BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Ktory dzwiek wydechu podoba Ci sie bardziej
numer 1. 61%  61%  [ 25 ]
numer 2. 20%  20%  [ 8 ]
numer 3. 20%  20%  [ 8 ]
Liczba głosów : 41
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 22:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 517
Lokalizacja: BDG
Numero UNO :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 07:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
moje typy:

1st - 2
2nd - 3
3rd - 1

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 11:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
nr.1 w drugiej kolejnosci nr.3

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 23:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
który byś nie założył i tak bedzie przepięknie brzmieć :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 08:36 
tak jak się konsultowaliśmy, sznycel najgorzej wypada :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 10:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
sznycel przebija tutaj wszystko ... przede wszystkim dlatego że jest najdyskretniejszy :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 11:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
widze ze przewaza opcja nr 1 tez mi sie bardzo podoba, ale zastanawiam sie zeby zrobic to troche po swojemu. na e46fanatics wyczytalem ze w miejsce srodkowego tlumika mozna wstawic magnaflow ktory w odpowiednim modelu ma w puszcze zabudowane x-pipe i dodatkowo wygluszane specjalna wata, dzieki czemu daje specyficzny sound nie ma tego metalicznego podzwieku ( jak w M3 e46) taki tlumik zostal zainstalowany w klipie nr 3 tylko ze tam jest dodatkowo koncowy uuc tse 3. ciekawej ka by zamiast tego uuc byl eisenmann :)
pytanie jak kots posiada dokladna informacje co powinien dac x-pipe to byl bym wdzieczny

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 22:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Nr 1 zdecydowanie.

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 22:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Santino napisał(a):
pytanie jak kots posiada dokladna informacje co powinien dac x-pipe to byl bym wdzieczny


Powiem Ci, ze jezeli chodzi o silnik rzedowy to nie wiem, idea jest rozsadna jezeli chodzi o silniki widlaste, wiec opisze Ci co wiem o nich - X Pipe laczac wydechy wychodzace z dwoch rzedow cylindrow powoduje, ze spaliny przeplywajace przez takie polaczenie z jednej ze stron, tworza podcisnienie w drugiej, co zwieksza predkosc spalin i przeklada sie na minimalnie wieksza moc (i tak na zmiane). Pamietaj, ze przy konstrukcji wydechu olbrzymie znaczenia ma kolejnosc zaplonu i procesy falowe, wiec lepiej nie spawaj nic na oko ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 23:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Vermilion napisał(a):
Powiem Ci, ze jezeli chodzi o silnik rzedowy to nie wiem, idea jest rozsadna jezeli chodzi o silniki widlaste, wiec opisze Ci co wiem o nich - X Pipe laczac wydechy wychodzace z dwoch rzedow cylindrow powoduje, ze spaliny przeplywajace przez takie polaczenie z jednej ze stron, tworza podcisnienie w drugiej, co zwieksza predkosc spalin i przeklada sie na minimalnie wieksza moc (i tak na zmiane). Pamietaj, ze przy konstrukcji wydechu olbrzymie znaczenia ma kolejnosc zaplonu i procesy falowe, wiec lepiej nie spawaj nic na oko

nie bedzie spawane nic na oko,zanosi sie ze bede spawał w MGmotorsport, beda barany, srodkowy magnaflow nr 11385 (z x pipe) i customowy koncowy. ewentualnie pozniej sportowe katy 200CPI zobacze co mi powiedza szpece czy robic od razu z katami

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 23:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
oczywiście pochwalisz sie efektem swojej pracy :ok:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 10:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Moze pokusisz sie o takie rozwiazanie

http://www.youtube.com/watch?v=nVAAErSuSgc

w praktyce brzmi to tak

http://www.youtube.com/watch?v=cciV4oGtzIc

z tego co widze masa firm pakuje x-pipe'a do wydechow dla E46 M3, wiec moze w 330i tez bedzie mialo to sens.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 10:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 218
Lokalizacja: podkarpacie
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: m52b20
nr. 1
chdz 2 równie pięknie :)

_________________
e36 320
Obrazek

BE MY WIFE :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 10:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: [ LB ***** ]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79102
1. jest :super:

_________________
E46 330Ci CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 10:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Vermilion napisał(a):
Moze pokusisz sie o takie rozwiazanie

http://www.youtube.com/watch?v=nVAAErSuSgc

w praktyce brzmi to tak

http://www.youtube.com/watch?v=cciV4oGtzIc

widzialem juz to wczesniej, niby fajna sprawa, ale to sie wiaze z dospawaniem dodatkowych kolanek itp co bedzie zaklucac przeplyw spalin, przynajmniej mi sie tak wydaje.
Vermilion napisał(a):
z tego co widze masa firm pakuje x-pipe'a do wydechow dla E46 M3, wiec moze w 330i tez bedzie mialo to sens.

tez to zauwazylem dlatego chce sprobowac z tym tlumikiem

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 11:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Santino napisał(a):
widzialem juz to wczesniej, niby fajna sprawa, ale to sie wiaze z dospawaniem dodatkowych kolanek itp co bedzie zaklucac przeplyw spalin, przynajmniej mi sie tak wydaje.


Tak, zeby zrobic cos takiego jak na filmie potrzebujesz dodatkowych "zakretow". Ale mozesz tez wrzucic taki zawor wewnatrz jakiegos odcinka wydechu, aby kontrolowac jego glosnosc.

A jakie plany po wydechu? Walki Schricka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 11:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 67
Lokalizacja: k-ce, g-ce, chorzów
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
zdecydowanie numer 1. piękny:]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 12:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
planow jest duzo po wydechu planuje dolot i remap, zmiana mostu albo na 3,42 albo na 3.64 ze szpera od M3 i skrzynia 6b. walkow raczej nie bedzie, ewentualnie kompresor albo swap

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 15:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Vermilion napisał(a):
Moze pokusisz sie o takie rozwiazanie

http://www.youtube.com/watch?v=nVAAErSuSgc

w praktyce brzmi to tak

http://www.youtube.com/watch?v=cciV4oGtzIc

z tego co widze masa firm pakuje x-pipe'a do wydechow dla E46 M3, wiec moze w 330i tez bedzie mialo to sens.

Super sprawa,mozna w niedziele po cichutku do kosciola,a wieczorem OPEN i na wyscigi z kolegami :D

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL