Wiele ciekawych informacji o dzialaniu DSC znajdziecie tutaj ->
http://www.e38.org/DSC.pdf (oficjalny dokument BMW)
Od siebie dodam tylko, ze poza DSC jest wiele innych systemow o ktorych BMW nie mowi glosno a ktore czuwaja nad naszym bezpieczenstwem takich jak:
* CBC - Corner Breaking Control - kontrola hamowania w zakręcie
* EBV - Electronic Break Propotioning - elektroniczny rozdzial sily hamowania
* DBC - Dynamic Breaking Control - dynamiczna kontrola sily hamowania (dostosowanie sily hamowania do sily i szybkosci wcisniecia pedalu hamulca)
* MBC - Maximum Break Control - wspomagania hamowania awaryjnego (polega na zwiekszeniu cisnienia w tylnych hamulcach w sytuacji gdy na przednie kola dziala juz system ABS, co skraca droge hamowania)
* ADB - Automatic Differential Break - automatyczny rozdzial sily hamowania
oraz systemy specyficzne dla aut z serii X ("terenowych") czyli:
* HDC - Hill Descent Control (ma osobny wlacznik, kontrola zjazdu)
* Specjalny program dla ABS do aut terenowych przewidziany na luznie nawierzchnie i aktywny do 12MPH.
Wszystkie te rozwiazania sa szczegolowo opisane w dokumencie do ktorego link podalem na poczatku postu. Zycze milej lektury.
PS. Lesio, nie jestem w stanie tego na szybko zweryfikowac, ale czy nie bylo tak ze ASC hamowalo tylne kola a ASC+T dodawalo do tego przepustnice? Moge sie mylic, ale zawsze wydawalo mi sie, ze tak bylo.
Pozdr.