BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 22:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E30 silnik 1,8 M40 115km B+LPG, niskie obroty, sprzęgło
PostNapisane: 30 grudnia 2009, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
dzięki za pomoc, po dłuższej przejażdżce będzie wiadomo;) ale widzę, że niektórzy 2 lata z tym jeżdzą więc da rade:) ale będę myślał już nad wymianą, jak przeczytałem to musi być coś w skrzyni(jeśli byłoby to łożysko oporowe to klepało by przy wciśniętym sprzęgle, a przy wciśniętym właśnie cichło) bo teraz cisza jak makiem zasiał, może niepotrzebnie się przejmuję, ale co ja zrobię jak na to autko dmucham i chucham?;)

Pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 silnik 1,8 M40 115km B+LPG, niskie obroty, sprzęgło
PostNapisane: 30 grudnia 2009, 22:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 197
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e36
Kod silnika: M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 49&start=0
Moze poprostu zacznij tak jak ja od wymiany oleju w skrzyni. :) Naklejka jesli jest to jest nad korkiem wlewu oleju w skrzyni. Ja tez na poczatku nie moglem znalesc w koncu zaczalem czyscic skrzynie w okolicy korka i sie znalazla. :)

_________________
Obrazek
Zobacz i ocen mojego sedana ====> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=56249&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 silnik 1,8 M40 115km B+LPG, niskie obroty, sprzęgło
PostNapisane: 2 stycznia 2010, 10:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
kupiłem olej 80W90 Texaco, i teraz mam pytanei czy może być do skrzyni w bmw? słyszałem, że zalecany jest castrol ale nie mieli go na stanie:/ Proszę o odp, bo mam zamiar dziś go zmienić:)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 silnik 1,8 M40 115km B+LPG, niskie obroty, sprzęgło
PostNapisane: 2 stycznia 2010, 16:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
Proszę o odp, i mam problem ponieważ chciałem odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni, jest na klucz ampulowy i teraz zaczynają się kłopoty bo ktoś wcześniej próbował to odkręcić i trochę ten korek ztyrał (nie jest to taki sześciokąt jak był) klucz wchodzi ale wyślizguje mi się z tego otworu, i teraz moje pytanie macie pomysł jak to odkręcić!?

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2010, 21:56 przez MANIEK-BMW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 silnik 1,8 M40 115km B+LPG, niskie obroty, sprzęgło
PostNapisane: 2 stycznia 2010, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
Ponawiam prośbę

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 silnik 1,8 M40 115km B+LPG, niskie obroty, sprzęgło
PostNapisane: 3 stycznia 2010, 21:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
Ponawiam prośbę

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: E30 silnik 1,8 M40 115km B+LPG pompa, niskie obroty, sprzęgł
PostNapisane: 7 stycznia 2010, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
Witam

Mam pytanie apropo pompy paliwa, kupiłem pompkę ponieważ stara pompka padła(mam taką jak w linku)

http://www.istore.com.pl/prods/296073.jpg

I teraz mam pytanie, bo do tej mojej pompki są dwa wężyki(jak na fotce), a w tej co kupiłem jest miejsce na tylko jeden, wydaje mi się, że jest od E36 ale tak czy siak powinna pasować. Tylko właśnie ten jeden wężyk, co z nim zrobić? Niby dochodzi on tylko(w "podstawce" starej pompy), do rurki przelotowej nie do pompki, tylko taka rurka obok jest i w niej przelot, może mi ktoś powiedziec do czego to jest? Bo niby można wyrzeźbić(przełożyć "podstawki", dodać taką rurkę do nowej "podstawki" w nowej pompie) ale dziwi mnie to, że tu jest a tu nie ma(chodzi o to wejście na wężyk) :zdziwko:
Dodam, że pompa oryginalna Boscha(wcześniej miałem jakiś zamiennik)

Niezrozumiale trochę napisałem, ale mam nadzieje, że wiadomo o co chodzi.

Dzięki za odp

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL