BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 09:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 18:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Masz m50 czy m52?

Może niech ktoś jeszcze napisze jak w m50 dochodzi temperatura.

A amorki i jedne i drugie są Ch*&^ warte :) Co nie kupisz to kibel, ale zimę przelata.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 18:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
jurexxx,
M50 :hyhy:
A jak by założył TaTechnix?tylko jak to będzie jeździło tzn tył sportowe a przód seryjne amorki?
Ps a może firma delphi?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 18:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Kris86 napisał(a):
jurexxx,
M50


Może m50 będzie się dłużej grzało bo to jednak żeliwny blok jest, poczekaj niech ktoś jeszcze napisze, bo po co wymieniać coś co może być sprawne. Co do amorów to ja nie mam pojęcia.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 19:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
robisz kombinacje alpejskie tu sportowe tu seria. juz odrzałuj tego grosza i zmien na serie lub zrub deche sztywna i kolejny post bedzie bo tnie sliki i wcale sie nie zdziwie. sory ze tak pisze ale wywalilem zawias R&H ze wzgledu ze darlem podloga TO WCALE SIE NIEUGINA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2009, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
septi,
Do czynów jeszcze jest trochę czasu,a lepiej zapytać o efekty niż zakupić i pytać dlaczego jest tak a nie inaczej ;) Ale raczej już zdecydowałem że włoże seryjne amorki i bez żadnych choinek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 17:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
ja z ciekawości i oczywiście dla sprawdzenia pojechałem na diagnostyke i okazało się, że lewy tylni amorek ma 65% a prawy 30%. i pierwsze pytanie pana który mi to sprawdzał- czy nie zażuca mi tyłem. i problemem był właśnie kończący się prawy amortyzator. po wymianie jest bajecznie. a co do termostatu to u mnie silnik przy tej temperaturze jaka teraz jest na zewnątrz. pion łapie po hehe 20km. to chyba coś nie hallo mam???. dodam że jeśli załapie miasto to wskakuje. bo na trasie nawet spada.

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 17:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 283
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46 Cabrio
Kod silnika: N46B20 swap M54B30
Kolego to napewno masz zepsuty termostat... lub ktoś go wyjął poprostu :znudzony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 17:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
a dużo będzie roboty z jego wymianą???
1.8 i M40

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 17:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 283
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46 Cabrio
Kod silnika: N46B20 swap M54B30
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Część 7 musisz wymienić... niepowinno zająć więcej jak 15 min ;)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 października 2009, 22:44 przez pawel24, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 18:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 137
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: e34 525i LPG
Kod silnika: M50B25
jurexxx napisał(a):
Kris86 napisał(a):
jurexxx,
M50


Może m50 będzie się dłużej grzało bo to jednak żeliwny blok jest, poczekaj niech ktoś jeszcze napisze, bo po co wymieniać coś co może być sprawne. Co do amorów to ja nie mam pojęcia.


Moje m50 przy 4st.C grzeje sie 2,5km

_________________
http://rwa.art.pl - Zapraszam wszystkich na stronę mojego zespołu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 19:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Jestem właśnie po wymianie amorków no i poprawa jest ale pewnie trzeba będzie wskoczyć dla pewności na ustawianie kątów i zbieżności.Prawy był nieźle rozwalony(ale nie rozlany)
To jeśli u kolegiZapek, zagrzewa się tak szybko to może jest i u mnie problem?
KolegaLesiuncio, napewno masz termostat do wymiany.I wymiana jest bajecznie prosta.
Koledzy posiadający M50 wypowiadajcie się jak szybko łapie temp :cisza: :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
no to będzie wymianka. przy okazji filterek paliwa...
zakupiony już jest...
a czy to normalne że z wydechu śmierdzi benzynką???

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 20:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Lesiuncio napisał(a):
a czy to normalne że z wydechu śmierdzi benzynką???


Na komputer jazda: przepływomierz lub sonda lambda.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 20:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: między CT a CGD;)
Moje BMW: e36 318i
Kod silnika: M40
byłem jakieś 3 tyg temu i zero błędów. sonda i przepływka działa.

_________________
Lesiuncio


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 13:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: E36 Cabrio
Kod silnika: M50B25 VANOS
Z tym zarzucaniu na dolkach to do wymiany tuleje na wachaczu :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 15:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
klopot,
Całe zawieszenie z tyłu(jak i z przodu)było robione 3msc temu więc to na pewno nie to.Do wymiany były jedynie amorki wczoraj wymienione i będe obserwował czy problem pozostał.Teraz jest na pewno o niebo lepiej ale się okaże czy problem znikł całkiem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL