BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 12:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] [524TD] Wtrysk sterujacy
PostNapisane: 18 października 2009, 13:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: BolesÂławiwc
Witam!

Dzisiaj odpalajac samochód zapalił na dotyk jak zawsze lecz za chwile zgasł... Po kolejnym odpaleniu (piłowałem z 5sek) odpalił wskoczył na maxymalne obroty po czym powoli opadał doszedł do jałowych obrotów czyli około 800 obr/min pochodził około 10-20 sekund i zgasł. Po kolejnym odpaleniu działo sie tak samo i na desce rozdzielczej palił sie na zółto wtrysk sterujacy (zawsze sie zapalał tylko przed zapaleniem pózniej gasł). co to moze byc:

Wtrysk sterujacy,
Czujnik połozenia wału,
Czujnik przepływu powietrza??

Z góry dzieki

Pozdrawiam

_________________
Polska pisownia nie jest Âłatwa ale moÂżna sie jej Âłatwo nauczyĂŚ...


PomogÂłem pochwal!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 19:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: BolesÂławiwc
Aha zapomniełem dopisac. Brak licznika od obrotomierza. Obroty chodza jak chca (faluja na słuch od 2000 do 3000) reaguje na dodanie gazu. po odłaczeniu wtrysku auto gasnie lub gdy jest zagaszone nie zapali. Co moze byc.

Czy koło dwu masowe pasuje z 2.5 TDS do 2.4 td? Załozyłem i nie wysprzegla mi

_________________
Polska pisownia nie jest Âłatwa ale moÂżna sie jej Âłatwo nauczyĂŚ...


PomogÂłem pochwal!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 20:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Gdzieś ktoś pisał ze samoregulujące sie obroty na max to objaw uszkodzenia turbiny, (podobno olej dostaje sie z powietrzem) ale do końca nie wiem jak to jest z tym... :zawstydzony:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 20:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

Nie chcę źle wróżyć ale obawiam się że możesz mieć uszkodzony nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
Regenerują /czyszczą to.
Wklep w Google nastawnik dawki paliwa (były dwa rodzaje potencjometryczny i magnetyczny) nie wiem jaki masz nastawnik.

Również nie wykluczam czujnika hallotronowego.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 12:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: BolesÂławiwc
Witam.

Obawiam sie nastawnika pompy wtryskowej. Na poczatek zmienie czujnik połozenia wału (halla), poniewaz on jest odpowiedzialny za obroty silnika. Gdy objaw ten bedzie dalej to niestety nastawnik bądz wtrysk sterujacy.

Turbo regenerowane miesiac temu słuche zero wycieków takze to nie turbo...

Przedstawie problem po jego zdjagnolizowaniu.
Pozdrawiam i dziekuje

_________________
Polska pisownia nie jest Âłatwa ale moÂżna sie jej Âłatwo nauczyĂŚ...


PomogÂłem pochwal!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 11:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
A ja myślę że to czujnik położenia wału

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 11:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
acha i jeszcze jedna sprawa wtrysk sterujący nie ma nic do obrotów, odłączałem go nie raz. On tylko spowoduje to że będzie przyspieszać jak polonez :D

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL