BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2025, 13:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 19:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Witam co sadzicie na poczatku o tym http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11174915

Wielokrotnie czytalem ze do superety wrzuca sie gore silnika od m20b25 i ma on okolo 200koni czy rzeczywiscie to jest prawda?
i wystarczy tylko to?
Niektorzy pisza ze sama glowice, co bedzie najlepszym wyjsciem do podniesienia mocy w tym modelu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 19:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Hmm.. wałek, wtryski, komputer.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 19:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Grzybu525 napisał(a):
Witam co sadzicie na poczatku o tym http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11174915

Wielokrotnie czytalem ze do superety wrzuca sie gore silnika od m20b25 i ma on okolo 200koni czy rzeczywiscie to jest prawda?
i wystarczy tylko to?
Niektorzy pisza ze sama glowice, co bedzie najlepszym wyjsciem do podniesienia mocy w tym modelu


Głowica i cały osprzęt z 2.5 + wałek z 2.0 i komp to może w okilice 180 koni dobijesz. Oczywiście jak wszystko będzie tip top o co raczej trudno przy tak wiekowych silnikach .

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 13 stycznia 2010, 20:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
nie wniose nic do tematu ale troche sie pochwale,ze przez krotki czas bylem posiadaczem takiej ety z gora od 2,5 co poza tym bylo zmienione to nie wiem bo juz taka kupilem ja tylko wlozylem jeszcze jednomasowe kolo od 2.0 i skrzynie i napisze tylko tyle,ze nie jezdzilem mocniejszym autem a mialem 3,5 w e34 2,5 w e36 a eta i tak byla od nich sporo lepsza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 15:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Najpierw chcialbym wrzucic kolektor z przepustnica od m20b25 a potem jakas wydajniejsza pompe paliwa, wedlug was to sie wogole oplaca?
Duzy przyrost bedzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 21:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
Za dużo po samym kolektorze to nie ma co się spodziewać, jesli dołożyć ECU od m25 to już pewnie było by czuć różnice. Fajnie mieć taką e30 z mocnym sercem. Moim zdaniem E28, E30 i E34 to trzy modele które mają najwięcej duszy i warto w nie inwestować, bo przynajmniej w moich oczach nabierają one z roku na rok coraz więcej uroku. W swojej e34 m50b25 mam zamiar niedługo też pocudować z motorem. Kupiłem dół od e39 M52B28 (blok,wał,tłoki komplet) i mam zamiar wrzucić do tego całą góre od swojego motoru + cały osprzęt. Gadałem z kolesiem co robił coś takiego i ponoć to całkiem pracuje. Mam też cały silnik m20b25 z e30 ale stan nieznany, jak go kiedyś rozbiore i sprawdze głowice to bedzie na sprzedaż, jakbyś był zainteresowany to pisz na PW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
No ja mam na oku caly silnik ze skrzynia m20b25 w dobrych pieniadzach, ale i tak z tego co wiem to gora cala od m20b25 tloki z korbami od m50b25 znowu, wiec pracy sporo za to efekt niesamowity.
Musze tylko przemyslec oferte tej super ety.
Bo bylem ja ogladac i bardzo mi sie podoba gaz tylko bym wyrzucil odrazu bo to az szkoda auta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 11:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
nie prościej wsadzić m30b35 lub m50b25 , nakład pracy lub finansowy podobny , efekt znacznie większy ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 18:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Jak byś włożył trochę serca i dobrze to złożył to 3,5 w e34 nie ma szans, kolega ma ten motor w e34 ,złorzył to na podzespołach od
m20b25 od ety pożyczył tylko blok o tłoki ,motorek już ma moc przy 2000 obr. :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 18:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
cZYLI CO PROPONUJECIE kolektor przepustnica i glowica z m20b25 a tloki z korbami od ety ?
Wtryski od czego m50b25?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 18:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Nie wiem dokładnie co on ma tam włożone ale blok,korby,i tłoki od ety,głowica od m20b25 wałek m20b20, wtryski chyba od m20b25,
komputer m20b25 dodatkowo euro stad 2,i chyba koło odchudzał :hyhy: Słyszałem jeszcze że zaklodają całą głowice od m20b20 ale to jest durzo zabawy żeby to upchać...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Supereta, modyfikacje
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Z tego co ja sie dowiadywalem to tak:
-głowica od m20b25
-tłoki m50b25 i korby tez
-kolektor ssacy z przepustnica m20b25
-wtryskiwacze m50b25
Pozniej regulacja przeplywki
A głowica od m20b20 pasuje do zwyklej ety a do super ety m20b25
Ale mysle ze glowica od m20b25 tloki i korby serja reszta tez m20b25 i efekt murowany, tylko trzeba wlozyc duzo sily i serca.
A nastepnie zajac sie optyka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL