BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] odpowietrzanie ukladu chlodzenia
PostNapisane: 24 lutego 2007, 08:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
ciekla mi chlodnica wymienilem caly srodek{rdzen} i dzisiaj zalozylem chlodnice czy musze odpowietrzac uklad chlodzenia, bo podobno 90% ukladow chlodzenia sam sie odpowietrza .a jesli trzeba to jak odpowietrzyc ? {m20b25} pilne pytanko


Ostatnio edytowano 24 lutego 2007, 11:23 przez adihash, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 11:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
adihash, musisz i to dobrze odpowietrz bo bedą Ci sie cyrki działy

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 11:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
gdzieś jest już temat o tym :) poszukaj :) a jak nie to wal na gg pomogę ;)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 11:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
po wlaniu plynu do ukladu zapal silnik i niech sobie dudni na wolnych obrotach,korek od baniaka wyrownawczego zostaw otwarty.Pompa wodna bedzie stopniowo zasysac plyn,poznasz to po ubywaniu plynu ze zbiornika wyzej wymienionego.Pozniej dobrze by bylo zeby druga osoba dodwala gazu.Wizualnie jesli nie wejdzie wiecej plynu(patrz na kreski na zbiorniku,mu si byc pomiedzy max i min,po niemiecku:kalt i wurm albo jakos tak).Jak juz bedziesz jezdzil to sprawdzaj na poczatku i dolewaj po troche plynu bo uklad wciaz sie bedzie odpowietrzal.Zorientuj sie ile wchodzi plynu do twojej bumy,ja nie wiem.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 13:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
dzieki chlopaki poradzilem sobie z tym odpowietrzeniem .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL