BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Wymiana oleju w silniku
PostNapisane: 7 lutego 2007, 21:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Bydgoszc
Jak już poprzednio wspominałem czeka mnie wymiana oleju silnikowego wszystko dokładnie wiem jak zrobić bo to nie jest moje pierwsze auto w którym zmieniam olej tylko z tom małą róznicą że niewiem ile tego oleju zakupuić i ile się zmieści????????????

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 7 lutego 2007, 22:00 przez Łukasz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 21:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Katalogowo wchodzi od 4 do 4.5 litra oleju. Więc standardowa bańka 5tka Ci wystarczy ;)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 22:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Bydgoszc
dzięki a tak na marginesie jaki najlepiej się spisuje bo mam wlany frush mineralny i na takiego samego chyba będę wymieniał

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Łukasz napisał(a):
mineralny
:dobani: tragedia dla silnika . Wlej półsyntetyk

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, 22:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
biały napisał(a):
tragedia dla silnika . Wlej półsyntetyk

popieram w 100%

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 13:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
wymieniając u siebie wlewam 4 litry i mam na bagnecie równo połowe skali (silnik M43B18).

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Olej
PostNapisane: 8 lutego 2007, 13:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 535
4 litry MOBIL 1 Syntetyczny. Na tym oleju zrobilem 200 tys km. Przy silniku nic sie nie dzieje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 15:00 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Tylko syntetyk.
Najprościej pojedź na shell, kup olej, wymiana gratis... wyjdzie na to samo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 20:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Rokitki
tylko nie mineral, nie skazuj silniczka go na coś takiego........
półsyntetyk to minimum.........
ja jeżdże na Elfie 10w40


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Bydgoszc
pytałem mechanika jak był wlewany minertalny a był przedtem to nie zaleca się wlewania półsyntyetyka ani lepszego może niedobrze się skonczyć w tym wypadku dla uszcelki pod głowica i innych rzeczy a zalałem juz olejem fruch i jest dobrze a widziałem ostatnio u tego mechanika wv pasiora z 2002 i tęż był zalewany tym olejem tylko syntetykiem

:zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 10:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
no to odliczamy kiedy rozrzad ci sie skonczy.jeszcze wyklniesz tego mechanika i przyznas zracje ze to co ci powiedzial to stek bzdur


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 10:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Bydgoszc
to co kupić teraz mobila pułsyntetyk spuszczać wszystko i zalewac od nowa chyba poczekam asz przejade 15 tyś kilkometrów i dopiero wtedy a to pewnie będzie zsa jakieś pół roku przy mojej jeżdzie a mam zamiar wymienić pasek rozrządu i jeszcze świece bo nie wiem w jakim stanie są na gazie lekko jakby jedna mi nie przepalała do końca obroty nie spadają ale czuć delikatnie jak przerwie silnik na moment

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 10:38 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Łukasz napisał(a):
to co kupić teraz mobila pułsyntetyk spuszczać wszystko i zalewac od nowa chyba poczekam asz przejade 15 tyś kilkometrów i dopiero wtedy a to pewnie będzie zsa jakieś pół roku przy mojej jeżdzie


Powinieneś odrazu wymienić ( jak najszybciej ) bo szkoda silnika

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
zlej ta breje jak najszybciej.wlej polsyntetyk a za polroku jak wszystko bedzie cacy to syntetyk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 10:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Bydgoszc
a na jaki pólsyntetyk mobila 10W40 czy tego samego fuchs i czy stary filtr może zostać bo kupywałem nowy orginalny bmw i przepukac go tylko ropom przy ewentualnej zmianie oleju z fuchsa na mobil

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 12:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Witnica
Witam!
Ja ostatnio lalem półsyntetyk 10W 40 Castrol Gtx Magnatec.Dobry olej, silniczek pracuje równo nic sie nie dzieje.

_________________
Qbic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 13:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
ekhm, a jak u mnie z tego co wiem mój poprzednik lał minerał, to nie zaszkodzi jak wleje pół synteze?

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 14:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: olkusz
witam wszystkich
niedawno kupiłem bmw e 34 i z przerażeniem stwierdziłem że w silniku jest olej mineralny...!!!! :zly:
poradzcie co mam z tym fantem zrobić -zmieniać na pólsyntetyk,czy na mineralny-bo słyszałem różne opinie
dzięki za odpowiedzi
krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 17:33 
Witam
Moją beemkę kupiłem kupiłem zalaną pełnym syntetykem.Przed wymianą oleju rozmawiałem z wieloma mechanikami,którzy radzili do auta z przebiegem powyżej 100.000 lać półsyntetyk.Jeżdżę na Elfie.Motor pracuje jak pszczółka :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 17:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 64
Lokalizacja: Bydgoszc
dziś byłem w serwisie mobila i powiedzieli mi że na przebieg mojego auta nmógłby być lany półsyntetyk ale gdyby poprzedni właściciel nie zalał go minerałem zalanie teraz półsyntetykiem groziło by luzami w zaworach wypłukaniu uszczelek i innych przykrych żeczy i to też że zazlałem teraz silnik olejem fuchs nie jest to najlepszy olej do tego silnika ale nic złego z autem nic się nie stanie a przy następnej wymianie mogę zmienić też na minerał mobila pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL