BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 13:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: mysłowice
Moje BMW: e38 740
Kod silnika: M60B40
Witam , mam pytanie czy robil ktos z was remont silnika M50B20. Chyba czeka mnie taki remont :kwasny: i chcialem sie zapytac ile moze on kosztowac? i czy to sie w ogole oplaca? :/ Pozdrawiam...

_________________
Siła drzemie w Beemie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
czy się opłaca?
to zależy od zakresu tego remontu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 865
Lokalizacja: dziaÂłdowo
Moje BMW: E39 TURING
Kod silnika: M57 dA
a co byś chciał remontować ? cały kompletny remont od dołu do góry wyniesie cie ze 3 kafle.a taki motorek oczywiście goły słupek kupisz za1500zł. także decyzja należy do ciebie. a co ci się dzieje ze chcesz remontować motorek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: mysłowice
Moje BMW: e38 740
Kod silnika: M60B40
Bierze olej :(

_________________
Siła drzemie w Beemie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 865
Lokalizacja: dziaÂłdowo
Moje BMW: E39 TURING
Kod silnika: M57 dA
mierzyłeś ciśnienie na cylindrach !? może wystarczy same gumki na zaworach oraz dotarcie zaworów?! najpierw trza obadać co powoduje znikanie oleju !?jaki masz przebieg? jaki olej zalewasz?jak długo posiadasz auto?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
mysle,ze 3tys to za malo jesli calutki kompletny remont z robocizna,uszczelkami olejem,plynami itp ,na pytanie czy sie oplaca remont nigdy sie nie oplaca ;) ale jak chcesz potrzymac autko to jak to sie mowi wiesz co masz kupujac drugi nigdy nic nie wiesz no chyba ze posluchasz pracy tego silnika i bedziesz mial mozliwosc sprawdzenia cisnienia to bez watpienia kupilbym caly kiedys jak szukalem ktos do mnie napisal eska ze ma taki silnik niby zdrowy za 700 zl i jest mozliwosc zamontowania go na miejscu za 200 zl 501098626 to jest do niego nr . z tym,ze nie wiem czy jeszcze aktualne gosc jest z Gniezna ja sie nie zdecydowalem bo nie mialem transportu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: mysłowice
Moje BMW: e38 740
Kod silnika: M60B40
Cisnienie bylo mierzone jest ok 13b. olej to 10w40 castrol. auto ma niby 225 tys auto mam niecały rok.

_________________
Siła drzemie w Beemie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: mysłowice
Moje BMW: e38 740
Kod silnika: M60B40
Zrobilem 7 tys km i ubylo prawie 1,5l oleju :(

_________________
Siła drzemie w Beemie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
to zrob jeszcze probe olejowa jesli sie podniesie cisnienie robisz dol jesli nie robisz gore


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 865
Lokalizacja: dziaÂłdowo
Moje BMW: E39 TURING
Kod silnika: M57 dA
ale zależy jak zrobiłeś te 7tys bokiem czy jak dziadek? kopci czuć olejem z wydechu podpinałeś analizator spalin!?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: mysłowice
Moje BMW: e38 740
Kod silnika: M60B40
Nie jak dziadek ale tez nie katuje auta, wlasnie ze kopci i to dosc sporo :rozpacz:

_________________
Siła drzemie w Beemie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 16:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: mysłowice
Moje BMW: e38 740
Kod silnika: M60B40
tomekgdz, to zrob jeszcze probe olejowa jesli sie podniesie cisnienie robisz dol jesli nie robisz gore. jaka probe olejowa bo nie bardzo wiem :P

_________________
Siła drzemie w Beemie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 17:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
jak mierzyles to cisnienie to teraz tak samo z tym,ze nalewasz powiedzmy nakretke oleju na cylinder i niby prawidlowo powinny byc wykrecone wszystkie swiecei pedal gazu wcisniety na max


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 16 stycznia 2010, 17:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: mysłowice
Moje BMW: e38 740
Kod silnika: M60B40
tomekgdz, dzieki sprawdze to ale dopiero w przyszlym tygodniu bo nie mam przyrzadu do mierzenia cisnienia musze porzyczyc od kumpla.

_________________
Siła drzemie w Beemie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M50B20 remont
PostNapisane: 25 stycznia 2010, 18:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 16
Lokalizacja: Mazurki:)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Sprawdz czy gdzieś Ci może nie kapie olej, U mnie cieknie gdzies kolo wkładu filtra oleju, zbytnio niemoge dojsc gdzie..;/ Bedzie ciepło to trzeba bedzie wjechac gdzies na kanał i szukać. Jeżeli remont to zastanawiałbym się raczej nad drugim silnikiem-tylko dobrze sprawdzonym. Remont silnika w moim M50 kosztował 3.200 z tego co mi mowił poprzedni właściciel auta przy sprzedaży. Cena warsztatu z płynami,robocizną itd. Chociaz i tak do końca niewiem co tam było robione.

_________________
Bokiem Możesz Wchodzić:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] M50B20 remont
PostNapisane: 28 stycznia 2010, 01:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
jak masz ciśnienie równe 13bar na każdym garze to raczej poprawnie. poszukaj wycieków (teraz w zimie może byc trudno). mnie też auto dymi jak oszalałe na biało ale to para wodna z wydechu (nie bierze wody - wszystko jest git). 1,5l na 7tys km.... mnie np kapie właśnie gdzieś tyle ;) miska olejowa, odma, bagnet, dekiel zaworów - tu szukaj wycieków.

kompresję mierzyłeś na ciepło czy na zimnym motorze?

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] M50B20 remont
PostNapisane: 28 stycznia 2010, 01:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
wladekkow napisał(a):
1,5l na 7tys km....

Może zacznijmy od tego na jaki kolor kopci? :rotfl:
Przy takim spalaniu oleju nie będzie niebieskich bąków, wychodzi około 200ml oleju/1000 kilometrów, to nie jest zły wynik :zdziwko:
Może masz coś nie tak z mieszanką paliwowo powietrzną i dlatego Ci dymi :zdegustowany:
Katalizator masz?

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL