Cytuj:
zmieniaj- radosc z jazdy zupelnie inna, a skrzynia, dyfer czy hamulce moga byc spokojnie od 320i - beda troszeczke inne osiagi niz normalnej 328i ze wzgledu na przelozenia dyfra i zapewne tez skrzyni .. niewiem jak z uruchomieniem - czy masz kompa od 2.8 czy nie masz .. bo zdaje sie ze tu moga byc problemy ..
Zmieniaj..... fajnie to brzmi, ale niestety przeróbek jest zbyt wiele.
Skrzynia napewno wymaga wymiany ze względu na większą wytrzymałość elementów wewnętrznych i przełożeń - to samo dotyczy dyfra. Ogromna moc silnika 2,8 może zamienić skrzynię w młynek. Wymiany podlega wówczas wał napędowy.
Zawieszenie może pozostać to samo, ale tak jak i układ hamulcowy wymiana tych elementów (głównie amorki) znacząco przyczyniają się do bezpieczeństwa jazdy - wiem to z autopsji kiedy brakło mi drogi hamowania z powodu nadmiernego rozgrzania hamulców. Amorki utrzymują stabilnośc podczas hamowania.
Co do kompa....??
W tym momencie cały pomysł legł w gruzach z powodu fabrycznego IMMO.
Sterownik musisz zastosować z oryginalnego silnika którego chcesz założyć, ale bez zdjęcia immo nawet go nie uruchomisz.
Gdyby udało Ci się immo zdjąć nie zapomnij o wydechu i zmianie licznika.