BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 08:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] stacyjka
PostNapisane: 3 maja 2008, 17:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: ostroÂłeka
Panowie dzisiaj bunia mnie zawiodła wsiadam przekręcam kluczyk wszystko jest ok,chce zakrecic a tu cisza :zalamany: Sprawdzałem bezpieczniki wyglądaja na dobre co robić?Wczoraj przyjechałem w nocy i wszystko bylo ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: cheÂłmÂża
sprawdz czy prad do rozrusznika dochodzi, sprawdz czy przwody wszystkie na rozruszniku sa. :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 19:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: ostroÂłeka
mozesz mi podpowiedzieć w którym miejscu jest rozrusznik bo tam jest wszystko zabudowane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
spróbuj odpalić kluczykiem zapasowym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 00:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
Jeeezu, ale rady. Może sprawdź najpierw aku? Wiele nie trzeba, żeby aku rozładować, wystarczy dobry alarm przy zdechłym aku. Sprawdź go, bo to, że kontrolki się wszystkie zapalają, radio gra nie znaczy że jest on na tyle sprawny, żeby rozrusznikiem zakręcić. Potem dopiero kombinuj z kluczykiem (skoro otworzyłeś auto przyciskiem to kluczyk jest ok), ew szukaj dalej...

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 10:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
allstar napisał(a):
Jeeezu, ale rady. Może sprawdź najpierw aku? Wiele nie trzeba, żeby aku rozładować, wystarczy dobry alarm przy zdechłym aku. Sprawdź go, bo to, że kontrolki się wszystkie zapalają, radio gra nie znaczy że jest on na tyle sprawny, żeby rozrusznikiem zakręcić. Potem dopiero kombinuj z kluczykiem (skoro otworzyłeś auto przyciskiem to kluczyk jest ok), ew szukaj dalej...


Mało wiesz, immobilajzer mógł się zepsuć w kluczyku a on nie ma nic wspólnego z pilotem, no może jedno że obie rzeczy są w kluczyku.

Jak do tej pory było ok to raczej chyba nie akumulator, tak jak xury pisze wszystko jest ok tylko nie kręci, a to jest jedna z przyczyn zepsutego imobilajzera w kluczyku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 10:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: ostroÂłeka
Panowie to jednak rozrusznik bo rano został troszke popukany i silnik zaraz zazgrzytał ucieszyło mnie to bardzo a teraz wiem ze mam rozładowany akumulator bo strasznie slabo kręci i kontrolki przygasaja a cos takiego już mialem i wystarczylo aku podładować a rozrusznik to inna sprawa pewnie czeka mnie naprawa Dzieki koledzy i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 10:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: BĂŞdzin
BorysKrystian napisał(a):
allstar napisał(a):
Jeeezu, ale rady. Może sprawdź najpierw aku? Wiele nie trzeba, żeby aku rozładować, wystarczy dobry alarm przy zdechłym aku. Sprawdź go, bo to, że kontrolki się wszystkie zapalają, radio gra nie znaczy że jest on na tyle sprawny, żeby rozrusznikiem zakręcić. Potem dopiero kombinuj z kluczykiem (skoro otworzyłeś auto przyciskiem to kluczyk jest ok), ew szukaj dalej...


Mało wiesz, immobilajzer mógł się zepsuć w kluczyku a on nie ma nic wspólnego z pilotem, no może jedno że obie rzeczy są w kluczyku.

Jak do tej pory było ok to raczej chyba nie akumulator, tak jak xury pisze wszystko jest ok tylko nie kręci, a to jest jedna z przyczyn zepsutego imobilajzera w kluczyku.


Chłopie, przestań takie bzdury wypisywać. Nie wiem czy objawem, który ma kolega w 1 na 10.000 przypadków mogłoby być zepsucie się immobilizera w kluczyku. To najmniej prawdopodobna przyczyna ze wszystkich, a Ty od razu od niej zaczynasz..

_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=fy18NUod8Ho&feature=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 19:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
Już takim wróżbitą nie bądź i się nie unoś.
Mi się coś takiego przydarzyło i też dzień wcześniej wszystko było OK. Akumulator włożyłem drugi, alarmy poodłączałem i jak pomyślałem o wykręcaniu rozrusznika wziąłem drugi kluczyk i okazało się że imobilajzer w kluczyku padł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 13:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: MaÂłopolska
POMOCY!!

Pojechałem dzisiaj Bunia [e39] pozalatwiac sprawy, wszystko bylo ok, wrocilem, wlozylem kluczyk do stacyjki, nie bardzo chcial sie przekrecic, zablokowany, poruszylem kierownica, zablokowala sie, kluczyk juz bez problemu przekrecilem, zapalilem silnik, ale kierownica pozostala dalej zablokowana, :znudzony: i tak przy pracujacym silniku musze odczekac ok 40 sek-minuty, i najpierw moge kierownica krecic w lewo potem w prawo i juz jest wszystko ok... do nastepnego wyłaczenia silnika i wyciagniecia kluczyka ze stacyjki.

Ratujcie co to moze byc? troszke strach jezdzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 14:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2125
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E70
Garaż: Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82097
Była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=97493
Obecna http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146128
ale całkiem zablokowane?
Może pompa od wspomagania?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 11:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: MaÂłopolska
kierownica całkiem zablokowana! cos ze stacyjką jest nie tak, bo nie da sie za bardzo przekrecić kluczyka z pozycji 0 na 1 i dalej... chyba, ze porusza sie kierownica i przy okazji sie ja zablokuje. po jakims czasie kierownica odblokowana, ale cos w niej strzela i lekko ją blokuje. Samochód stoi któryś dzień bo żaden "mechooptyk" od dorabiania kluczy i stacyjek nie wie jak sie za to zabrać. Ponoć zeby wyciągnąć wkład stacyjki trzeba włożyć odpowiedni kluczyk w tą mała dziurke i powinien wkład wyjśc, ale ni buca :/


WIE ktoś jak dobrać sie do tej stacyjki w e39? może były juz podobne przypadki. POMOCY :(!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] stacyjka
PostNapisane: 19 grudnia 2009, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52
witam mam taki sam problem z autem jak Czesław moje BMW to e39 97rok rok. Czy wie ktoś jak to naprawić ? :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL