BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Ile procent(koni) traci silnik na LPG
PostNapisane: 29 lipca 2009, 14:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Witam

Ile koni traci silnik majacy wyjsciowo 2.0 24v 150 i 3.5 211 koni na lpg?

Na 1-szej , 2-giej generacji odraz sekwencji

Pozdrawiam i z góry dziekuje

_________________
?? - E21-E23-E24-E28-E30-E31-E32-E34-E36-E38-E39 ---> show must go on!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 18:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: KrakĂłw
trudno powiedziec :) na zwykłym gazie strata mocy jest zauwazalna znacznie, natomiast w przypadku sekwencji prawie niezauważalna :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 19:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Zależy zarówno od samej instalacji jak i sposobu jej złożenia/wyregulowania.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 22:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: e39
Kod silnika: M62B44
mam e34 525 24v 2 miesiace temu załozyłem sekwencje i wydaje mi sie ze auto jest delikatnie słabsze ale na prawde nie wiele innych instalacji raczej nie polecam do silnikow z plastikowym kolektorem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 22:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
http://www.godula.pl/gaz/bmw/strony/gaz.htm zwykła instalka.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 06:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Na dobrej i dobrze ustawionej sekwencji może być kilka koni mniej na LPG.

Na II generacji to tak jak kolega podał w linku - kaszanka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 07:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 440
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Moje BMW: E61 530D ^^
Kod silnika: M57 D30 :]
I właśnie dlatego przymierzam się do wywalenia gazu (I generacja :wstyd: ) założonego przez byłego właściciela...i tak od listopada na gazie nie jeżdżę a na sekwencje mnie nie stać :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 21:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
zwykle nie ma straty mocy na gazie
jesli tankujesz dobry gaz wyjściowo ma więcej oktanów niż benzyna
z ytego wychodzi że silnik dobrze wyregulowany z reguły powinie mieć więcej wigoru na gazie niż na PB chociaż tak jest tylko w teorii.
bywaja osoby które ustawiaja dawke na moc ale wtedy jazda na gazie traci sens bo mija się z celem oszczędności.
ogólnie zależy to od dawki.
nie może być zbyt uboga bo wypali zawory i będzie mial muła :)
nie moę być zbyt wysoka ponieważ samochód będzie palił więcej niż jest mu to potrzebne do normalnej ekonomicznej jazdy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 08:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
_Red_Coupe_325 napisał(a):
zwykle nie ma straty mocy na gazie
jesli tankujesz dobry gaz wyjściowo ma więcej oktanów niż benzyna
z ytego wychodzi że silnik dobrze wyregulowany z reguły powinie mieć więcej wigoru na gazie niż na PB chociaż tak jest tylko w teorii.
bywaja osoby które ustawiaja dawke na moc ale wtedy jazda na gazie traci sens bo mija się z celem oszczędności.
ogólnie zależy to od dawki.
nie może być zbyt uboga bo wypali zawory i będzie mial muła :)
nie moę być zbyt wysoka ponieważ samochód będzie palił więcej niż jest mu to potrzebne do normalnej ekonomicznej jazdy


Doucz się najpierw co to jest liczba oktanowa i za co odpowiada, bo piszesz bzdury jak potłuczony. Zwykle nie ma straty mocy na gazie? Fajnie, tyle, że w praktyce się jeszcze nie spotkałem z takim przypadkiem.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 09:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
jiGsaw napisał(a):
_Red_Coupe_325 napisał(a):
zwykle nie ma straty mocy na gazie
jesli tankujesz dobry gaz wyjściowo ma więcej oktanów niż benzyna
z ytego wychodzi że silnik dobrze wyregulowany z reguły powinie mieć więcej wigoru na gazie niż na PB chociaż tak jest tylko w teorii.
bywaja osoby które ustawiaja dawke na moc ale wtedy jazda na gazie traci sens bo mija się z celem oszczędności.
ogólnie zależy to od dawki.
nie może być zbyt uboga bo wypali zawory i będzie mial muła :)
nie moę być zbyt wysoka ponieważ samochód będzie palił więcej niż jest mu to potrzebne do normalnej ekonomicznej jazdy


Doucz się najpierw co to jest liczba oktanowa i za co odpowiada, bo piszesz bzdury jak potłuczony. Zwykle nie ma straty mocy na gazie? Fajnie, tyle, że w praktyce się jeszcze nie spotkałem z takim przypadkiem.


ja spotkałem się z takim przypadkiem
poczytaj wtedy wypowiadaj się bo wedłuyg mnie przy ,dobrej regulacji NIe MA ŻADNEJ RÓŻNICY miedzy osiagami na gazie aa osiągami na benzynie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 09:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nawet w teorii nie możesz mieć racji, bo IG swoje waży, a to już odbiera osiągi no i rozumiem, że mówisz o sekwencji.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 13:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Polecam jak najbardziej. Goście, a właściwie Boss - Sebastian to dla mnie magik od LPG :D

Płaciłem 3500zł (wlew pod klapką, zbiornik w kole i wszystkie bebechy pochowane pod kolektor ssący).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 12:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2125
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E70
Garaż: Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82097
Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97493
Obecna http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146128
słyszałem właśnie, że to magicy od gazu, ostatnio jakiś gościu przyjechał spod Poznania S8 do poprawy bo nikt nie wiedział, czemu mu to nie chce chodzic.
Fakt, że zapłacił 4,5000, ale wyjechał uradowany bo wszystko chodziło jak na benzynce ;)

Mam opcję zainstalowania też sekwencji stag'a na magicjet'ach, ale za 3200 w Gas-Pol-Stalu - też podobno dobrze montują?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 12:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 155
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e39 530dA
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 1#p1124481
polecacie kogos konkretnego i niedrogiego do załozenia instalacji z zachodniopomorskiego?
e39 silnk 2.5 lub 2.8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 17:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
w kazdym przypadku jest strata mocy, brak straty mocy jest tylko przy 5 generacji cieklym wtrysku, a nawet moc przyrasta gaz jest bardziej wybuchowy podawany bez parownika jest lepszym zrodlem :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, 23:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2125
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E70
Garaż: Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82097
Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97493
Obecna http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146128
e39 2.0 150KM
Sekwencja, STAG-6, wtryski MagicJet, reduktor Skorpion ST, Butla w kole 65l
Zero odczuwalnych spadków mocy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 13:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
w e30 z silnikiem m20b20 miał gaz II generacji i spadek mocy był. było coś kombinowane przy dolocie i poprzedni właściciel mówił że bez tej kombinacji to była kompletna padlina.

podobno wywalił jakąś zwężkę i wszystko było naprawdę oki

przy m50b20 i stag-6 nie dostrzegam żadnych spadków mocy

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 16:38 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Gaz:
Obrazek
Benzyna:
Obrazek
Porównanie gaz/benzyna:
Obrazek
Porównanie gaz/benzyna:
Obrazek
Porównanie gaz/benzyna (źle założona/wyregulowana instalacja):
Obrazek
Porównanie gaz/benzyna (porządna instalacja, dobrze założona i wyregulowana):
Obrazek
Więcej tu:
http://chojnacki.com.pl/index.php?optio ... 4&Itemid=5

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL