Witam wszystkich w związku z tym że udało się wkońcu znaleźć chwilę czasu i zrobić kilka zdjęć, przedstawiam swoje niedawno zakupione E36 Coupe.
Krótka historia zakupu. Samochód upatrzony na allegro, oglądany ponad 300km od domu obok Zielonej Góry. Spodobał się, sprzedający obniżył jeszcze cenę no i JEST
Samochód sprowadzony pod koniec 2008 roku z Włoch od pierwszego właściciela imieniem Luigi
A jest to E36 320i Coupe, rocznik 11/1995 wyposażenie przedstawiam poniżej dzięki koledze Stones (dzięki!):
Numer podwozia WBABF51020EP05479
Kod typu BF51
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E36 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M52
Pojemność skokowa 2.00
Moc 110
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Tapicerka STOFF/ANTHRAZIT (C4AT) (a jest skóra O_o)
Data prod. 1995-04-12
Wyposażenie
Nazwa (ETK)
S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Poduszka powietrzna pasażera
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn.
S570A STRONGER ELECTRICITY SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem
S687A RADIO PREPARATION Instalacja radiowa
L814A ITALY VERSION Wersja krajowa Włochy
S818A MAIN BATTERY SWITCH Główny wyłącznik akumulatora
S855A LANGUAGE VERSION ITALIAN Wersja językowa, włoski
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.
S928A TYIRE CONTROL Sterowanie opon (???)
Samochód był troszkę zaniedbany, ale Italiana podobno właśnie tak „dbają” o auta.
Lakier był troszkę porysowany, prawdopodobnie od wiecznego mycia w myjni. Wnętrze tez wymagało wyprania tapicerki i odświeżenia.
Zmiany jakie dokonałem od zakupu to zakup radyjka Pioneer’a, pranie wnętrza, polerka mechaniczna lakieru, wymiana filtrów, oleju, świec i dwóch cewek, zmiana kierunków na pomarańcze, a oświetlenia wnętrza na LED.
Samochód miał kiedyś parkingową przygodę i został naprawiony po łebkach, tzn. brakowało jednego z nadkoli i tunelu do chłodzenia tarcz.
A co do zmian planowanych:
Na pewno będę polował na jakiś ładny wzór felg BMW, najchętniej BBS lub Motorsport 17 lub 18’
Poza tym gleba 60/40. Aha no i halogeny (wiem wiem brakuje tego)
No i teraz czas na kilka zdjęć z dzisiejszej sesji;) robione EOS’em 400D:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.
