BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2025, 13:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 12:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 277
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43
aha.czli znów trzeba wyjąc schowek i coś kobinować z tą żółtą linka?tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 13:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tak mi się zdaje bo tą linką zmienia się ustawienia klapek w tunelu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 14:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 277
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43
ok.dzięki.Idę właśnie do auta sprawdzić i pokombinować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 17:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 277
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43
Więc veni vidi vici!!Rozebrałem schowek,wyciągnąłem radio,panel środkowy z nawiewami i nic..potem okazało się że pies pogrzebany był po stronie kierowcy tzn.pod tą obudową plastikową pod kierownicą.Tam jest tzw."język"(foto) z pół zębatką który współpracuje z linka kol.czerwonego odpowiedzialną za zapadki sterujące przepływem powietrza.Więc okazało się że te współpracujące ząbki są lekko powycierane(starte) i podczas sterowania prawym pokrętłem nie zawsze ale zazwyczaj ślizgają się i przestawia się ustawienie czego wynikiem jest prawie całkowite przymknięcie klapki sterującej przepływem powietrza i na tułów nie dmucha.Ale drogą dedukcji doszedłem do tego że jeżeli ustawimy te zębatki prawidłowo i kręcimy pokrętłem tylko i wyłącznie zgodnie z ruchem wskazówek zegara(w prawo) wszystko działa jak należy i to jest alternatywa dla wymiany podzespołów.Wystarczy przekręcić tylko raz w lewo i znów problem powraca.Więc ustawiamy jak ma być i kręcimy tylko w prawo i wszytko ok.
Kolego minek446 więc masz już gotowe FAQ,oczywiście jeżeli jest tak jak u mnie.Jak pomogłem kliknij pomógł ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL