BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Przekaźnik
PostNapisane: 27 lutego 2007, 16:51 
Mam maleńkie pytanko. Jak przekaźnik "cyka" i czuć że coś w nim przeskakuje to znaczy że jest dobry czy wymaga wymiany?


Ostatnio edytowano 27 lutego 2007, 17:00 przez yeahman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 17:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Jak cyka to znaczy że cewka jest dobra i porusza wewnętrznym mechanizmem. Ale nie koniecznie musi być dobry, bo styk główny który jest zwierany za pomocą tego mechanizmu może być zaśniedziały lub wypalony w wyniku czego nie będzie przewodził prądu.
To tak w skrócie. :)

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 23:27 
Dzięki kemot. Dobrze że chociaż wiem że nie można jednoznacznie stwierdzić co jest grane. Jeszcze małe pytanko. Przekaźniki się naprawia czy wymienia na nowe? Pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, 06:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Wymienia na nowe, bo jak jest już tak zepsuty że nie działa to niema tam co naprawiać.
Pamiętaj że w bmw przekaźniki mają troche inaczej rozmieszczone nóżki niż w takich zwykłych.

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, 13:14 
Dzieki za pomoc. Temat do zamkniecia. Pozdro.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 10:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e90 318i, e70 3.0d
Kod silnika: n46,m57n2
mam jeszcze jedno pytanie odnosnie przekaznikow:) czy jezeli chce sprawdzic czy wszystkie sa ok, to moge bez odlaczania akumulatora wyciagac je po kolei i z powrotem wkladac na miejsce nie obawiajac sie o zwarcie lub cos takiego? czy moze byc tak ze jezeli przekaznik wyciagne na dluzsza chwile to np. komp zwariuje albo samochod nie bedzie chcial potem odpalic?
I jeszcze jedno pytanko - ktory przekaznik w e36 jest od czego? przede wszystkim chodzi mi o ten od pompy paliwa (wyczytalem,ze usterki gdy trzeba go sprawdzac zdarzaja sie czasami) oraz glowny przekaznik....

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL