BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 16 grudnia 2009, 12:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 59
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: 330Cd
Kod silnika: dizzel
to na podstawie maila od BMW z wroclawia. salon/serwis. roboczogodzina 322zl ;d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 16 grudnia 2009, 13:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
ja placilem za podlaczenie 45zl

_________________
Zobacz tu i ocen moje E46 coupe :]

viewtopic.php?f=6&t=68497&start=300

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 16 grudnia 2009, 13:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 767
Moje BMW: e46 330dTA
Kod silnika: M57
maciegs napisał(a):
to na podstawie maila od BMW z wroclawia. salon/serwis. roboczogodzina 322zl ;d

To z takim problemem możesz podjechać do zwykłego mechaniora z dobrym kompem... no chyba, że stówki Ci się już nie mieszczą w portfelu wtedy jedź do aso...
chociaż nie wiem za co sobie zażyczyli 322zł. ale to już inna bajką (5 minnut roboty)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 16 grudnia 2009, 15:59 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 59
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: 330Cd
Kod silnika: dizzel
umawiam sie dzisiaj na wizyte u doktorka. mam nadzieje ze dostane termin na 'ten' tydzien. dam znac co było ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 17 grudnia 2009, 23:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 59
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: 330Cd
Kod silnika: dizzel
po 1 wizycie tak: komputer wskazal zero błędów aczkolwiek analiza spalin wykazała jakis czynnik(MH cos takiego) ktorego jest za duzo. CO2 w normie na niskich i wysokich obrotach wiec mieszanka tez w normie. po swietach kolejna wizyta na kompletna diagnostyke. ogólnie jeden z mechaników warsztatu podpowiedział ze to moze wina świec. fakt, swieczki trzeba czasem wymienic ale zeby od razu spalanie od nich zależało? skoro sonda w 100% sprawna...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 17 grudnia 2009, 23:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 44
Posty: 538
Lokalizacja: LBI
Moje BMW: E38
Kod silnika: M62B44
Zobaczysz co Powie Ci ta druga wizyta ale sprawdź jeszcze przepływomierz. Na 99% to nie wina świec. U mnie w E38 po podłączeniu pod komputer też sonda mieściła się w normie a jednak dopiero po jej wymianie mechanik ustawił mi gaz i obroty przestały falować przy czym na benzynie było ok.

_________________
Ból i tęsknota - ale już niedługo!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 17 grudnia 2009, 23:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 59
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: 330Cd
Kod silnika: dizzel
przy nastepnej wizycie podmienia sonde i sprawdza jak bedzie. nie chcialbym zeby okazalo sie ze przepływomierz do wymiany bo to jednak najczarniejszy scenariusz całego zamieszania... drogo :zalamany: :zalamany:
apropos swiece to troche do ilosci połykanego paliwa sie nie mają :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 3 stycznia 2010, 16:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 364
Lokalizacja: Ziemia
Moje BMW: 2003 320ci 2,2 170km
Cześć,

325ci
Benzyna:
miasto - 13-14
trasa 8-9
średnio 11-12

Gazu dokładnie nie liczę ale około 16-17 miasto a średnio mniej więcej 14,5l/100

pozdrawiam,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 3 stycznia 2010, 16:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
Fedor2010 napisał(a):
Cześć,

325ci
Benzyna:
miasto - 13-14
trasa 8-9
średnio 11-12

Gazu dokładnie nie liczę ale około 16-17 miasto a średnio mniej więcej 14,5l/100

pozdrawiam,


Nie ten dział :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 9 stycznia 2010, 12:17 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 59
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: 330Cd
Kod silnika: dizzel
a teraz pytanie: czy przepływomierz od 2.5 z vanosem jest taki sam jak ten do wersji bez vanosa ? i z innej beczki czy po wyjeciu instalacji gazowej trzeba cos zmieniac w silniku ? jakies dawki itp

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 22 stycznia 2010, 19:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 175
Lokalizacja: Gryfino
Moje BMW: f11
a jak spalanie na trasie ? na miescie szczegolnie malym jest duzo skrzyzowan nie ma dluzszych alejek i co chwile jest gaz/hamulec na zmiane wciskany - zanim rozkrecisz betke to juz musisz hamowac. tu chyba nie ma sie co dziwic ze bierze 20 jezeli na trasie bierze moze 13. jak by sie uwziol to i 40 by na miescie spalila puszczajac wszystkich ludzi na pasach(czyli co jakies 20 m hamujac) i mocno przyspieszajac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 22 stycznia 2010, 19:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1160
Lokalizacja: PL
na kompa :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 22 stycznia 2010, 19:16 
chyba że kolega w aso był i stad ta cena


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 23 stycznia 2010, 10:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 11172
Lokalizacja: Przysucha
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47S / M47T2
2fst4u napisał(a):
a jak spalanie na trasie ? na miescie szczegolnie malym jest duzo skrzyzowan nie ma dluzszych alejek i co chwile jest gaz/hamulec na zmiane wciskany - zanim rozkrecisz betke to juz musisz hamowac. tu chyba nie ma sie co dziwic ze bierze 20 jezeli na trasie bierze moze 13. jak by sie uwziol to i 40 by na miescie spalila puszczajac wszystkich ludzi na pasach(czyli co jakies 20 m hamujac) i mocno przyspieszajac.


Kolego, widać, że nie przeczytałeś całego tematu. Spalanie jest za duże. Nawet w zimę nie powinien mu palić 13L na trasie jak piszesz i 20L w mieście. To o kilka L za dużo na pewno

Ps. Do zakładającego temat. Robiłeś coś w tym kierunku ?? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 15:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: 325i
Kod silnika: Nie wiem:)
No wiec tak kolego...
Pierwsze co masz zrobic to odlacz przeplywke na pracujecym silniku...
Po (max 25s) obroty powinny zaczac swirowac...jezeli tak sie nie dzieje to znaczy ze masz przerwe badz zasniedziale styki miedzy przekaznikiem od sondy a komputerem. Ja mialem wlasnie taki problem w moim 325i:) palila od 20 do 30l/100km. Doslownie masakra w ryj. Przekaznik od sondy znajduje sie pod maska od strony kierowcy w puszce z przekaznikami. Niby prawie nic a tyle problemow. Sprawdz to- moze pomoglem:) Pzdr!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 29 stycznia 2010, 16:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
panowie
jaki rodzaj sterownika jest w e35 325 cabrio?
DME 3.31???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 29 stycznia 2010, 17:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
jurexxx napisał(a):
wada uszkodzenia układu odczytu sondy lambda

Ja miałem bodajże taką usterkę w moim byłym M52B25. Komputer swirował przy odczytach z lambdy. Po odpalenia auta było dobrze, a po przegazówce już telepało lekko silnikiem i troszkę słabiej jechał tak do 3000obr/min potem był normalnie ogień. Spalanie oscylowało w granicach 16-18lpg (czyli o jakieś 3-4l za dużo)
5 dni dochodziliśmy z kolegą co jest 5. Wymiana sondy, uszczelnienie dolotu, wymiana przewodów gumowych od wtryskiwaczy gazu, filtr cząsteczek stałych, świece, wtryskiwacze już chcieliśmy wymieniać. Na koniec (po 5 dniach) padło na podmianę ECU (kompa), bo akurat kolega miał taki sam silnik u siebie w E30 wsadzony. Podmieniliśmy kompa i niby było wszystko OK, ale tylko przez niecałą minutę. Kompa załapał ten sam błąd. Okazało się, że nie wiedzieć czemu prawdopodobnie "gaziaże" podmienili wtyczki od lambd. Po skasowaniu błędów silniczek zaczął pracować jak laleczka. Mój komp niestety nadawał się do wymiany bo nikt w rejonie Szczecina nie potrafił tego naprawić. Pozostało wymienić ECU, EWS II i pestkę z kluczyka.
W M50 sprawa jest prostsza bo wystarczy wymienić samego kompa, bo nie ma EWSu :/

Opisz dokładnie co się dzieje po podłączeniu kompa. Jakie błędy.

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 6 lutego 2010, 21:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
maciegs napisał(a):
chcialem zeby palila mniej niz 15


w mieście nie ralne.
jak w manualu twoja wersja silnikowa spali ci 16 to będzie eko wózek

jak masz automat, to te 20 na miasto to będzie górną granicą normy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 6 lutego 2010, 22:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
Kyokushin napisał(a):
jak w manualu twoja wersja silnikowa spali ci 16 to będzie eko wózek

pięknie powiedziane
niestety popieram i zgadzam się
Panie Boże niech nas zawsze będzie stać na szóstkę w benzynie :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 masakra
PostNapisane: 7 lutego 2010, 00:40 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Sprawdziłem w galerii... masz manuala. To jak na manuala, to 20 to za dużo... sprawdź sondy.
Fakt faktem, jak już napisałem, zejścia poniżej 16 LPG się nie spodziewaj.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL