BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 lipca 2025, 13:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 23:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Do kulawej pracy na jałowym nie mają nic do rzeczy wymienione wyżej elementy jak EGR, przepływka, poduchy silnika, dwumas i inne takie.
Mogą to być wtryski (wystarczy sprawdzić korekcje), czujnik ciśnienia na listwie i zawór regulacji ciśnienia w pompie CR.

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, 10:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Wymieniał może ktoś ten czujnik ciśnienia na listwie,albo zawór regulacji ciśnienia na pompie CR? Samemu to zrobię ,czy trzeba później coś kalibrować czy może coś innego???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, 13:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
barbial napisał(a):
Wymieniał może ktoś ten czujnik ciśnienia na listwie,albo zawór regulacji ciśnienia na pompie CR? Samemu to zrobię ,czy trzeba później coś kalibrować czy może coś innego???


Sam to zrobisz.......

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, 13:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
wowo napisał(a):
Do kulawej pracy na jałowym nie mają nic do rzeczy wymienione wyżej elementy jak EGR, przepływka, poduchy silnika, dwumas i inne takie.
....
niezgodze sie z toba , kilka tygodni temu robilem corse z identycznymi objawami , po zaslepieniu EGR wszystko wrocilo do normy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, 14:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
ja na twoim miejscu bym sprawdził regulator napięcia w alternatorze podłącz miernik zobacz ile ładuje podczas obrotów ok 2000 tys., a następnie zdejmij nogę z gazu zobacz jaka jest różnica, jeżeli będziesz miał duży spadek napięcia to jesteś w domu i masz swój problem rozwiązany :32:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, 17:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Może być jeszcze nieszczelność układu paliwa w obrębie pompy CR (wężyki, oringi itp..)

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 09:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: KrakĂłw
Panowie ale objaw jest ten sam w mojej becie która jest na zwykłych wtryskach

_________________
potrzebujecie pomocy z 325tds?
Piszcie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 09:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Barbiala jest na CR i to jego topik.

tofik42 -> Ty masz zasilanie na pompie VP44. Falowanie może być też przyczyną nieszczelności, tylko wtedy miałbyś również kłopoty z odpaleniem. Ja bym obstawiał nastawnik pompy :/

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
ja tez mam podobnie a mam na zwyklej pompie. Palic pali ale z oporami to prawda. Na cieplym jest ok, gorzej na zimnym. Niby swiece sa walniete i bede wymienial ale czy pomoga przy temperaturze plus 10 na zewnatrz. Denerwuje to klekotanie przy dojezdzaniu do skrzyzowania, obroty nie spadaja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 15:19 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
A co sądzicie o pomce która idzie w okolicach progu kierowcy ta co jest przed filtrem paliwa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km.
PostNapisane: 12 listopada 2009, 22:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 332
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Garaż: Było.. BMW e46 320d -> było.. e87 118d -> jest.. e60 525d
Mam dokładnie identyczny problem ze swoią bawarką 2,0 136ps drażni mnie to, ale nie wiem gdzie szukać przyczyny..:/

_________________
Przez całe ciało przechodzą ciarki
dwie nerki, rozpoznawczy znak wiadomej marki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km.
PostNapisane: 13 listopada 2009, 00:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
a w ktorym miejscu pomierzyc to napiecie na alternatorze. Moze byc to z kabla dodatkowego (czerwony) u gory nad silnikiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km.
PostNapisane: 18 listopada 2009, 19:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Dzisiaj wyciągnąłem wtryski i dałem do sprawdzenia! W piątek bedą do odbioru.Mam nadzieje ze to bedzie własnie to!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km.
PostNapisane: 20 listopada 2009, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 69
Lokalizacja: w-w
Moje BMW: E90 330D (2006r.)
Kod silnika: M57TU2
Witam
Mam podobny problem, chciałem tylko dodać ze w moim przypadku wyraźnie widać jak wraz ze spadkiem obrotów przygasają przednie lampy. Moze to pomoze w diagnostyce. (E46, 320D 2000r)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km.
PostNapisane: 24 listopada 2009, 08:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Jeden wtrysk padnięty i to jest właśnie ten wtrysk który na tescie przelewowym pokazywał najwięcej! Nie da się zregenerować :( . Muszę niestety kupić nowy(używany)! Może któryś z kolegów ma na sprzedaż?? A cała awaria tego wtrysku spowodowana była naszym Paliwkiem chrzczonym!!! W serwisie BOSCHA powiedzieli mi ze dobrze jest dolewać mixolu do paliwa,zapewni lepsze smarowanie wtrysków! Wszystko się zgadza! Autko chodziło pięknie :) jak przyjechało z BELGI do pierwszego tankowania :( :( :( !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km.
PostNapisane: 27 listopada 2009, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Uwaga!! W końcu udało mi sie dojść co było przyczyna takiej kulawej pracy silnika! Na komputerze zero błędów! Silnik odpala bardzo ładnie czy zimny czy ciepły,moc w porządku niby wszystko dobrze ale....... Byłem w tzrech warsztatach samochodowych sprawdzić błędy na kapie wszystko było niepotrzebne..... Panowie bardzo prostym sposobem mozna samemu to zdiagnozować!!! Sciągnołem przelewy z wtrysków założyłem rurkę na każdy z nich potem odpaliłem silnik i obserwowałem co sie dzieje..... Okazało sie ze na trzecim wtrysku różnica była zauwazalna zaraz na początku a po dobrej minucie obserwacji różnica była już bardzo duza!!! Wyciągnołem ten wtrysk,kupiłem uzywany za 250 zł i wszystko wróciło do normy!!! Silnik pracuje pięknie,nie przebiera! :D :D :D Wkoncu mogę sie cieszyć z jazdy moją BMW!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km.
PostNapisane: 28 listopada 2009, 10:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1247
Lokalizacja: NE/HL
Moje BMW: e46
Gratuluje, ciesze sie ze Ci sie udalo, no i ze to tu napisales, bo niewielu uzytkownikow 320d daje znac po zniwelowaniu problemu...

a jak reszta, czy u was tez dalo sie to tak naprawic?

_________________
Wydajemy pieniadze, ktorych nie mamy, na tuning, ktorego nie potrzebujemy, by podobac sie ludziom, ktorych nie znamy.

moj BEAMER:
viewtopic.php?t=56107


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km.
PostNapisane: 28 listopada 2009, 11:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
barbial
Po pierwsze dla pewności wlej do paliwa środek do czyszczenia wtryskiwaczy STP.
U mnie poprawił pracę silnika w dwóch autach.
W E39 530D ( pomimo tego że jeżdżę tylko na Shell Vpower diesel ) i Vw Lupo PB
Po drugie odłącz wężyk podciśnienia od EGR i go koniecznie zaślep.

Opisz co się zmieniło.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL