BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 09:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 20:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Pierwsza awaria w ciagu 1,5roku, ktora uposledzila moj samochod - czujnik walu oraz walka rozrzadu. Wiecej w tym temacie.
Czujniki Siemensa
Obrazek

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 20:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 200
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E46
Kod silnika: m47
mongooes napisał(a):
Pierwsza awaria w ciagu 1,5roku, ktora uposledzila moj samochod - czujnik walu oraz walka rozrzadu. Wiecej w tym temacie.
Czujniki Siemensa
Obrazek



Się naprawi :) Gratuluję super autka i świetnej galerii- dobrze że robisz zdjęcia wszystkich zmian, części i jak to wszystko powstaje :D Dobrze się ogląda takie galerie:)

Powodzenia życzę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
kropp napisał(a):
Gratuluję super autka i świetnej galerii- dobrze że robisz zdjęcia wszystkich zmian, części i jak to wszystko powstaje :D Dobrze się ogląda takie galerie:)

Staram sie na bierzaco wrzucac fotki i info o czesciach/naprawach w celu stworzenia cos ala blogu :]

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 18:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Mongooes i jak wyszło płukanie silnika no i jak sprawują się tarcze hamulcowe?

:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
Mongooes i jak wyszło płukanie silnika no i jak sprawują się tarcze hamulcowe?


Po plukaniu, jedyna zmiane jaka zauwazylem to szybciej gasnaca kontrolka cisnienia oleju. Ale do doslownie 0,5-1sek. Zuzycie oleju podobne, raczej sie nie zmniejszylo.

Z tarcz jestem bardzo zadowolony. Na poczatku nie byly "ostre" i myslalem, ze tak juz zostanie. Na szczescie po calkowitym dotarciu (ok 400-600km) sa ok.
Kilka ulew przezyly, nie pogiely sie jeszcze takze mysle, ze beda sie spisywac.
Posumowujac, za ta cene myslalem, ze samochod bedzie gorzej hamowal, a jest lepiej niz oczekiwalem.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 10:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
mongooes napisał(a):
Z tarcz jestem bardzo zadowolony. Na poczatku nie byly "ostre" i myslalem, ze tak juz zostanie. Na szczescie po calkowitym dotarciu (ok 400-600km) sa ok.
Kilka ulew przezyly, nie pogiely sie jeszcze takze mysle, ze beda sie spisywac.
Posumowujac, za ta cene myslalem, ze samochod bedzie gorzej hamowal, a jest lepiej niz oczekiwalem.


I to chyba dobra rekomendacja dla polskiego producenta :ok: Który to ponoć robi tarcze także dla "znanych" marek :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 10:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Kornelio napisał(a):
I to chyba dobra rekomendacja dla polskiego producenta :ok: Który to ponoć robi tarcze także dla "znanych" marek :)

W firmie pokupowali takie tarcze do Chevroletow lacetti oraz Skod Fabii i z tego co slysze nie ma problemow.
Swoje tarcze kupowalem od kolegi znajacego sie w branzy. Powiedzial, ze te tarcze sa podobnej jakosci jak niektore drozsze znanych firm.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Kornelio napisał(a):
I to chyba dobra rekomendacja dla polskiego producenta :ok: Który to ponoć robi tarcze także dla "znanych" marek :)


Mikoda jest na tej samej "taśmie" co brembo robiona, to jedno i to samo :)

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 21:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Po prawie 1,5 roku uzytkowania "dojrzalem" do zmiany oleju w skrzyni automatycznej. Poczatkowe opory byly zwiazane z opiniami, gdzie po wymianie oleju skrzynie sie przytykaly i dzialaly gorzej. Kolejna sprawa bylo brak zaufanego warsztatu, ktoremu moglbym zlecic taka wymiane.

Zakupilem:
Filtr oleju wraz z uszczelka i 3 srubkami (w ASO taniej niz w InterCarsie)
Uszczelka miski olejowej
Sruba spustowa oraz wlewowa
Olej Esso ATF LT 71141 (11L)

Okazalo sie, ze wymiana dynamiczna nie byla potrzebna, dlatego zuzyto tylko ok. 7L oleju. Miska zostala wyczyszczona, zaworki przedmuchane z brudu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Okazalo sie, ze poprzedni wlasciciel musial zmieniac olej. W misce nie bylo syfu, olej byl jednolity, nieprzypalony.
Obrazek
Niestety byl zalozony nieoryginalny filtr, ktory przy wiekszej ilosci przejechanych kilometrow mogl sie zapchac, doprowadzajac skrzynie do smierci. Takze wymiana przyszla w pore.
Obrazek
Na magnesach minimalna ilosc opilkow.
Obrazek
Owy "chinski" filtr
Obrazek

Fachowiec ocenil stan skrzyni na dobry, po oleju oraz stanie magnesow nie stwierdzil nadmiernego zuzycia. Skrzynia nie wymagala przeplukiwania. Po zalaniu skrzyni olejem bylo wahlowanie biegami R-N-D-N-R... Do tego doszla jeszcze diagnoza komputerowa z adaptacja - wszystko ok.
Usluga zostala przeprowadzona szybko i sprawnie (razem jakies 2h).

Co sie zmienilo po zmianie oleju:

- Zmiana biegow jest minimalnie plynniejsza.
- zmniejszyly sie odczuwalne regukcje biegu podczas hamowania (2-1 bieg)
- Przy wrzucaniu biegu z luzu na wsteczny i na drive jest o wiele mniejsze stukniecie/szarpniecie
Ogolnie rzezc biorac za malo km pokonalem zeby dokladnie sprawdzic zmiany, ale w jednym zdaniu mozna powiedziec: skrzynia stala sie delikatniejsza".
Po kilku dniach obserwacji postaram sie rozszerzyc opis.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 21:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
Dobra zmiana, myslę że warto zmieniać olej automacie, ciekawe jak jest w manualu???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 21:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
BRAWET napisał(a):
Dobra zmiana, myslę że warto zmieniać olej automacie, ciekawe jak jest w manualu???


To procedura serwisowa przy Inspekcji II.
W Bentley'u do E36 zresztą w przypadku automatu jest tak samo - wymiana oleju przy Inspekcji II.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 21:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Rzeczywiście olej był zadziwiająco czysty ! I jak widać nie taki straszny diabeł jak go malują :D

BRAWET napisał(a):
Dobra zmiana, myslę że warto zmieniać olej automacie, ciekawe jak jest w manualu???


Ja zmieniałem po zakupie w Rekinie i byłem w szoku... Ze skrzyni wylał się biały lepki glut który nie przypominał w jakikolwiek sposób nowego oleju :zdziwko: Od tego czasu przejechane 5 tyś km i nie pojawiły się żadne wycieki ani inne problemy.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 08:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jednak dobrze, że pojechałeś :)

zobaczysz, teraz skrzynka Ci się odwdzięczy i będzie śmigać i śmigać :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 18:56 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Grunt to że skrzynia działa poprawnie własciciel zadowolony :hyhy: :] i jeszcze wiadomo gdzie ktos dobrze mechanikuje :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 20:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Świetna 7ka.
Lichtpaket świetny! Można wiedzieć gdzie dorwałeś? Giełda,internet, ASO?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 11:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
pytson! napisał(a):
Można wiedzieć gdzie dorwałeś? Giełda,internet, ASO?


Lampki przod, oslonka lampki, piny itp - ASO
Lampki tyl mialem z boczkow drzwi (sa prawie identyczne z lichpaketowymi)

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 15:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Wieksze felgi meczyly mnie juz od dluzszego czasu. 16 cali to zdecydowanie za malo na 7er. Plan byl taki, aby zalozyc na 16" zimowe opony i na wiosne kupic juz na gotowo 18". Niestety trafila sie okazja, wiec musialem je kupic teraz :)

Styling 32
Przod 8J - 235/50R18
Tyl 9J - 255/45R18

Zdjecia zaraz po umyciu samochodu, narazie niestety aura nie sprzyja dokladnemu wymyciu felg oraz lepszej sesji.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mysle, ze jest o wiele lepiej.
Najbardziej jestem zadowolony z prowadzenia, nie ma efektu nurkowania podczas hamowania przed swiatlami. Z drugiej strony niestety czuc teraz wszelkie nierownosci, ale tak czy inaczej samchod sie lepiej prowadzi.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 16:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
heh . . . inne auto zupełnie :P


zmiana na plus !

tylko przednie zaciski w czarny !! :D

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 16:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
piękna klasyczna felga :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 16:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1373
Lokalizacja: Przemyśl
Styling 32 :serce:
Świetny wybór :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 30  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL