BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Pomocy!!! Max 2000 obrotów!!!
PostNapisane: 12 października 2009, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: PuÂławy
Witam. Na początku zaznaczam, że jestem całkowicie zielony w sprawach mechaniki.
Otóż nie wiem kiedy pękł mi wężyk TU po czym auto straciło całkowicie moc.
Rozkręca się tylko do 2000 obrotów i nie idzie. Dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie.
Jakby tego było mało pod głowicą pojawił się wyciek.
Co to za wężyk? Gdzie mogę go dostać? Czy jego wymiana wystarczy?
Jaki może być koszt ewentualnych napraw?
Sekwencja BRC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2009, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 60
Lokalizacja: lublin
co do kupna nowego wydaje mi sie ze nie powinien byc drogi. Udaj sie do jakiegos sklepu z czesciami motoryzacyjnymi i tam Ci powiedza co i jak. Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2009, 19:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
ten wężyk może być przyczyną kłopotów
poza tym ten wyciek jest raczej spod pokrywy zaworów a nie głowicy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 04:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: PuÂławy
W jaki sposób mogę zlikwidować ten wyciek? Jakie mogą być jego konsekwencje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 07:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
trzeba wymienić uszczelkę pod deklem
konsekwencje są takie jak przy każdym wycieku
ubytki oleju i zafajdany silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 09:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Ja mam e36 m43 i pekla guma do przeplywomierza(typowe ok50tys i strzela), lapie falszywe powietrze nie ma mocy i obroty swiruja. to jest pewnie cos w podobie Wymien wezyk i bedzie git poddejrzewam... :D

_________________
www.lot.net.pl
Szybko wypróbuj ten lot :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL