BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 22:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: bielsk
witam mam problem bmw nie pali 318 m40 jest iskra po wykręceniu świeczki jest cała w paliwie dlaczego nie pali


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 19:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
a jak załanczaja ci sie dodatkowe wtryski?3 wtryski to chyba za duzo,2 by w zupełnosci wystarczyły.odezwij sie do woytek13.on ma spora wiedze teoretyczna i praktyczna na temat uturbiania bmw:)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 20:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Znów wywołany do tablicy :rotfl: Jak ja już zapomniałem co to turbo?

Więc po kolei napiszę to fachowo (jak coś mieszam to wina Harnasia co nim zęby przepłukałem). Dmuchasz 0,5bar to kto ci doradził 3 wtryski? Po co? 2 wystarcza w zupełności, na 3 musiałbyś dmuchać 0,7bar a tego nie zniesie ci fizyczna budowa silnika styranego życiem. Który monsieur Grabowsky pisał o kilku włącznikach ciśnieniowych? Jedne wystarczy a jak już chce się dokładnie wystroić silnik to polecam jakaś świnkę a nie zabawę w kilka włączników (BARDZO polecam).

Jeżeli zrobiłeś tak jak koledzy ci pisali oraz wyczytałeś na stronie grabowszczaka to musi być cymes. A z tym zapalanie to tak nagle odwykł od tego? Może ci go zalewa, bo jak jest paliwo i jest iskra to musi palić (logika) a jak nie to coś z zapłonem. Jakby co to pisz do mnie tu lub na gg lub na PW lub jak chcesz. O ile podołam to pomoge.

Twoje zdrowie :zdrowko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL