Opis daje do myślenia ,nie ma co ukrywać
O to link do ogłoszenia:
http://moto.allegro.pl/item811381887_bm ... _opis.htmlA to sam opis bez fotek:
Nadszedł czas sprzedaży mojej zadbanej BEMKI, ale po kolei: auto zostało sprowadzone dla mnie z Holandii w 2006 roku. Pierwsza rejestracja za granica: 16 grudzień 1992. Posiadam do auta książkę serwisową, szczegółowo prowadzoną do momentu zakupu auta przeze mnie, której ostatni wpis kończy się na przebiegu 218 000 km, a obecnie jest 260 000km. Proszę zwrócić uwagę przy wyborze auta nad faktem, ze większość kilkunastoletnich BMW sprzedawanych tutaj ma przebiegi po 170 000 km co jest niemożliwe. Auto to jest naprawdę warte uwagi i informację, kótre tutaj opiszę są prawdziwe. Sam kupując kolejne auto nie raz jechałem po kilkast kilometrów, żeby obejrzeć zachwalanego przez sprzedawce szrota i wrcałem bez auta.Jeśli przyjedziesz obejrzeć moje auto z daleka będzie ono takie jak w opisie i czy to będzie z gór, czy z nad morza, ta bemka tam zajedzie. Ponieważ znam się trochę na tym modelu opiszę na co zwrócić uwagę w takiej BEMCE. Auto ponad dziesięcioletnie zawsze na start potrzebuje gotówki na wymianę elementów zawieszenia i silnika nomalnie się zużywających, u mnie masz to już wymienione. Ponieważ dbam o swoje auta w samochodzie wymieniono: - termostat (oryginał BMW 150zł) - komplet sworzni wachaczy przednich (koszt 200 zł, niemieckie wzmacniane firmy MEYLE), - komplet amartyzatorów przód (koszt 550 zł, niemieckie BILSTEIN - montowane w profesjonalnym warsztacie z podbita gwarancją), - sorzęgło wiskotyczne (koszt ok 300zł, niemieckie oryginał BEHR - sprzęgło to w autach ponad dziesięcioletnich jest zawsze do wymiany, a jego niedomagania powodują przegrzewanie się silnika, poniżej opiszę jak je sprawdzić), - sprzęgło: tarcza, łożysko, docisk (koszt 550zł niemieckie oryginał SACHS) - wymienone niecały rok temu, - akumulator wymieniony, kupiony w salnie BMW, oryginał produkt BMW, - płyn chłodniczy wymieniony przed zimą na PRESTONE, - olej w skrzyni biegów wymieniony na ELF, - olej w silniku MOBIL1 syntetyczny, - wymienione przednie tarcze hamulcowe wraz z klockami i czujnikami zużycia (firmy MEYLE), wymiana 3 miesiące temu, tarcze widać, że nowe, tarcze ponad 200zł, klocki 100zł, - wymienione sworznie dolne przednie wachacza tylnego na niemieckie MEYLE, koszt 70zł, - wymienione wszystkie paski osprzętu na paski firmy BOSCH, - wymieniony olej we wspomaganiu na ELF, - wymienone świece na BOSCH, - wymieniony płyn hamulcowy, - wymienione popychacze hydrauliczne w silniku na oryginał FEBI BMW, koszt kilkaste zł (już nie pamiętam): popychacze te regulują luz zaworów, przy większych przebiegach powodują charakterytyczne cykanie (mówi się, że słychać szklanki), w tych autach przy zużytych popychaczach słychać to cykanie na rozgrzanym silniku - u mnie tego nie ma. Co powodują wszystkie te wymiany? Powodują to, że możesz moim autem przejechać się po dziurach, szybko czy wolno, bez włączonego radia i nic nie stuknie i nie puknie. Auto można odpalić na zimnym czy gorącym silniku - będzie trzymało oborty i odpali od razu, a obroty nawet raz nie zafalują. Z rury nie leci dym, przy gazowaniu czy ostrym przyspieszaniu. Oborty będą chodziły do końca skali na każdym biegu. Kontrolka oleju zaświeci się przy zapłonie i zgaśnie zaraz po rozruchu i nie zaświeci się po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach (jak to ma miejsce w wyeksplatowanych egzamplarzach a sprzedawca mówi, że ten model tak ma). Kierownica nie ma żadnych luzów. ABS jest sprawny. Osprzęt elektryczny i wszystkie elementy w samochodzie są sprawne. W auacie nie ma wody po opadach deszczu - możemy go polewać wodą:) Jest to dobry samochód, sprzedają go, bo mam już drugie auto i nie stać mnie na utrzymywanie dwóch. To auto nigdy nie jeździło na gazie więc silnik jest naprawdę zdrowy, nie wibruje nie trzesie się, pracuje cicho bez metalicznych odgłosów - wszystko do sprawdzenia.Silnik nie jest myty,jest cały zakurzony, będzie widac wszystkie nieszczelności jeśli by były. Oczywiście auto w takim wieku musi mieć jakieś mankamenty i moje je ma: - widoczna jest rdza na prawym tylnim nadkolu widać na zdjęciu, - odbrapałem trochę plastikowy tylni zderzak, widac na zdjęciu, - malowane dwa lata temu były progi na kolor nadwozia, w oryginale są czarne, z jednego z nich pod spodem zeszła konserwacja i pojawił się nalot rdzy (nalot bez dziur chyba nie za dobrze zostało to pomalowane), poza tymi dwoma elementami auto jest bez rdzy, - do wymiany uszczelka pod klawiaturą, lekko się poci (mialem to zorbić przy zbliżającej sie wymianie olej), - zbliża się wymiana oleju. I to wszystko co jest z autem nie tak. Jeśli nawet nie chcesz obejrzeć mojego auta, a wybierzesz sobie inny egzemplarz to sprawdź: - pobuksuj trochę kołami na piachu kilka razy, jak później auto zacznie bardzo szarpać sprzęgło do wymiany, - przejedź się szybko, a następnie wolne obroty i gazowanie do 4000, jak temperatura zacznie rosnąć, sprzęgło wiskotyczne do wymiany, jak sprzęgło działa wiatrak powinien wyrywac włosy z głowy przy załączniu - taki pęd powietrza:) - czy kontolka od oleju gaśnie od razu i nie świci się po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach, - czy po rozgrzaniu silnika nie cykają popychacze, - stan wspomagania i pompy, kierownica skręcona do opru w jednąi drugą stronę i zachowanie pompy (powiny leko wzrosnąć obroty silnika), - luzy nie kirownicy. - stan wału napędowego, jak auto przyspiesza przy zmianie biegów. Do auta dodaję radioodtwarzacz kasetowy, którego nie ma na zdjęciach, oraz dywaniki materiałowe koloru czarnego. Mimo swoich lat auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym, po wywoskowaniu lakieru jest bardzo ładne. Ewnetualny nowy właścicielu zawsze będziesz miał mój nr telefonu, a ja zawsze postaram sie doradzić po zakupie i użytkowaniu tego modelu. Więcej zdjęć mogę przesłać na meila, infomację udzielę też telefonicznie. Do aukcji dodałem zdjęcia pedałów i kierownicy z bliska...Dodatkowo auto ma założone zabezpieczenie przed kradzieżą mojej produkcji (które raz uratowało auto), oprócz fabrycznego immobilizera.