BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Lekkie koło zmachowe e36.
PostNapisane: 22 października 2009, 15:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Witam, chciałbym zamontowac u siebie lekki zamach. Silnik to aktualnie m52b25, wkrótce najprawdopodobniej m52b28. Jaki zamach zamontowac? Jednomas z m20? Jakie sprzęgło do tego? Też z m20? Da rade przy powiedzmy 220 KM 280 Nm? Bawił się może ktoś z was w takie coś? Bylibyście mi w stanie coś polecic w tym temacie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 18:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
jak dla mnie najlepiej byś wyszedł (i najtaniej) jakbys odchudził ORI koło zamachowe o max 40% swojej wagi ( polecam od 25-35% wtedy nie ma problemów) koło musi byc idealnie wyważone i bedzie git :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
odchudzony jednomas z M20B25 + sprzęgło M20B25 i rozrusznik

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 22:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Z tego co wiem to w dwumasie nie ma za bardzo co odchudzac. Skłaniałbym się ku opcji Andrew, zastanawiam się tylko, czy w m20b25 i m20b20 były te same sprzęgła i zamachy. Bo z kilku aukcji na allegro (wiem że to niezbyt wiarygodne źródło) tak wynika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 23:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
ryszard86 napisał(a):
Z tego co wiem to w dwumasie nie ma za bardzo co odchudzac. Skłaniałbym się ku opcji Andrew, zastanawiam się tylko, czy w m20b25 i m20b20 były te same sprzęgła i zamachy. Bo z kilku aukcji na allegro (wiem że to niezbyt wiarygodne źródło) tak wynika.


ETK

z tego co pamiętam są różne sprzęgła . . . ale sprawdź w ETK

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL