BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 07:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] dyfer 2,93 do 2.5l ?
PostNapisane: 13 października 2009, 10:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 175
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: f11
w swojej mam jeszcze 3,45 ale juz zaczął wyć wiec zamierzam go zmienic.
znlazlem ładny 2,93 nie zajechany swierzutki jeszcze w grafitowym kolorze
i tutaj pytanie: czy nie bedzie zamulał ? jak wiadomo 2,5 l jest strasznie zamulone na niskich obrotach - od 2,6tys obrotow zaczyna jechac a jedzie [mod.edit. nie przeklinaj] dopiero od 4tys. na 3.45 ladnie sie zbiera ale moge pojechac max 210kmph.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 października 2009, 11:43 przez 2fst4u, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 12:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Najbardziej optymalny będzie chyba jednak 3.15. Mialem u siebie 2.93, teraz mam 3.15 i na tym drugim jeżdzi mi sie lepiej. 3.45 to chyba z dwulitrówki jesli sie nie myle na małej głowie, wiec łatwiej go zajechac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 14:07 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
2fst4u napisał(a):
max 210kmph

Odcinka czy dalej "nie idzie"?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 14:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 175
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: f11
pójdzie moze do 220 ale nie chcialem go juz męczyć, zreszta nie ma gdzie go tak pociagnac - A6 bardzo krętą autostradą jest i niewyprofilowaną. bez gleby nie bede szalał :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 14:16 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kolego, 3.15 to seria dla 325i e36. Vmax z katalogu to 233 kmh, więc... Spróbuj zmierzyć gdzie indziej (na płaskim), przy bezwietrznej pogodzie. Jak znowu "nie pójdzie", to ja bym jechał sprawdzić kompresję, tudzież moc na hamownię, a nie zmieniał dyfer :-)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2009, 14:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 175
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: f11
chlopie !!! czy ty nie umiesz czytac ? mam 3.45 obecnie!! to ile ma pojsc na tym dyfrze ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 14:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 84
Lokalizacja: Nie powiem
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
podepne się tutaj nie chce pisac nowego tematu.

mam 2.0 92 rok był w automacie teraz go przerabiam i jest pro
blem ponieważ tabliczka z przełożeniem zardzewiała tak ze nic na niej nie ma juz. I moje pytanie czy mam 3.45 czy tez jakis inny dyfer ?? Bo głupio by było na darmo 300 zł wydawać + kupa roboty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 18:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 175
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: f11
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... xle_drive/ 3.45

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 19:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 84
Lokalizacja: Nie powiem
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
A o co chodzi tam pisze National version Japan ?? Czy napewno 3:45 żeby babola nie było :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 19:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
Homik napisał(a):
A o co chodzi tam pisze National version Japan ??


Tam masz napisane, że na Japonię szły z przełożeniem 4,10

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 19:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 84
Lokalizacja: Nie powiem
Moje BMW: E38
Kod silnika: M60B40
Dziękuję ci Aniu !! :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 19:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
2fst4u kolega ma 325i z szperą 2.93 i twierdzi ze to przełożenie strasznie zmula...

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 20:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 175
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: f11
powerbmw napisał(a):
2fst4u kolega ma 325i z szperą 2.93 i twierdzi ze to przełożenie strasznie zmula...


no własnie tez tak myślałem. ale dziwię się ze w 323 i 328 takie montowali. chyba roznica mocy rozklada sie tak 323<325<328 dlatego pomyslalem ze skoro 323 moze to i do 325 podejdzie dobrze. ale to nie ja jestem konstruktorem :) jak widac dobrze kogos spytac.
dzieki i pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 20:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
No ale masz zupełnie i rozkład momentu w 323 i 325. M52b25 ma już od niskich obrotów sporo momentu do dyspozycji i takie przełożenia go nie zamulają.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL