowal nawet V12... ruszkos juz pokazal ze sie da. Tu jest ta sama sytuacja co sam ruszkos pisal w swoim temacie, zaczyna sie watpienie i nabijanie ze nic sie nie uda...

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 08:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1407
Lokalizacja: POZnań*
Moje BMW: e28 520i| e38 740i
Kod silnika: m20b20 |m60b40
Cytuj:
Tu jest ta sama sytuacja co sam ruszkos pisal w swoim temacie, zaczyna sie watpienie i nabijanie ze nic sie nie uda...


ale u racesupport'a nie ma takiego słowa że się nie uda...:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 09:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hamelaE34 napisał(a):
ale u racesupport'a nie ma takiego słowa że się nie uda...:)


dokładnie tak ;] powiem szczerze, że najbardziej nastawiałem się na S50B30 ale to starszy silnik, ale jakbym kupił, to odrazu bym zmieniał uszczelke pod głowicą i takie tam drobne kosmetyczne sprawy, jak już sie zdecyduje na 100% jaki będzie silnik to będę wiedział co z nim zrobić :)

piotres napisał(a):
M52 to wybitnie NIE sa silniki pod turbo


nie przesadzaj, jeździ tego troche, ale fakt, że turbo mocniejsze wymaga zakucia co nie jest prostą sprawą przy tym bloku, ale jeżeli chodzi o soft turbo do 250-280km to można jeszcze dmuchnąć bez zakucia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 10:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1706
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59159
racesupport napisał(a):
hamelaE34 napisał(a):
ale u racesupport'a nie ma takiego słowa że się nie uda...:)


racesupport, ty swapomaniaku :) Ja to tylko czekam, aż otworzysz wyspecjalizowaną w jakiś szalonych przeróbkach firmę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 11:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hehe, swapowanie nie jest takie trudne, szczególnie plug&play, są goście którzy naprawde robią rzeczy nie do pomyślenia a łeb mają jak realoem.com :D

a tymczasem za oknem....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 11:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
przez chwilę myślałem że masz białą lotkę na tyle :D

zacny projekcik, jeszcze zacniejsze palny :padam:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 11:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
czas sie na zime przesiadać niestety :(

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Cytuj:
zacny projekcik, jeszcze zacniejsze palny


dzięki :)

nie tylko u nas pada, chyba cała polska, przynajmniej na jutro takie prognozy widze :)

Cytuj:
przez chwilę myślałem że masz białą lotkę na tyle


to by nie było wcale takie głupie :D

No a co do zimy, niestety nas nie ominie, dla mnie zima to akurat źródło dość wielkich pieniędzy (instruktor narciarski) dlatego też przez zime robię największe zmiany :D a pojeździć też sie fajnie bunią da, szczególnie teraz jak jest szpera to sie bedzie napędzać że hoho :D już wiem, że będa jaja :D jak co roku mam nóweczki opony, tym razem z kolcami :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 12:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
BoxX napisał(a):
Pierwsze slysze.... Ten silnik na filmiku to m52b28 na soft turbo zreszta z rosji.... Ten sam koles ma jeszcze uturbiona 318is. Wszystko masz do poczytania i ogladniecia na DTMpower.net


Nie z Rosji, a z Bulgarii .

Nie Soft-turbo a raczej hard .

Nie M52 a M50 .

Kontaktowalem sie z tym kolesiem i wiem co tam siedzi :

"engine was m50b25 with 75mm stroke and 84mm bore, but i use crank from 325 tds with 82,8mm stroke, pistons are wossner made for 318is with 85mm diameter and i bore m50 block to 85mm and finaly i have 2817cc this is not m52 this is custom made m50 b28 "

i

"Hi about engine : wrote before cr is 9,2 forget rods pistons and crank from 325 tds 85mm bore 82,8 stroke , turbocharger is GTK-550 ,lsd diff with 3,15 ratio.Motronic3,1+SMT6 with six 240ml extrainjectors map , pistons are wossner made for 318is(M42) but i put them on m50 block. 3mm cometic head gasket.Bearings are from 325 tds they are stronger than original m50. Gearbox is from m50b25 driveshaft is from 325 and diff is also from 325 LSD with 3,15 ratio."

Myslisz ze M52 w specyfikacji euro (nie mowmy o USA bo tam M52 maja zeliwne bloki) by wytrzymalo 470KM ktore on ostatnio uhamowal ? Bo mi sie nie wydaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 12:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Sorry zwracam honor, rzeczywiscie w dtmpower tez jest "custom made M50" i rzeczywiscie z bulgari, ale mimo wszystko zaznacza swoj projekt do soft turbo... :hyhy:

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 13:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
Artur wrzuć kilka poglądowych zdjęć compakta cobym mógł nacieszyć ooko :rotfl:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 14:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
BoxX napisał(a):
Sorry zwracam honor, rzeczywiscie w dtmpower tez jest "custom made M50" i rzeczywiscie z bulgari, ale mimo wszystko zaznacza swoj projekt do soft turbo... :hyhy:


Również miałem przyjemność rozmawiać z twórcą tego projektu, i w to słowo 'soft' nie wierzyłbym tak do końca :rotfl: Soft to był u mnie :P I również odradzam uturbianie M52, bo taniej wyjdzie cię ( i może nawet efektywniej) wrzucenie drugiego silnika M50 i doładowanie go.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 16:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
zamist silnika tezbym chyba byl za uturbieniem chocby tego teraz co masz, soft turbo na dobrych podzespolach, chyba nawet u mnie w garazu lezy turbinka po regenaracji garetta t25 :hyhy: (pozostalosc po nissanie 200sx s13), tak czy siak bedzie wg moich obliczen 15- 25 tys nie twoje w zaleznosci na jaki silnik albo jaka opcje sie zdecydujesz.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL