BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 22:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E30] 1,8 M40 pompa paliwa, szarpie, dławi się B+LPG
PostNapisane: 14 stycznia 2010, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
Doszedł kolejny problem :/ Dziś kiedy podjechałem pod światła, samochód mi zgasł. Niby nic, tylko sytuacja powtarzała się na każdym postoju, włączałem luz, puszczałem sprzęgło i srutut i dupa zgasł, dodam, że przy wysprzęglaniu to samo:(. Czy może to być wina dziadowskiego paliwa lub silniczka krokowego? Pomóżcie bo już nie wiem co robić. Rzecz działa się na gazie, tylko na rozgrzanym silniku, gdy był zimny nic się nie działo tylko potem takie cuda:( już nie wiem co robić proszę o pomoc.

PZDR

PS. Aha, zbiornik pełny, nowe świeczki, filtr powietrza, po całej akcji zgaśnięcia silnik zapala na dotyk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] 1,8 M40 pompa paliwa, szarpie, dławi się B+LPG
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 13:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
Ponawiam prośbę

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] 1,8 M40 pompa paliwa, szarpie, dławi się B+LPG
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 18:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
kurna chłopaki poratujcie radą, bo nie wiem co już mam zrobić, wychodzę już z siebie, wyczyściłem przepustnice, krokowca, i regulowałem śrubką przepustnice na ciepłym silniku(bo gasł na luzie, i przy wysprzęglaniu) podregulowałem 950 obr, super zajarany cieszę się gaszę silnik, przed chwilą odpalam po ostygnięciu i wskakuje na jałowych na 2000obr. Dodam, że jak ustawiłem na tych 950, to i tak trząsł się silnik(wiadomo na 20 letnim silniku szklanki nie postawie;), ale za bardzo moim zdaniem się trząsł) jak i buda, i powolusieńkuu wytracał obroty 800,700,600 i czasem trzymał te 600 a czasem gasł w cholere. Problem występuje na gazie, na Pb raczej znów padła mi pompa:( bo odpalam na Pb, ale nie ma wogóle ciśnienia[tak mi się wydaje, albo za dużo powietrza albo benzyny w mieszance], muszę trochę przegazować ale i tak gaśnie w piz.., ale łapie cały zakres obr-6000(może ta zła regulacja przepustnicy na to wpływa) mogę jechać do mechanika, ale zaraz mnie skasuje, że trzeba to tamto wymienić( a wiecie jak jest, że coś będzie ok, ale i tak to będzie trzeba wymienić zdaniem mechanika, co równa się dodatkowy koszt) a wole mniej więcej wiedzieć o co chodzi, i mu powiedzieć, że Pan sprawdź to i to.

Z góry dzięki za pomoc

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] 1,8 M40 pompa paliwa, szarpie, dławi się B+LPG
PostNapisane: 27 stycznia 2010, 12:24 
Sprawdź przepływomierz za pomocą omomierza. Otwierając klapkę wartość oporu powinna rosnąć. Możesz to zrobić na stykach przepływomierza. Metodą prób i błędów obczaj które to styki odpowiadają za położenie klapki (po prostu przystaw omomierz i sprawdź na których dwóch wartość oporu się zmienia przy ruszeniu klapką). Opór powinien zmieniać się płynnie w miarę otwierania klapki. Ja przykładałem z tego co pamiętam do pierwszego i trzeciego pinu licząc od takiego jakby urwanego pina. Dodatkowo podaje link do motronica 1.0. Ja brałem info stąd do sprawdzania 2.0 więc może i tobie się przyda.

http://rickk.net/i/drive/bmw-e30-325i-m ... formation/


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E30] 1,8 M40 pompa paliwa, szarpie, dławi się B+LPG
PostNapisane: 27 stycznia 2010, 22:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Mazowsze
Moje BMW: E30 1989r
Kod silnika: M40B18
dzięki obacze co i jak

PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] 1,8 M40 pompa paliwa, szarpie, dławi się B+LPG
PostNapisane: 21 kwietnia 2010, 17:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 45
Posty: 2
Lokalizacja: podkarpacie
Moje BMW: e30
Kod silnika: m20b20
no i co kolego z tym twoim autkiem naprawiłeś usterkę , jestem ciekaw bo umnie dzieje się coś podobnego......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL