BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Ratujcie moje BMW
PostNapisane: 17 października 2009, 14:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
witam , juz 4 mechanikow stwierdzilo ze pada mi silnik , juz pisze jakie sa objawy, ostatnio codziennie mam tak ze auto nie chce wchodzic na obroty czasem jak sie podpompuje pedalem gazu to zalapie a czasem zero reakcji , obroty 400 i tak stoi, dodam ze czasem tez zemu towarzyszy skakanie obrotow od mnie wiecej 200 do 1200 i wtedy tez nie reaguje na gaz ni i jak juz cisne ten gaz to slychac strzały , dziwi mnie tylko ze jak juz sie jedzie i sa obroty powyzej 2000 to wszystko gra , czasem tylko delikatnie jeszcze szarpnie jakby nie wiem , paliwo nie dochodzilo calbo powietrze lewe łapie , wiec , prosze wszystkich znawcow tej marki o podpowiedzi , co z nia moze byc nie tak ( a to wymienilem : swiece , sonda byla ok , przepływomierz, filtr powietrza i paliwa ) sam juz nie wiem dzis sprawdze cis na cylindrach , czy ktos wie jakie powinny byc wskazania ???


Ostatnio edytowano 17 października 2009, 15:02 przez kamilradom84, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 14:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego a dlaczego do tej pory nie podłączyłeś auta pod kompa?
przecież od tego powinieneś zacząć
ciśnienie na cylindrach powinno być przede wszystkim w miarę równe na wszystkich cylindrach
jeżeli będzie ponad 12barów to jest Ok
przy okazji możesz zmierzyć ciśnienie paliwa powinno być 3 bary


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 15:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
ok dziekuje bardzo , auto mam w irlandii i ciezko tu o kompetentnych mechanikow a tych co znam to nie maja akurat koncowki do mojej BMW , tak mowia , a jak jest naprawde???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 15:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
Silnik do wymiany - to dosc odwazna diagnoza.
Czy silnik bierze duze ilosci oleju?
Czy usterka jest nagla? Jak to wyglada?
Kompresji nie mierzyl Ci nikt?

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 15:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
te szarpaniny może powodować uszkodzony czujnik wałka rozrządu
ale żeby się upewnić trzeba by auto pod kompa
albo podmienić na chwilę na sprawny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 15:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: O-ka Polska
Moje BMW: E36 320i + LPG
Kod silnika: M50B20
Garaż: E46 320i + LPG po lifcie automat, M54B22
witam! Mam taką samą bunie. u mnie były podobne zachowania samochodu. sprawdź czy któraś ze świec nie jest wilgotna lub nie dostała się woda. u mnie przyczyną była woda, która dostała się do pierwszej świecy, w gumie łączącej świecę z cewką znajdowała się woda. wydmuchałem wodę sprężonym powietrzem i problem zniknął.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 17:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
dzieki za wszystkie poprady , czyli na pierwszy ogien pojdzie czujnik wałka rozrzadu , a co do cisnienia na cylindrach to na 5 jest ok miedzy 12 a 13 , a na jednym mianowicie 3 cylinder pokazuje 7,5 a ten czujnik , to łatwo wymienic??? gdzie on sie znajduje i jak wyglada , z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 17:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 429
Lokalizacja: Zamosc
Moje BMW: E46 328i ,
Kod silnika: M52TUB28
Sprawdż silniczek krokowy oraz połaczenie zasilania powietrza, to jest objaw jak nie masz niskich obrotów a masz duże,

_________________
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 17:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
krokowca ostatnio wyciagalem , bo wymienialem ten przewod gumowy co idzie od tej złaczki gumowej do krokowca , nie wiem ile jeszcze tam przewodow z powietrzem moge sprawdzic , ale dzieki , poszukam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 17:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
czujnik wałka rozrządu jest z przodu głowicy po prawej stronie
wymienia się go łatwo
popatrz tutaj http://www.realoem.com/bmw/select.do
ale martwi mnie ten trzeci cylinder
żle to wygląda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 18:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
zapieczone pierscienie lub problem z zaworami i to moze byc cala przyczyna , dopuszczalna roznica cisnien niemoze przekraczac 20 procent , wiec silnik chodzi na 5 i pol cylindra


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 19:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Radom
a zapomnialem dodac , jeszcze podczas tych całych "atakow" , czasami bylo slychac jakis metaliczny stukot wewnatrz silnika, ale tylko czasem , a generalnie to cały czas po odpaleniu skacza obroty, nie ma mocy i dławi sie , acha i jak wykrecilem swiece to teraz całe czarne , tak jakby ewidentnie zla mieszanka byla , a wczesniej jak je sprawdzalem to było ok, a co do czujnika wałaka to tuz przdnim jest taka dziwna czes ktora mi go zasłania tzn srube mocujaca i nie mam jak go wykrecic :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL