BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czy ASC/DSC jest szkodliwe dla silnika-skrzyni-mostu ????
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 19:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
lol

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czy ASC/DSC jest szkodliwe dla silnika-skrzyni-mostu ????
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 19:48 
No poeracje wycinania strachu? :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Czy ASC/DSC jest szkodliwe dla silnika-skrzyni-mostu ????
PostNapisane: 24 stycznia 2010, 19:58 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183


Nie, nie przeszedlem. Czasami na naszych wspanialych drogach tak sie zdarza, ze na jakiejs nierownosci sobie mrugnie i tyle. Zawsze po takiej akcji odpuszczam i jade po emerycku bo to ostatnie ostrzezenie, ze ta droga sie nie nadaje.

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy ASC/DSC jest szkodliwe dla silnika-skrzyni-mostu ????
PostNapisane: 28 stycznia 2010, 00:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 29
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52TUB25
http://www.318ti.org/notebook/asc/index.html

"There are some differences about what ASC + T has to deal with compared to ABS. ABS has to control the braking force at all four wheels. ASC + T has to control the power delivery of the engine, and the way the rear differential distributes torque between the two back wheels."

"The ASC + T system determines that a wheel is spinning by comparing the rear wheels' speed to the front"

"The ASC + T system intervenes in two stages: When it detects one rear wheel near the threshold of adhesion, it starts to rapid pulse the brake to that wheel (just like ABS). When the second rear wheel nears the limit of adhesion, engine power is reduced."

"The first stage (single wheel braking) actually improves vehicle performance. The second stage (engine reduction) doesn't improve performance available, but it adjusts output so that all that is available is fully utilized.

The dashboard ASC + T light only flashes when the system enters the second stage, and is reducing engine power. It doesn't flash when the system is only braking a wheel about to slip."

_________________
Obrazek
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=62792


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL