BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] nierówno pracujący silnik na wolnych obrotach
PostNapisane: 19 lutego 2007, 23:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
dzisiaj nieoczekiwanie na wolnych obrotach zaczął falować mi silnik między 400 a 1000 obr/min.
poradźcie mi od czego zacząć, bo w czasie postoju buja mi od tych obrotów auto - mam w automacie.

_________________
roberto


Ostatnio edytowano 20 lutego 2007, 09:35 przez roberto12, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 23:12 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
roberto12, miałem podobne objawy to odma mi spadła i łapało lewe powietrze , dopisz jaki model e34 czy e39 :?:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 23:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 166
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: E 46
Kod silnika: M52 B25 TU
Garaż: [URL=http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_][IMG]http://images68.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/394/c2ca9fa668c32045med.jpg[/IMG][/URL]
Hejka!
u mnie sprawdzaliśmy przepływkę, krokowca a w końcu okazało się że sonda. Ale zacznij od podstaw czyli przewody podciśnienia i szczelność kolektora!! A masz gaz??

_________________
schadook
[img][IMG]http://images68.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/394/c2ca9fa668c32045m.jpg[/img][/img]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 23:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
E 34

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 23:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
E 34 gazu nie mam, zamiast sondy elektronik wsadził mi jakiś układ elektroniczny(poprzednik wyciął katalizator z sondą) silnik 24 zawory.

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 23:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 166
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: E 46
Kod silnika: M52 B25 TU
Garaż: [URL=http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_][IMG]http://images68.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/394/c2ca9fa668c32045med.jpg[/IMG][/URL]
:( no to ci dopiero, pewnie wrzucili emulator taki jak się zakłada do instalacji gazowych, nie wiem jak DME to toleruje ale jeżeli jeździło to ok. ale sprawdzaj po kolei od najprostszych rzeczy, ten układzik też będziesz musiał sprawdzić jeżeli inne rzeczy okażą się sprawne. Najpierw podciśnienia, czy węże nie popękane, nie poprzecierane i czy dobrze zamocowane - TO PODSTAWA. Potem przepływka, krokowiec i to "coś" zamiast sondy.
Powodzenia

Aha, jakby ktoś miał na zbyciu sonde Siemens 5WK9 / NTK OTA7 to niech da znać

_________________
schadook
[img][IMG]http://images68.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/394/c2ca9fa668c32045m.jpg[/img][/img]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, 09:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
...po pierwsze czyszczenie i adaptacja przepustnicy :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, 19:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
problem rozwiązany. najpierw przejrzałem i przeczyściłem przepływomierz, a następnie przepustnicę (była baaardzo brudna) wszystko zmontowałem i hula jak należy.
dzięki za podpowiedzi.

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL