BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2025, 15:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wymiana sworzni i drazków
PostNapisane: 8 listopada 2009, 09:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Stanąłem przed faktem wymiany sworzni w przednich wahaczach oraz tulei i końcówek drążków.
Zamierzam zregenerować swoje oryginalne wahacze bo widzę że jest to tańsze niż wymiana całych.
Poczytałem trochę na temat polecanych producentów i wychodzę z założenia że najlepiej będzie założyć Meyle HD.
Poszperałem trochę po necie i znalazłem np. takie oferty

Link 1
Link 2

Co to są te niebieskie gumki z linku nr 2 ? Osłona na czas transportu czy jak ? Na linku nr 1 tego nie ma a tez są to HD.
A może ktoś ma jakieś inne propozycję ? Może coś tańszego i równie dobrego ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2009, 09:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
Dokładnie to tylko osłona. Meyle HD to najlepszy wybór w tej cenie, tuleje też szukaj wzmocnione, całe "lane". :)
Coś też słyszałem ze od m3 swietnie się spisuja http://www.allegro.pl/item786662348_tul ... _2szt.html

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2009, 10:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Ja już regenerowałem po raz4 i jest dobrze :ok: Ja w sumie robię na cześciach Febi ale z ciekawości następna wymiana będzie na meyle.Oczywiście Febi też mogę polecić,ale te są jakieś wzmacniane i sporo osób poleca Meyle.Tak te niebieskie kapturki to sie przed montażem zdejmuje.Taka ochrona czy coś podobnego ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2009, 11:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
Kris86 napisał(a):
Ja już regenerowałem po raz4 i jest dobrze


A to zapytam z ciekawości ile średnio wytrzymywały u Ciebie ? wymieniałeś zawsze komplet czy pojedyncze sztuki ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL