BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 maja 2025, 07:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 12:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 92
Lokalizacja: warszawa
ja miałem taki sam przypadek na 100procent pompa paliwa , ja kupiłem orginalną 450 zl i jak ręką odjął masz telefonik do sklepu na Narbta w warszawce 022-6466484 , nie kupuj żadnych podrubek bo za parę dni będziesz miał ten sam problem i dodatkowe koszty jak będziesz miał słabą pompę w zbirniku to uszkodziśz tę w progu i następne koszty
pozdrawiam Adam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 12:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
Adam prawde prawi -spotkalem sie z takimi przypadkami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 16:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: PoznaĂą
Ja mogę powiedzieć na swoim przypadku nic mi sie nie stało kupiłem pompe na allegro za 150 zł i nic kompletnie sie nie dzieje wszystko chodzi. zastanawiam się co kolega Adam ma za pompę pod progiem. Ja wiem tylko o dwóch pompach paliwa: w baku i wysokiego ciśnienia w silniku obie wymieniałem .

_________________
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: PoznaĂą
Na początek przeprosiny w stronę Adama fakt pod progiem jest pompa paliwa. Od wymiany pompy minęło 1.5 miesiąca mowa o tej w baku kupiona na allegro za 120 zł i co ch.... bombki strzelił pompa spalona. Samochód stanął jak wryty. oczywiście gwarancja jest ale nie dotyczy spalenia czyli tak naprawdę dupa a nie gwarancja gówno z Tajwanu na bank jednorazówka . Kupiłem w inter carsie za 330 firmy VDO. I teraz moje pytanie czy przed włożeniem nowej pompy zdemontować bak i go wyczyścić jeżeli tak to w jaki sposób. Mile widziany manual do tego zabiegu.
Dzięki za wszelką pomoc.

_________________
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 9 grudnia 2009, 21:01 
mam problem z pływakiem w bmw e-39 2,5 tds dokladnie chodzi mi o to ze kiedy na wskazniku paliwa pokazyje mi 15 litrow to w zbiorniku jest sucho prubowalem go wstawic ale nie pomoglo to nic moze ktos wie jak to naprawic


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 9 grudnia 2009, 23:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
szumek198 napisał(a):
mam problem z pływakiem w bmw e-39 2,5 tds dokładnie chodzi mi o to ze kiedy na wskaźniku paliwa pokazuje mi 15 litrów to w zbiorniku jest sucho próbowałem go wstawić ale nie pomogło to nic możne ktoś wie jak to naprawić

Jeżeli w baku jest wszystko ok z pływakiem, to najprawdopodobniej w zegarach będzie potencjometr montażowy do kalibracji tego wskaźnika. Mógł też ulec awarii jakiś układ (w audi podobne objawy daje spalony stabilizator napięcia 5V - 3 nóżki wygląda jak tranzystor).
Co do awarii pompy w baku nie tylko w BMW, ale we wszystkich autach, to 99% przypadków spowodowanych jest właśnie wyjeżdżaniem paliwa do końca. Pompa jest smarowana i chłodzona paliwem, jak zaczyna chodzić na sucho to problemiki gwarantowane.
Co do sprawy z mocą to pozwolę sobie się dopisać tutaj z wątpliwościami:
Mam dokładnie tak samo jak auto wątku - w książce pojazdu 135kW i we wszystkich papierach też, a wg VIN (GS90002) mam 142kW. Produkcja to 11 tydzień 2000r (poniedziałek:)
Czym spowodowane są takie rozbieżności?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 28 grudnia 2009, 18:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e39 530d tour 1999
Jak zdemontować i wymienic pompę paliwa w baku e39 530D 1999?
Jaką kupić, zeby było najtaniej ale dobrze?
TeŻ mam "problem 15 litrow". Pozdrawiam, Bohdan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 3 lipca 2010, 14:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Glinojeck / W-Wa
Witam próbuję dostać się do pompy paliwa w zbiorniku (525d)do tej pory udało mi się zdjąć metalowy dekielek mocowany na 3 śruby... Co dalej, bo nie mam pomysłu a nie chcę nic urwać ?
proszę o szybką odp.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 17:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E39 530dA
Kod silnika: M57
Odgrzewamy kotleta ;)

Hey wszystkim :) mam problem opisany jak wyżej generalnie samochód działa jak zaleje po wyżej 15 litrów paliwa ale działa kiepsko czy to możliwe że może powodować to uszkodzona pompka w zbiorniku??
W czwartek samochód wstawiam na warsztat co by to poprawili ale interesuje mnie zwłaszcza opinia osób którzy borykali się z tym samym problemem.
Czy mieli takie same odczucie że samochód nie zbierał się tak jak powinien. Dodam jeszcze że pompka w progu zmieniona na nową Pierburga.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 20:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e39 530d
Czy ktos mi pomoże!!!!!!!
ogolnie problem znany 15litrow i lipa nie chce palic ale rzecz jest w tym jak mu wleje z kanistra ropy tak do polowy to musze puknąć w tylne siedzenie zeby sie odmulila i zaczela chodzic pompka w zbiorniku i wtedy odpali ale dzis problem powrócił 15l i nie zapali wiec na hol i na stacje zalalem do pelna i lipa dalej nic rozebralem siedzienie z tylu dobrałem sie do pompki zdjełem wężyk ten ktory powinien podawac paliwo do drugiej komory w łaczylem zaplon popmka chodzi ale nie podaje paliwa i teraz juz nie wiem o co w tym wszystkim chodzi PROSZE O POMOC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 16 grudnia 2010, 08:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem - pewne rzeczy sa skutkiem innych -jedna awaria pociaga druga - jesli paliwo nie jest do konca ze zbiornika wyciagane tzn . pompka paliwowa w zbiorniku nie dziala - natomiast jesli wszystko oki chodzi to widzimy na wskazniku ile jeszcze mamy konkretnie paliwa i przy koncowce w zbiorniku tankujemy - a tak jezdzimy az stanie auto ,bo mamy przeciez jeszcze prawie polowe - a to stawanie auta jak nie dostaje juz paliwa odbija sie na innych pompach -progowej zwlaszcza oraz glownej- czasami przez chwile pozostaja bez paliwa a to jest prosta droga do ich popsucia -tak wiec wniosek jeden naprawiac szybko to co sie popsulo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 5 stycznia 2011, 17:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 169
Lokalizacja: olsztyn
Koledzy ja jeżdze nawet ponizej 15 l. Ale mój problem polega na tym że jak samochód postoi noc w garażu rano zapłon i słysze głośne wycie jak pojeżdze to wycie cichnie ale nie całkiem, cichnie do pewnego momentu. Jeżdząc po mieście cały czas słysze i nie wiem czy to pompa progowa czy webasto. To takie bardziej wycie jak kucne pod progiem kierowcy to słychać że to tam ale tam też jest webasto. Co to może być??? Konanie pompy???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 5 stycznia 2011, 20:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 169
Lokalizacja: olsztyn
koledzy odświeżam. Wyżej wspomniałem ale mioanowicie czy wycie ciąglę pompy świadczy o czyms czy poprostu jej praca nie jest to uciązliwe jak rano ale ją słychać. Czy to może być normalne???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 6 lipca 2011, 21:00 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 41
Posty: 2237
Lokalizacja: Stalowa Wola/Bandon-Ireland
Moje BMW: E46Coupe E63Coupe
Kod silnika: M54B30 M57D30TU
dolaczes ei do tematu.


kolega ma e39 530d 2001

nie chhce palic za cholere. raz na 100 odpali ale po wtrysnieciu czegos latwopalnego do wlotu powietrza za filtrem to pali od pierwszego. a po odpaleniu to jezdzi normalnie i przyspiesza. ma moc jak szalaona do 200km/h bez problemu ..

wymieniony czyjnik polozenia walu, swiece zarowe i sterownik.

co to moze byc???? ta cholerna pompa???

_________________
Garage....
Betsy
Czarna Wdowa
Silver Queen
White Lady

"No Replacement for Displacement... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 7 lipca 2011, 07:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 129
Lokalizacja: Puławy, lubelskie
Moje BMW: E32
Kod silnika: M30B35
Daj wtryski do sprawdzenia. Któryś jest nieszczelny i to mocno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 12 lipca 2011, 09:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: slask
zrób test przelewowy - zmierz cisnienie na listwie CR !! JAKI WY MACIE PROBLEM , ZE OD TEGO NIE ZACZYNACIE !!

_________________
oto nowy mistrz
http://www.amerykany.v10.pl/galeria/ssc ... 0,jpg.html
a to juz pokonany
http://blog.tmcnet.com/blog/rich-tehran ... on-big.jpg
Firmie VOTUM - powiedz NIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 12 lipca 2011, 17:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 41
Posty: 2237
Lokalizacja: Stalowa Wola/Bandon-Ireland
Moje BMW: E46Coupe E63Coupe
Kod silnika: M54B30 M57D30TU
okazalo sie ze jeden z wtryskow wadliwy :P:P:P dziekiza podpowiedzi. no powiedziano mi ze cisnienie cos nie za dobre i ze pompa progowa prwdp.... wymieniona tez i lipa

dopier spec wyczail

znalazlem kolesia w miejscowosci nie daleko co robil w serwisie bmw podan 12lat

zajelo mu to kilka godzin dzis rano....

_________________
Garage....
Betsy
Czarna Wdowa
Silver Queen
White Lady

"No Replacement for Displacement... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 13 lipca 2011, 08:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: slask
to zmien tego goscia koniecznie kilka godzin sie babrc by zdiagnozowac cos takiego :mur:
by sprawdzic wtryski robi sie test przelewowy , komplet strzykawek potrzebny w zaleznosci od ilosci wtrysków , wezyki gumowe ktore podłaczamy do pzrelewu na wtrysku i zapalamy motor i widzimy jak napełniają sie strzykawki paliwem tam gdzie paliwa wiecej , albo szybciej przybywa - wtrysk nie jest najlepszy .
Brak cisnienia w ukladzie CR przy wadliwym - przelewajacym wtrysku bardzo prawdopodobny i jest przyczyną bardzo czesto kłopotów z zapalaniem , bowiem całe cisnienie spiernicza przez wtrysk wadliwy

_________________
oto nowy mistrz
http://www.amerykany.v10.pl/galeria/ssc ... 0,jpg.html
a to juz pokonany
http://blog.tmcnet.com/blog/rich-tehran ... on-big.jpg
Firmie VOTUM - powiedz NIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 13 lipca 2011, 17:40 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 41
Posty: 2237
Lokalizacja: Stalowa Wola/Bandon-Ireland
Moje BMW: E46Coupe E63Coupe
Kod silnika: M54B30 M57D30TU
no rozumiem ale ciezko tak zapalic motor z wyjetymi wtryskami :/ :/ :/ :/

_________________
Garage....
Betsy
Czarna Wdowa
Silver Queen
White Lady

"No Replacement for Displacement... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 13 lipca 2011, 20:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 129
Lokalizacja: Puławy, lubelskie
Moje BMW: E32
Kod silnika: M30B35
Wtrysków do tego sprawdzenia się nie wyjmuje. Zdejmuje się tylko wężyki przelewowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL