BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] z silnikiem M50B25 w gazie. Mały problem...
PostNapisane: 21 stycznia 2010, 11:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 47
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Moje BMW: E36, E21
Kod silnika: M42B18, M10B18
Niedawno kupiłem sobie moje pierwsze BMW z silnikiem 2.5 24v (bez vanosa) z instalacją LPG. Niestety auto nie ma sekwencji tylko zwykły gaz (wiadomo że powinna być sekwencja). Auto ma w kolektorze zrobione jakieś zawory upustowe w razie gdyby gaz zaczął "strzelać" , ale na szczęście nie było takiej sytuacji. Niestety jest rzecz która mnie niepoki tzn. Auto nie wkręca się na takie obroty jak na benzynie (na Pb obroty idą aż do odcięcia czyli 6500-7000 obr na min.) a na gazie dochodzą do 4500-5500 :mur: :mur: :mur: i dalej już nie ma takiej mocy. Co może być przyczyną?? Proszę o pomoc w tej sprawie

_________________
[B] ardzo [M] ądry [W] ybór


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 34 z silnikiem M50B25 w gazie. Mały problem...
PostNapisane: 21 stycznia 2010, 12:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Za mały reduktor? Najlepiej zdemontuj tą instalkę albo jedź przerobić na sekwencję, na tym to gówno, nie jazda, koszt ok 2000zł.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 34 z silnikiem M50B25 w gazie. Mały problem...
PostNapisane: 21 stycznia 2010, 12:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 47
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Moje BMW: E36, E21
Kod silnika: M42B18, M10B18
Też nad tym myślałem z tym że na razie doinwestowałem w wymianę płynów i muszę zrobić opłatę recyklingową żeby wrzucić moje śmigiełko na polskie blachy więc muszę znaleźć jakiegoś fachowca który mi wyreguluje to może aby chociaż lepiej ten lpg chodził... :kwasny:

_________________
[B] ardzo [M] ądry [W] ybór


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 34 z silnikiem M50B25 w gazie. Mały problem...
PostNapisane: 21 stycznia 2010, 12:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 45
Posty: 741
kopernicus1990 napisał(a):
muszę znaleźć jakiegoś fachowca który mi wyreguluje to może aby chociaż lepiej ten lpg chodził... :kwasny:
No a byłeś już u jakiegoś "gaziarza"? Patrzył ktoś do tego już?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 34 z silnikiem M50B25 w gazie. Mały problem...
PostNapisane: 21 stycznia 2010, 12:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 47
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Moje BMW: E36, E21
Kod silnika: M42B18, M10B18
u mnie w mojej miejscowości nie ma niestety a z resztą dopiero na dniach przyciągnąłem moją becie i nie miałem jeszcze kiedy;/ a tak przy okazji, może wie ktoś gdzie jest jakiś dobry "gaziarz" w Gorzowie Wlkp. albo w okolicach (od niedawna mieszkam w tych rejonach i jeszcze nie wiem dobrze co gdzie jest i do kogo można się skierować a kogo omijać szerokim łukiem)??

_________________
[B] ardzo [M] ądry [W] ybór


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] z silnikiem M50B25 w gazie. Mały problem...
PostNapisane: 5 lutego 2010, 13:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
jiGsaw, już napisał że za mały parownik, chyba tylko OMVL wchodzi w grę jeśli chcesz żeby się wkręcał do "końca".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] z silnikiem M50B25 w gazie. Mały problem...
PostNapisane: 5 lutego 2010, 16:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 47
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Moje BMW: E36, E21
Kod silnika: M42B18, M10B18
Wiem już Pinczer że za mały parownik jest ale gaziarz mi potrzebny jest po to żeby przerobić zwykły na sekwencje bo ten zwykły jest do kitu :mur:

_________________
[B] ardzo [M] ądry [W] ybór


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] z silnikiem M50B25 w gazie. Mały problem...
PostNapisane: 5 lutego 2010, 17:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
A to tak, polecam przeróbkę przerobiliśmy z kumplem tak kilka 535i i bez porównania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL