BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 19:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
305PS 724Nm szkoda że nie napisali o szczegółach.
http://antandpete.vault5.com/mag0.htm

Już postanowione. Bedzie u mnie mod na fabrycznie nowej GT22060V :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: wawa
Panowie ja nie zamierzam nic nikomu udowadniać - auto nie było strojone !!! Wszystko co zrobiłem to podłączyłem gt2260v od x5 218km . W sobote wróciłem z chorwacji , bunia przejechała 4000 klocka i nic sie nie stało a momentami było grubo ;). Jak ktos chce zapraszam na jazde próbną .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 08:30 
Offline
Specjalista

Wiek: 47
Posty: 68
Lokalizacja: Warszawa Legionowo
Moje BMW: 314d e46
Części (również silnik) mają swoją wytrzymałość. Zrobić ekstremum to nie problem. Tylko wytrzymałość i zużycie elementów zmienia się w stosunku do serii. Silnik i skrzynia w normalnej eksploatacji są przewidziane w BMWze przejedzie 600.000km po Niemczech jaki by nie był (dlatego liczniki są cofane przez kazdego kolejnego wlasciciela i czy samochód ma 1 rok czy 10 lat przebiegi są po 130.000-190.000).

Z wlasnego doswiadczenia.
Kumpel zalozyl mi mape od jakiejs 530d. Wyszlo 256KM, momentu nawet nie pamietam ok 532-538Nm przy 2000. Seria paliła 6,1-6,3 (50% autostrady i 50% W-wa). Po drapnięciu 6,1-6,5.

Mina kumpla z Imprezy 220KM (został z tyłu) - zdziwko,
Mina kumpla z Bmw 540 e39 manual (szliśmy na równi) - fascynacja,
Mina moja jak brałem się z Kumpla A6 3.0 tdi ABT na 272KM (delikatnie odchodził mnie) - zażenowanie
Mina jakiegoś leszcza z Paska 2.0 T (jak go zostawilem na swiatlach i turbo padło po 300m) - bezcenna.

Turbo zapodałem nowe, mapę wróciłem na oryginał. I pierd.. . Mam serię.
Kumpel z Imprezy też będzie musiał wymienić Turbo (147.000km) i pali mu 25L.
Kumpel z 540 zajeździł sprzęgło (441.000km) i pali ponad 20L .
Jakiegoś leszcza którego firmowy Pasek 2.0T i tak rozpadnie się za 2-3 lata, bez problemu wydy... również serią.
A jak będę chciał się pościgać, to od kumpla pożyczę A6 3.0 tdi ABT..

_________________
B eemka
M oże
W szystko

www.twojeautozniemiec.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 17:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
piotrgagarin -> i jeszcze powiedz, ze te 256KM to z 3.0D 184PS na GT2256V :hyhy:
530Nm przy 2000obr/min a potem co??? Zapewne na łeb, na szyje.... :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 09:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Tak czytam i sie zastanawiam, czy turbina RT22060V nie była sterowana elektronicznie??
Przecież w wersji 184 i chyba 204 turbina jest sterowana podciśnieniowo za pomocą elektrozaworu.
Proszę o wyjaśnienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 16:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Tak, sterowanie jest pneumatyczne. Jednak ta sama sprężarka siedzi w motorach 204PS i 218PS. Poza tym sa sprężarki sterowane podciśnieniowo i elektronicznie również. Jest zatem w czym wybierać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 21:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: POLSKA
Czy ktoś może podzielić sie widzą dlaczego jest tak spory wzrost momentu w porównaniu wersji silnika 3,0 D z roczników 2003-2004 który posiadał 204 KM i 410Nm a następna wersja montowana od roku 2005 miała już 231KM i aż 500Nm !! Skąd taki spory przyrost, który dotychczas nie był aż na tyle widoczny ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 09:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Inne wtryski, chyba wyższej generacji CR, inny program sterujący, zmodyfikowana głowica i pewnie jeszcze wiele innych. Sprężarka jast ta sama.

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 48
Posty: 75
Lokalizacja: Włocławek
.. wszystko inne, blok alu,środek, czapka, szpryce,w ogóle inny CR , mnóstwo zmian, turbo , dpf itd itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 21:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
sylwek28 -> akurat turbo jest te same GT2260V sterowane elektrycznie :)

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 22:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 48
Posty: 75
Lokalizacja: Włocławek
absolutnie, to nie jest ta sama turbina, inaczej jest przykrecana do kolektora na obejmę,tak samo wydech do turbiny również na taką obejmę :P w 231KM pompuje w serii 1,45bara


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 23:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
Cytuj:
231KM pompuje w serii 1,45bara


co niby pompuje, 231KM to chyba 330i ma, a nie diesel

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2009, 14:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 48
Posty: 75
Lokalizacja: Włocławek
hehe :rotfl:
kolego, masz spore niedobory wiedzy w kwestii bmw diesel, więc warto przeczytać..
231KM M57TUE2 to diesel produkowany od 2005r (e e90 nawet wcześniej) na cr3 z normą euro 4 czyli z dpf-em następnie przeszedł mini lifting czyli dostał inne wtryskiwacze, te same co w wersji 286KM i posiada 235KM reszta jeden c.... :P silnik naprawdę super , duży niuton z dołu, cichy, oszczędny dużo lżejszy bo już nie na żeliwie tylko alu, boi się tylko słabej jakości paliwa, zresztą jak każdy piezo..


Ostatnio edytowano 2 listopada 2009, 14:24 przez sylwek28, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL