BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 00:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z iskrą i prądem po 2-tygodniowym postoju
PostNapisane: 23 października 2009, 17:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
Witam i pozdro dla wszystkich. Jestem nowy i potrzebuje pomocy może wy coś doradzicie .

Moja bunia postała 2 tygodnie bez odpalania i zgineła iskra na wszystkich cewkach no i prad nie dochodzi do pompki paliwowej ,co to może być czy to komputer ?


Ostatnio edytowano 23 października 2009, 17:27 przez kamil1988320, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 19:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
rozrusznik kreci normalnie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
brak połączenia między immo a kompem :ok:

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 07:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
Tak rozrusznik kreci normalnie . a gdzie znajde te immo ?


Ostatnio edytowano 24 października 2009, 07:46 przez kamil1988320, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 07:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
Rozrusznik kreci normalnie . a gdzie dokładnie znajde te immo ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 07:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Podaj rocznik auta bo immo fabryczne było od 95' .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 07:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
1991r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 07:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Poszukaj informacji o głównym przekażniku zasilającym sterownik silnika i pompę paliwa .Powinny byc 3 przekażniki razem gdzieś w okolicach sterownika ,bo wydaje mi się że problemem w Twoim przypadku jest brak zasilania sterownika .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 08:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
aha zaraz lece sprawdzę i się odezwe .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 08:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
nie znalazłem tych przekazników sa tam tylko jakieś od sekwencji . Gdzie ich szukać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 08:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
może jakaś fotka jak one wygladają ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 09:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
Przekaźnik od dme najlepiej sprawdzić na włączonym zapłonie, wtedy wyjmij/włóż i tak możesz parę razy powinieneś usłyszeć załączenie (pstryknięcie) przekaźnika.
R1 R2 R3 znajdują się pod dodatkowa czarną plastykową osłoną ;).

Obrazek

1.Dach
2. ??
3.Mycie / Wycieranie
4.Podgrzewane siedzenia
5.Siedzenie kierowcy
6.Podgrzewana szyba tylnia
7.Zamek centralny / Centralny zespól sterowania
8.Sygnaly dzwiekowe
9.Rradio
10.ABS
11.Światła mijania lewe
12.Światła mijania prawe
13.Zespół sterowania silnika
14.Szyba(a) przód / Centralny zespól sterowania
15.Przednie światło przeciwmgłowe
16.Zespół sterowania silnika
17.Tylnie światło przeciwmgłowe
18.Zespół sterowania silnika
19.Siedzenie(a)
20.Ogrzewanie i wentylacja
21.ABS
22.Przełącznik świateł
23.Podgrz.Siedz./Przerywacz/Przyrządy/Przełącznik Świateł/Zegar Cyfrowy
24.Lusterka
25.Przerywacz/Światła zewnętrzne
26.Zespół sterowania silnikiem / Alternator / Wentylator Chołodnicy
27.Airbag / ABS / Przyrządy
28.Rozrusznik
29.Światła drogowe / Światła przeciwmgłowe
30.Światła drogowe / Światła przeciwmgłowe
31.Silnik rozruchowy / Komputer Pokładowy / Układ Alarmowy / Immobilizer / Przyrządy /
Zegar / Moduł sterowania nadwozia
32.Przediał dla pasażerów
33.Moduł sterowania nadwozia / Boczne światła / Światło tablicy rejestracyjnej / Przełącznik
świateł / Tylnie lampy / Lampy wewnętrzne
34.Światła awaryjne / Czujnik wypadkowy / Czujnik alarmu
35.Moduł sterowania nadwozia / Centralny zamek
36.Układ mycia wycierania
37.Wyrównanie reflektora / Boczne światła / Światło tablicy rejestracyjnej / Tylnie lampy /
Lampy wewnętrzne / Przedział dla pasażerów / Układ wycierania mycia
38.ABS / Ogrzewanie wentylacja
39.Zespół sterowania silnika / Ogrzewanie wentylacja
40.Ogrzewanie i wentylacja
41.Airbag
42.Airbag
43.Moduł sterowania nadwozia / Lampy wewnętrzne / Zamek centralny
44.Radio / Moduł sterowania nadwozia / Urządzenia do mycia przedniej szyby
45.Zegar / Immobilizer
46.Światła STOP / Przyrządy / Komputer pokładowy / Regulator ruchu



przekazniki:

r1 - pompa paliwa
r2 - DME ()
r3 - sonda lambda

r4 - sygnal dzwiekowy
r5 - przednie swiatlo(a) przeciwmglowe lub klima
r6 - swiatla drogowe
r7 - swiatla mijania
r8 - przerywacz
r9 - dmuchawa
r10 - wentylator chlodzacy, stopien 1
r11 - sprezarka w ukladzie klimatyzacji
r12 - wentylator chlodzacy, stopien 2
r13 - pompa ABS
r14 - glowny przekaznik ABS
r15 - podgrzewana tylna szyba

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 09:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Obok skrzynki z bezpiecznikami wpięte są 3 przekażniki pomarańczowy jest od pompy zobacz czy na pinie 30 jest napięcie jeśli jest włóż przekażnik i zobacz czy jest na 86 i 86a widzę że kolega świetnie to opisał :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
na 30 pinie jest napiecie ale na zadnym innym nie ma i jak włączam zapłon to nie słychac zadnego tykniecia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
kamil1988320, zrób tak wyjmij przekaźnik R2, włącz zapłon, i teraz lekko wsuń przekaźnik w gniazdo, powinno pstryknąć załączyć go, a jak nie słychać to do wymiany ;)

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Po wyjęciu sprawdż czy po stacyjce masz napięcie na sterowanie cewki przekażnika czyli na stykach równoległych do 30 bo od tego trzeba zacząc .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
Sprawdziłem i nic nie tyka czyli do wymiany . a co z iskra ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
kamil1988320 napisał(a):
Sprawdziłem i nic nie tyka czyli do wymiany . a co z iskra ??
iskry nie będzie dopóki sterownik nie będzie miał zasilania ,sprawdż zasilanie tego przekażnika .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Jegliniec
A no tak . a bedzie pasował pzekaznik od e34 525 ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Tak pod warunkiem że też od zasilania sterownika , jednak upieram się przy zasilaniiu samego przekażnika :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL