BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 08:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 23 stycznia 2010, 21:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 53
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
jak ktoś umie czytac w kompie , czy błąd jest aktualny czy sporadyczny jak aktualny to brak połączenia lub usterka.Testowałem kody błedu na kompie i wiem to z praktyki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 23 stycznia 2010, 21:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
zanim kupisz sonde to sprawdz silniczek krokowy a konkretnie mocowanie z kolektorem mozliwe ze wyplul wezyk i dlatego nie chodzi na PB a co do spalania to sonda :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 23 stycznia 2010, 22:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1160
Lokalizacja: PL
sprawdz cewki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 07:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Przerabiam o wlasnie u siebie...niestety...krokowiec przeczyszczony, przeplywka sprawdzona. Na kompie na gazie jak i na benzynie wywalilo blad sond...u Ciebie kolego tak jak i u mnie moze byc jeszcze czujnik polozenia walka rozrzadu...sondy bede zmienial na dniach i zobacze co sie zmienilo. Jesli nie bardzo to szukam drugiego czujnika...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 08:56 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
powiem tak mój kolega miał problem z falowaniem obrotów ale mu nie strzelała wymienił sondę , świece i teraz chodzi jak nówka

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 10:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 52
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e34 sedan
Kod silnika: M50b20
Jeśli chcesz sprawdzić sonde to odepnij wtyczkę weź miernik i zmierz oporność miedzy 3 a 4 pinie (grzałka sondy, najczęściej pada) powinno być 1-15 ohm jeśli niema nic to sonda dead.Pocieszę cię tylko że twoja sonda jest 1V (BOSCH DME) i podejdzie ci prawie każda uniwersalna o tym kolorze kabli za 100zł ,u mnie w 2.0 z vanosem jest 5V (SIEMENS DME) i kosztuje min 500zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 10:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
Nie wiem po co piszecie podpowiedzi typu cewki,czujnik walka itp jest wyraznie napisane ,ze na gazie chodzi dobrze ,krokowy jak mi spadl waz ten gruby oczywiscie bo ten cienki idzie do odmy i mam go lezec luzem zatkany srubka i chodzi normalnie to autko nie chcialo w ogole zapalic ani na benz ani na gazie fakt nie sekwencja ale to nie ma roznicy co do sondy juz sam nie wiem moze i byc tak uszkodzona ,ale najczesciej objawia sie to duzym spalaniem i nierowna praca mialem uszkodzona sonde w jednym bmw i nie stwarzala takich problemow z reszta podobno wystarczy ja odpiac i pojezdzic aby wiedziec czy to byla przyczyna a nie od razu wymiana przeplywka tak oczywiscie ma wlasnie takie objawy ale podobno wymieniona ,sterownik bo taki blad koledze wyskakuje tez moze byc przyczyna czyli podsumowujac ;odlacz sonde i proba,ewentualnie kupiles uszkodzona przeplywke,uszkodzony sterownik(mam 2 z koncowka chyba 403 z reszta przy kupnie sondy tez zwroc uwage czy siemens czy bosch jak juz tak bardzo chcesz wydawac pieniadze) lub wyzej wymienione w moich postach czyli filtr i pompka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 11:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E-36 320i Sedna 91
Kod silnika: M50B20
oki sprawdze dzisiaj tylko koles z sondy dopiero wieczorem ma czas wiec wieczorem bede wiedzial co i jak a teraz sprawdze ten dolot i krokowy :)

_________________
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/151120092407303.jpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 18:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E-36 320i Sedna 91
Kod silnika: M50B20
dzisiaj zabralem sie troszke za auto no i mam takie wiesci popa paliwa normalnie dziala tylko wyadje mi sie ze mam uszkodzona instalacje z tylu i nie dostaje pradu bo nie slychac jak pracuje mam tylko 1 kostke pod pompe a powinny byc dwie 2 jest urwana ale ta druga jest od poziomu paliwa w zbiorniku . Ma ktos moze schemat jak to ma byc tam z tylu bo wydaje mi sie ze ktos cos popsul :) i to moze byc przyczyna tych drgan itp :P

_________________
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/151120092407303.jpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E-36 320i Sedna 91
Kod silnika: M50B20
chcialem jeszcze dodac ze pompe podpiolem pod akumulator i normalnie chodzi po podpieciu pod kostke i przekreceniu kluczyka nie reaguje wydaje mi sie ze przekaznik jak to sprawidzic ?

_________________
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/151120092407303.jpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 21:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
kolego nie wiem gdzie jest dokladnie przekaznik pompy w e36 ale niektore dzialaja dopiero po kreceniu rozrusznikiem a nie po przekreceniu stacyjki do momentu gdy zapala sie kontrolki druga sprawa to ,ze pracuje nie znaczy ze dziala poprawnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 23:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 31
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: E39 touring
Kod silnika: m47d20
kolego przekażnik od pompy paliwa jest koloru niebieskiego i znajduje się w skrzynce z bezpiecznikami jest zasłonięty taką podłużną pokrywką ,a pompa paliwa działa po przekręceniu stacyjki

_________________
kwas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 25 stycznia 2010, 16:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E-36 320i Sedna 91
Kod silnika: M50B20
no tak doszlem do tego teraz :) na pompie paliwa byl zerwany jeden kabelek i wogole nie chodzila teraz udalo mi sie ja uruchomic ale auto wogolee nie reagujee nie chce zapalic nie wiem co jest grane

_________________
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/151120092407303.jpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 25 stycznia 2010, 22:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
cos kolego robisz nas w balona raz piszesz ,ze jak sie rozgrzal to wolne obroty jako tako trzymal silnik czyli pompka "zyla" moze nie tak jak powinna ale chodzila pozniej pisales,ze pompka pracuje ale napiecie nie dochodzi a teraz,ze byl urwany kabelek przy pompce i albo jestem juz pijany albo cos zle nam tu przekazujesz moze napisz wszystko w jednym poscie jeszcze raz jakich prob dokonywales i jakie byly efekty chodzi mi o sprawy zwiazane z pompka itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 15:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E-36 320i Sedna 91
Kod silnika: M50B20
ja sam sie w tym trace te auto ma swoj swiat :) dzisiaj mi odpalil na strzal i dziala na gazie jak i na benzynie ale problem ktory mialem jest nadal ale z tego co udalo mi sie ustalic po dodaniu atuko tak jakby nie dostawalo tyle paliwa ile ma za slabe cisnienie moze ma ta pompa albo nie wiem jak to zmierzyc ?

_________________
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/151120092407303.jpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 15:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: 3
NIE MA CO SIĘ OSZUKIWAĆ BMW TO BARDZO ALE TO BARDZO AWARYJE AUTKA :kwasny:

_________________
NIE MA CO SIĘ OSZUKIWAĆ BMW TO BARDZO ALE TO BARDZO AWARYJE AUTKA :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 15:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
po pierwsze nie kazde po drugie domyslam sie,ze Twoje jest z lat 90 (moje tez zeby nie bylo)wiec nie ma sie co dziwic po trzecie spora czesc uzytkownikow tych aut srednio dba o swoje auto tylko pi... na gaz i do przodu po czwarte nie sa bardziej awaryjne od swoich konkurentow z danego rocznika tylko moze bardziej skomplikowane i malo kto tak naprawde sie na nich zna przynajmniej u mnie na wsi (Grudziadz) np renomowany warsztat jak mial mi kiedys naprawic e34 535 to z gory odp brzmiala NIE TAKICH NIE ROBIMY drugi przyklad rownie znany warsztat na pytanie czy podlacza pod kompa bo nie chodzi NIE MAMY TAKIEGO ZLACZA aby podpiac .Co do kolegi Broken...samemu pompki nie sprawdzisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 17:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 18
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E-36 320i Sedna 91
Kod silnika: M50B20
Ty wiesz kiedys mialem Bmw e36 1,6 w LPG 2 Generacji sluchaj podjechalem kiedys do kolesia zeby zobaczyl co mi sie dzieje bo gdy stoje w korku auto sie grzeje no i dostalem odp takiego nie naprawiamy szukalem dosc dlugo kogos kto mi naprawi auto az wkoncu trafilem na takiego laika jak ja kumpla od lady on mi to naprawil za grosze okazalo sie ze pompa gdzies puszczala i brud byl w chlodnicy ale po naprawie smigala jak szalona przez dlugi okres do kiedy bylem zmuszony ja sprzedac :( teraz mam taka sama tylko ze 2,0 bez Vanosa no i same problemy nawet nie jade do mechanika bo wiem jaka bedzie odpowiedz szkoda czasu musze sam jakos poradzic tym usterka ktore napotykaja mnie na codzien :P jak narazie pne sie ku gorze :P hmm kurde nie wiem jak ta pompe sprawdzic bo ona dziala tylko nie wiem czy nie jest za slabe cisnienie a gdzie sie znajduje filtr paliwa moze jest zatkany i dlatego takie slabe cisnienie ?

_________________
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/151120092407303.jpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 26 stycznia 2010, 17:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
filtr w e34 jest pod tylnim prawym kolem a przynajmniej blisko niego w e36 pewnie tez tam jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B20 strzela i sie dusi
PostNapisane: 27 stycznia 2010, 15:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Moje BMW: e46 Touring
Kod silnika: M54B30
w moim e36 jest za przednim lewym kołem.
dostęp do niego od spodu auta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL