BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 09:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zaworki Spryskiwaczy
PostNapisane: 22 października 2009, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Witam. mam E36 1.8 IS z 1993 roku! zaczęło mi ubywać sporo płynu do spryskiwaczy - dużo więcej niż wcześniej! sadziłem ze może zbiornik cieknie ale jest ok! ale zauważyłem ze jest mokra osłona maski ( ta gąbka pod maską) odkręciłem to i sama piana po prawej stronie auta! jak tylko zaczynam psikać to z jednego zaworka ( taki plastikowy przed dyszą) leci płyn z małej dziurki! z drugiej strony jest tez taki zaworek i też ma dziurkę ale tam jest ok! jak zatkałem ta dziurkę to wcale nie leciał płyn a całe ciśnienie jakby szło na lewa stronę. czy trzeba ten zaworek wymienić? czy coś pomoże? czy wystarczy wyczyścić? jak to zrobić? jak myślicie?

_________________
TM


Ostatnio edytowano 23 października 2009, 06:51 przez talerz1111, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 21:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
to jest zaworek zwrotny, wymien (bo tego nie naprawisz) i bedziesz mial problem z glowy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 21:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 283
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46 Cabrio
Kod silnika: N46B20 swap M54B30
ja wkręciłem mały wkręcik i jest dobrze... ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 04:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Jak ja zakleiłem tye dziury to wcale nie leciało przez dysze z prawej strony.. ? czy dysze tez kupić nowe ? cały zestaw? czy sam jeden zaworek z prawej wystarczy?

_________________
TM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 06:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 149
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy
Moje BMW: E36 316i
Kod silnika: M43
Mam prawie identyczny problemik co kolega.Od strony kierowcy ładnie spryskiwacz daje a już z drugiej strony prawie wcale.Wykluczam zapchanie dyszy spryskiwacza.Czy to też wina zaworka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 06:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
talerz1111 napisał(a):
czy dysze tez kupić nowe ? cały zestaw? czy sam jeden zaworek z prawej wystarczy?


Jeśli dysze są dobre to po co wymieniać, aczkolwiek nie jest to droga rzecz jeśli nie masz podgrzewania. Wymień 1 zaworek, ten który cieknie. Ja zazwyczaj wymieniam tylko to co zepsute, dobrych rzeczy nie ruszam ;)

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 12:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 64
Lokalizacja: BUK
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
zamówiłem nowe! zobaczymy czy pomoże!

_________________
TM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 12:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 98
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 316i '91
Kod silnika: M40B16
pomoze :) ja mam taki sam problem tylko ze ten zaworek zdjalem i chodzi bez niego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 13:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Przed założeniem nowych najlepiej wyczyścić układ,różnego rodzaju paprochy są w zbiorniczku a silniczek zasysa go razem z płynem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL